Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

látod rsata jól megfogalmaztad mert nem értenek hozzá és széthullik alattuk és én ezt akarom elkerülni!
ezért légyszives pársorba legfontosabbakat ird le!
hogy mire figyeljek és akkor nem hullik szét! tudom hogy nem ilyen egyszerű de azért próbáld meg!
véleményem szerint a gyujtással van ott vmi (biztos sokat segitettem):S:D...
próbáld meg kitámasztott powerrel, de amúgy karburálás miatt is lehet.
ha az Aprilianal dolgozik akkor nagy koponya lehet ......
Vidd el egy normi szerelőhöz!
Ha 140-es utazót akarsz akkor miért 125-össs ember? Vegyél 600-ast 200-as utazó lazán. Ennyi
mindjárt jönnek a többiek
sziasztok vmi öreg szakihoz lenne 1 kérdésem mert ez qrvaritka eset lessz az enyém... (szerelőm ő dolgozik az apriliánál-suzukinál marha sok rst-mitot szerelt és még 1sem fogott ki rajta) még nem találkozott ilyen problémával és már csak 1 lehet a gyújtásjeladó de ha nem? szal mondom : nem mindíg 2-1szer 6-8 ezernél dúrván akadozik(nem power mert kihúztuk végül miután 4elektronika és2power lett cserélve) sokat kihagy kb 1-1 mpeket...
tegnap voltam részeg mert koncerten voltam és mégis most írok betűcserésen...
Hát figyelj az egy tény h jobban néz ki mert igen szebb, dögöseb, modernebb motor!
De ezek alapján az én szerény véleményem (és ez most nem bántás akar lenni) de az Aprilia az új rs-ét a külsejével akarja eladni, de ez csak az én véleményem!
maradj már a hülyeségeddel
a külső szubjektív..
a blokkról meg hiába írod,hogí 2T mind2!Kevesebb gond van a mitoval!
Power meg akkor szerik be ha szar-gány a kábelezés a motorn illetve ha tré az akksi!
Bár úgy rámlik te neked szart be a powered
vettél is misonctól egy frankót
meg jól is esik
Inkább mutass vmi képet Mózesről
nem rossz az aprilia, csak mivel sok ember nem ért hozzá és széthullik alatta, ezért könnyebb ezt mondani, hogy szar.
Most miért hallgatsz ezekre Szerintem Rs sokkal jobb mint mito. Igaz van olyan dolog amit a Mito jobban és van olyan amit az Rs jobban oldott meg. Mito egy kurva gány motor sehogy se lehet szerelni, mintha mindent csak belebasztak volna. Rs-nek leveszed az oldalidomját és mindenhez faszán odaférsz nem kell mindet szétbontani. Mito alulról jöbban megy, de felül nem annyira pörgös mint egy Rs. A mitonak a powerje beszarosabb. Eszméletlen szar üléspozició a Miton, Rs-én jobb. Nincs hátso sávédő a MIton szóval ha eső van csupa szar lesz minden. Mitoba van kormánylegnéscsillapito mig Rs-be nincsen. Élettartamot tekintve ugyanaz a 2. 2t motor 2 kerékkel. Ennyi. Gazdája válogatja hogy mikor döglik meg. Szerintem Rs most kurva jól néz ki, jobban mint a Mito. Szeriintem. De ahogy érzed
ja értem! mondjuk ez teljesen igaz(akárcsak én is )
csak feltünőbbek mindig szentségelnek vmiért
Hát nem az itt levő srácokre gondoltam hanem úgy egybevéve is többen vanak apriliások nem?
Sztem többségünk hazsnáltat vesz rá oylan 20-30között mozognak azok (szett)...
ez meg a másik fele
Gumit milyet szoktatok rá venni és hol mennyibe kerül?
azért haver mert az RS topikban vagy most
kérdezd meg őket
de am ha ilyen rosz az aprilia akokr miért van mindenkinek az?(vagyis hát töbségben vannak az apriliások)
helyes
jó választás