Szerintem menjél ki nyugodtan pályázni és nézzed aki jobban megy hátulról az íveket. Ha meg eldobod a gépet eldobod benne van. De elöször is az alapokat tanuld meg, hogy mit jelentenek a zászlok meg hogy kell lejönni a pályárol, mert multkor egy csaj jelzés nélkül belső ivről jött ki és majdnem összehaverkodott egy sm-essel. Amugy ha gondolod elég sokan kinn leszünk msot vasárnap. Gyere ki és ennyi.
ez a pályán telibeverés igen kínos.. ilyenkor mindenki viseli a maga kárát, nem? legalábbis én úgy veszem, hoyg ha valaki felmegy a pályára akkor így áll hozzá..
"h nem jön ki a kanyar akkor vagy kurva gyorsan egyenesítsd ki és fékezz, "
Akkor ha ezt csinálod, akkor fog telibeverni hátulról egy gyorsabb motoros, és utána nem fog megdicsérni:)
Alapvetően azt kell csinálni, hogy semmit sem kell csinálni HIRTELEN.
szép lazán,nyugodtan, kiszámíthatóan kell menni, kb mint ahogy a víz folyna végig a pályán
meg iyen alapdolgok h ne azt figyeld h hol fogsz kisodródni hanem mindig a kijáratot. qrva sokat segít szerintem...
a zxr-rel mindg a kijáratot néztem mondjuk ennek ellenére egy körben 3X a rázókövön kötöttem ki akkor is ha szűken akartam venni a kanyart:)
nem kell a pályázáshoz semmi... lemész egy nyilt napra és annyi. vagy kakucsra hétvégén, nem kell ezt túl bonyolítani. kakucs tökéletes a mocihoz.
ezt a kanyaros dolgot nem értem. mindenesetre ha motorral vagy és látod h nem jön ki a kanyar akkor vagy kurva gyorsan egyenesítsd ki és fékezz, vagy dönts még tovább de el ne vedd a gázt.... mert abból van a para. majd ugyis érzed.
mennyit ér meg neked egy oyan pályaidom amit neked kell lecsiszolnod meg lefújnod?
Ts neked nem kell egy 4000be?Úgyis itt vagy a közelben!Debreceni vagyok meg Atta is span!Gondolom te is jössz H.szoboszlóra szombaton!Szóval ha kell szólj!
Úgy hogy szerintem az átalakító lehet zárlatos!Mindkét csatlakozóra rádugtam a még működő Eye-t és azon amelyiken a másik volt nem világít olyan intenzíven!
sziasztok... Bence hozzád vagy máshoz lenne kérdésem hogy ti hogy kezdtetek el pályázni? mert én megyek majd nyáron erre a humokos rs 125 pályaoktatósdis izére csak türelmetlen vagyok... és mennék vmi ringre (kakucs vagy hasonló) csak a mocit sem szeretném eldobni mert nincs pályaidomom a lé nincs meg hozzá :S egy kis felvilágosítás rólam,hátha van vmi összefüggés amit láttok vagy tök más: tavaly indultam gokart radio 1 kupán Gyulán egész jó volt a qualifikációs időm ahhoz képest hogy a többi tag mind 30+ én voltam az 1etlen 17 éves és a kiesősdis versenyen ahol 3ból 1 esik ki az uccsó 2. voltam nagyon ott voltam a seggébe besokaltam és gyorsan mentem be a kanyarba (ami kocsi vezetés közben is előjön) nem azt kérem h. döntsétek el helyettem mert az úgyse menne de nagy érdeklődéssel meghalgatnám és figyelnék rá.
Na akkor ki jön vasárnap kakucsozni, mert akkor ugy viszem a sört Aki az utolsónak fenn bír maradna a pályán moccal, annak fizetnek a többiek még 1 kört
Ez anyira vicces... mondom megnézem a mociját nyilván mert ez egy mocis fórum.. erre mit látok felbassza a habtestét különféle pozícióba majdnem leestem a székről... mingyá kimegyek azt szétbaszok egy tavirózsát vagy nem tom földhöz vágok egy kacsát szerintem
akkor is telibevernek ha összevissza kacsázol az íven.
Akkor ha ezt csinálod, akkor fog telibeverni hátulról egy gyorsabb motoros, és utána nem fog megdicsérni:)
Alapvetően azt kell csinálni, hogy semmit sem kell csinálni HIRTELEN.
szép lazán,nyugodtan, kiszámíthatóan kell menni, kb mint ahogy a víz folyna végig a pályán
a zxr-rel mindg a kijáratot néztem mondjuk ennek ellenére egy körben 3X a rázókövön kötöttem ki akkor is ha szűken akartam venni a kanyart:)
ezt a kanyaros dolgot nem értem. mindenesetre ha motorral vagy és látod h nem jön ki a kanyar akkor vagy kurva gyorsan egyenesítsd ki és fékezz, vagy dönts még tovább de el ne vedd a gázt.... mert abból van a para. majd ugyis érzed.
mennyit ér meg neked egy oyan pályaidom amit neked kell lecsiszolnod meg lefújnod?
új volt? meg egyébként is hogy?