nagyon érdekelne hátha fucky tud segíteni hogy ha nemszaggatod szét a mocit hanem vagy 7-8nál már felpakolod mennyit ehet 100on.meg ha tiltás minden menyiségbe akkor mennyit ehet.Rendesen utánna kel még nézni a dolgoknak. Azért azis nagy hogy 1.45ért van 2003as 28 000kmerrel, 1.55ért 2005ös 8000kmerrel:D
Értem. Erre csak annyit tudok mondani, hogy az én vasam meg nagyon korrektül megcsinálták minden téren. Fasza a gép, nekem nagyon úgy tűnt hogy értenek is hozzá, és jó áron is dolgoztak.
Engem ez győzött meg.
Le tapadnak a lamellák! Az olaj melegen felhígul és így kisebb a viszkozitása! Ha reggel hidegen indítod, járó motor mellett üresben párszor járasd meg a kuplungot így, amikor sebességbe teszed nem fog lefulladni.
Sziasztok!Egy újabb kellemesen gyönyörű napot okozott nekem az RS! Nem volt a legfaszább a kuplung és gondoltam elviszem haverhez beállítjuk faszára a holnapi Hajdúszoboszlói találkozóra!Ez délután 5 órakor volt és most végeztük!A sztori az hogy a deklin lévő kuplung kiemelő szerkezet csavarja tekergetés közben megette az alumínium menetet és kiszakadt!Következő lépés olaj le dekli ki kiemelő fül ki és vágjunk bele új menetet!Na ezt nagyon sok találgatás után sikerült is, új csavar ment bele amit méretre vágtunk!Állítgattuk ismét a kuplungot és hol nagyon kiemelt, hol alig!Nagy nehezen sikerült belőni, idomok fel, olaj stb!Mikor indulnék el ismét nem emel ki rendesen a kuplung!Tekintettel a késői időpontra irány haza!Út közben szépen megjavult, hibátlan lett ismét!Beindításnál nem fullad le, tök jó! De ha kicsit hül a moci és beindítom, berakom 1-be ismét fog és leáll! De melegedés, kis járatás után újra zsír!Ez mitől lehet!Van köze a meleghez, olaj kenéshez? Választ előre is köszönöm!
Szülők segítenek az árában? Vagy te szedted össze a lét?
esetleg ha jó melód van ,adhatnál tippet :)
Engem ez győzött meg.
LAssan lesznek új képek is csak hát franc inkább motorozok
06705540998