Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

teljesen egyetértek veled
Félre ne értsetek, kurvára szeretnék már 600ason ülni, csak ezekkel a szavakkal nyugtatom magam :)))))))
És minden motorozás után előjön hogy kurvajó hogy csak ezzel a 'picikével' nyomom, hisz ezzel is tanulok újat, szerzek rutint, stb stb. Lassan két éve hogy nálam van az RS, és szerintem még marad is :) Kivéve ha megakad, akkor majd látom :))))
Egyébként a lóerő dolog marha relatív. Kevés az RS ha mindig csak városba pötyögsz és néha kimész ugyanarra a 4sávosra elkenni a száját. Fordul a kocka amikor ismeretlen utakon motorozgatsz. Múlt héten Dunakesziről visszafele jövet döbbentem rá, hogy még ez a 30 ló is bőven sok LEHET a közutakra. Ha 100paci lett volna alattam sem értem volna haza hamarabb, a forgalom, és a szar utak miatt.
Egyszer kétszer amikor szépen elforgattam és parasztból engedtem bele egy-két ismeretlen kanyarba, rájöttem hogy egy nagyobb vassal rég felkenődtem volna valahová.
Egyszerűen ezekre az utolsó hányadék utakra nem való erős motor, KÖZÚTON (autópályát leszámítva) úgysem használod ki negyedét sem.
egyértelmű. De a gyártók még marketing okkal is szívesen mondanak kurva nagyokat.
Nekem erre a 2004 R1 a kedvenc példám. Százhetvenvalahány LE, 184LE ram airrel (ezek voltak a hivatalos adatok).
Ehhez képest keréken senki nem mért 145-150 felett (teljes tuningrendszerrel!), és akárhogy számolgatsz 10% veszteséggel főtengő-hátsókerék között, sehogy nem jön ki a gyári adat :)
Meg a 2006 R6R, az meg fordulatszámban kamuzik, 17200= 16400 vagy ígyvalahogy :)))))) azért az is egy kurva nagy vicc ;)))
mit ér az erő ha nem uralod?sztem meg ez számít (nem rád célzok meg Tytre se )
Az számít ami a keréken van a többi az csak marketing meg jól hangzik társaságban a kocsmában
általában.
Motorkerékpárnál általában keréken szokták
nem fogják nézni, de ha biztosra akarsz menni akkor húzd szét a powerelektronika csatiját meg verj egy szűkítőt a rezóba...
relatív a dolog, attól is függ hogy keréken, főtengelyen, netán kuplungon méred a teljesítményt.
Az a motor közel sincs 30 egynéhány lóerő! Jó esetben is 25! Ha nagyon szemetek bele köthetnek, ez hozzá állás kérdése! Vázszám, motorszám jól olvasható legyen, gumik, fékek, telók, világítás jók legyenek, kormány ne lógjon!
Hellósztok!Tudnátok nekem segíteni?Apriliámat most kell el vinnem müszakira. Az első forgalomba helyezéshez a kpmnél kell vizsgáztatni a motort.kérdésem az lenne h most ott ezen a kpm-es müszakin nem-e szürik ki h ez a motor már nem 11kw mert ki lett szedve belőle a folytás már a régi tulajnál és így most 30pár lóerős.Meg még miket nézhetnek egy ilyen "első müszakin"!Tehát mit nézzek át rajta ami buktató lehet!Várnám mielőbbi válaszotokat!Üdv Gabesz
Főtengőre mindenálló (viton) szimering kell,kérdezt meg itt:
Rolling csapágybolt
Bp, XI. kerület, Kondorosi út 7.
Tel: Érd 06-23-375-493; 390-453
Nyitva: H-P 8-17-ig Sz: 9-13-ig
Tel: Xi. ker 208-54-74 Nyitva H-P:8-16-ig

Telefono érdeklődj, ha nincs pár nap alatt beszerzik.
Hello all. Van egy eladó lendkerekem Rotax 123-as ra való. Ha valakit érdekel : atimaister@citromail.hu
Pinkmotors-ban nem volt,SKF-ben meg csak olyan ami 80 fokig jó,ez főtengelyhez kéne
Motoros boltban biztos lehet hozzá kapni! DE nyugodtan tehetsz bele porvédős simmeringet is (két ajka van, de csak az egyik rugós) rugós felével befelé! Olyazót bármelyik csapágyüzletben kapsz!
Kösz, hallottam már 1 párszor!
szasztok
nincs valakinek jeladója le a lendkerékhez?
Szevasztok! Honnan lehet ilyen duplavállas (mind2 oldalán rugós) szimeringet szerezni,mert nem a sima kell bele gyárilag ami szinte akárhol van. Ez nincs az SKF-ben,Pinkben sincs. Soma? Vagy Pesten lehet-e valahol? Segítsetek lécci,mert már a héten kész lehetne a moci =) A mérete 40×20×8 (Mitoba kell) Köszönöm!
vki tudja az 1. szám címét?
?
ELADÓ aprilia RS125 2001 gyári kipuffrendszer!
15000kmt futott, hibátlan! Dob + rezó + csonk
20E HUF
mail: police12@freemail.hu tel: 70/3423248
gumi 1 időmérő + verseny?

ezt meg honnan veszed?
de gumi téma...nekem pl egy normális hátsó gumi 5ezernél nem megy el többet...és abba az 5ezerbe van mondjuk 3-4 pályázás... pedig nem ráncigálom minden egyes lámpától..csak hát 1 henger nagy nyomaték
dtben végülis mindegy hogy mivel mész csak ne slick legyen..vágott se.
slickekről jut eszembe...ha kell valakinek első,van nálam pár darab...
Nem lehet időmérőre valami nagyon puha gumit felrakni? Versenyre meg keményebbet használni