Írtam pár kérdést és tényleg nagyon fontos lenne ha ellátnátok jó tanácsokkal mert nem tudom mit csináljak a szerelő azt mondta hogy 3000 km dugócsere én ezt nem akarom elhinni ti milyen időközönként cseréltek?
milyen olajat használltok?
és még egy milyen márkájú dugót tegyek bele?
előre is köszi!
Am kapni már az 525sp változatot magyarországon?
És valami infó róla esetleg mert arról is néztem videót és hát nekem elég lomha, de a sima az nem rosz egyre hajlok a mito felé
Jaja, jó sutka volt olyan emberek ellen menni, mint Juhász Dávid,A kis SZabó ,Sebi Peti, Végh JAna, Ráski Robi, Magda Attila.
Szóval nagy nevek voltak,meg mi:)
igen és ez ugy történik h egy délután kimész a garázsba h "apa gyere ma kivesszük a motorból a fojtásokat" 140 körül nyit szerintem egyébként a power 6osban, ugyh az nem annyira utazós azért... inkább 130.
Hát új mito=1.250.000 rs=1.290.900 szóval olcsóbb a mito. De am láttam videót hogy egy régebbi rs 190-et ment és az bírná sztm a 140-et. És nem egy ember mondta már h a "gombóc" rs viszi a 190-et ha rendesen össze van rakva és innen gondolom h akkor az új miért ne bírná, ha kiveszema fojtásokat
soha nem lesz 140 az utazója vazzeg
nekem a mitoval kevesebb gondom van mint anno apriliaval
szerintem a blokk tartosabb ...
Nem mondom,hogy vegyél új Mitot mert kurva drága és a régebbiek szerintem fickósabban néznek ki
sziasztok!
Lenne pár kérdésem felétek. A töténet az h 125-ös motort vásárolok és az rs125-re gondoltam.Nagyon félek a használt 2t motoroktól mivel az enyémmel is mindíg baj van hiába vigyázok rá!
Namost néztem pár videót meg olvastam arról h az rs nagyon le van fojtva az uniós dolgok miatt.
Kérdezném h hogyan és mi módon van pontosan lefojtva és h hogy lehet ezeket kivenni és hogy tudom azt kiharcolni a gépből h ne ártson neki a 140 utazóba, ugyanis szeretném hosszab túrázásra használni
és autópáylán azért anniy kellene!
Előre is köszönöm a válaszokat, segítségeket
sziasztok szeretnék segítséget kérni és nagyon fontos lenne hogy ezeket egy tapasztalt rs tulajdonos megválaszolja. Sztori vettem egy 2000 rs-t megállt :hajtókar ,dugó, főtengelycsapágy, kész all in!
A kérdéseim tudom hogy szerviz igényes de ennyire!
1. Milyen olajat ajánlotok?
2. Milyen márkájú dúgot és hány ezer kilométerenként csere?
3. Jó tanácsok hogy minnél jobban kitóljam a szervíz intervalumot?
előre is köszönöm a jó tanácsokat tényleg szügségem van rá!
milyen olajat használltok?
és még egy milyen márkájú dugót tegyek bele?
előre is köszi!