Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Írtam pár kérdést és tényleg nagyon fontos lenne ha ellátnátok jó tanácsokkal mert nem tudom mit csináljak a szerelő azt mondta hogy 3000 km dugócsere én ezt nem akarom elhinni ti milyen időközönként cseréltek?
milyen olajat használltok?
és még egy milyen márkájú dugót tegyek bele?
előre is köszi!
Ráadásul találsz egy olyat is ahol egy 125-ös mit megfogja a 200-at és nem 160-as henger vagy ilyenek!
a youtubon a pápát is megtalálod pornófilmben szerepelni ne legyél már ennyire naiv:)
Fahee youtubon megtalálod
Hát azt a 190et megnézném azért egy 125ös 170 környékén tud...
elég lomha? szia rossi
Am kapni már az 525sp változatot magyarországon?
És valami infó róla esetleg mert arról is néztem videót és hát nekem elég lomha, de a sima az nem rosz egyre hajlok a mito felé
én most is csak annyit tok mondani,hogy a Mito blokkja szerintem kevésbé hullik szét
Jaja, jó sutka volt olyan emberek ellen menni, mint Juhász Dávid,A kis SZabó ,Sebi Peti, Végh JAna, Ráski Robi, Magda Attila.
Szóval nagy nevek voltak,meg mi:)
igen és ez ugy történik h egy délután kimész a garázsba h "apa gyere ma kivesszük a motorból a fojtásokat" 140 körül nyit szerintem egyébként a power 6osban, ugyh az nem annyira utazós azért... inkább 130.
Ha rámhallgatsz akkor veszel egy új Mitot 1,1ért kapni jobb helyeken vadi újjonnan.
Hát új mito=1.250.000 rs=1.290.900 szóval olcsóbb a mito. De am láttam videót hogy egy régebbi rs 190-et ment és az bírná sztm a 140-et. És nem egy ember mondta már h a "gombóc" rs viszi a 190-et ha rendesen össze van rakva és innen gondolom h akkor az új miért ne bírná, ha kiveszema fojtásokat
soha nem lesz 140 az utazója vazzeg
nekem a mitoval kevesebb gondom van mint anno apriliaval
szerintem a blokk tartosabb ...
Nem mondom,hogy vegyél új Mitot mert kurva drága és a régebbiek szerintem fickósabban néznek ki
szöveg = RS 125
sziasztok ha elolvastátok a kérdéseimet létszives írjatok?bárki véleménye érdekel akinek van szöveg-öse.
Ja természetesen új motorról van szó
újjat veszel?
sziasztok!
Lenne pár kérdésem felétek. A töténet az h 125-ös motort vásárolok és az rs125-re gondoltam.Nagyon félek a használt 2t motoroktól mivel az enyémmel is mindíg baj van hiába vigyázok rá!
Namost néztem pár videót meg olvastam arról h az rs nagyon le van fojtva az uniós dolgok miatt.
Kérdezném h hogyan és mi módon van pontosan lefojtva és h hogy lehet ezeket kivenni és hogy tudom azt kiharcolni a gépből h ne ártson neki a 140 utazóba, ugyanis szeretném hosszab túrázásra használni
és autópáylán azért anniy kellene!
Előre is köszönöm a válaszokat, segítségeket
helyes jl teszed :D:D már várom mien lett
sziasztok szeretnék segítséget kérni és nagyon fontos lenne hogy ezeket egy tapasztalt rs tulajdonos megválaszolja. Sztori vettem egy 2000 rs-t megállt :hajtókar ,dugó, főtengelycsapágy, kész all in!
A kérdéseim tudom hogy szerviz igényes de ennyire!
1. Milyen olajat ajánlotok?
2. Milyen márkájú dúgot és hány ezer kilométerenként csere?
3. Jó tanácsok hogy minnél jobban kitóljam a szervíz intervalumot?
előre is köszönöm a jó tanácsokat tényleg szügségem van rá!
sőt még bp-i is vagyok!
te vagy az én emberem:D
ja és rendszámos!
nekem van egy 95 ös (már szivlámpás) rs-em eladó!
Köszi szépen,de sztem nem tudod olyan olcsón kínálni,h megvegyem :( Olyan '94 körülire gondoltam,és persze rendszámosra ! Vkinek még vmi?
Azaz megnézném, ha nemlenne jövhétvégén verseny :(