Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Felhivjam megfenyegessem a gecibe?
úúútálom azt a kúrva rst b+ áááá tönkretesz...meg idegbeteggé aztmondja a szerelő h. power jó (kipróbálta új rs elektronikával) karbi jó megnézi a dugót de bazdmeg 20km sincs benne ááá ti ilyenkor mit csináltok ? kézenáljak és akkor nem robban szét a fejem vagy mi?
Hogy baszott kí vele?
és akkor elédszalad egy gyalogos és..
meyik páyanapra jössz majd ki?

ricsi barátod jól kibaszott tegnap a barátok köztben a gézával... oyan ideges lettem!
Akkor nekem is lekell
De egyébként motoroknál a 0-100 ra ennek pont nincs semmi értelme mert egyesben többet megyek mint 100 mellesleg azért ilyen kicsi a különbség mert itt még nem jön ki a nagyobb teljesítmény előnye inkább hátrány h elforog a kerék vagy ágaskodik a paripa
0-200 ra az már mérőszám meg az h 150-nél ráteszed a tüzet és kb 3 másodperc alatt 200-al repesztesz

Ha jól tudom a 600-as kap 2 másodpercet az 1000-es Gixxitől 200-ig.
De megmondom őszintén h az lóf@sz
Így van ezzel nő a turbó élettartama. Bár mondjuk értelme sztem kemény turbós motoroknál van ahol min 1 bar-t nyom a turbó.
www.carstyling.hu ..de pont neke kéne bemutatni?:) ott találsz pár céget,aki hasonló dolgokkal foglalkozik
akár..de jók amúgy ezek a bivaly turbós családi sedanok is..csak ne várjon tőle egy iszonyatos pörgősséget.. inkább nyomatékra van hangolva mind...
Azoknál az Opel gépeknél, amik gyárilag Turboval voltak ellátva (pl. C20LET Calibra), például az 1. fokozatban csökkentett nyomás van, éppen azért mert csak szétküldené a rendszert az indokolatlan terhelés... Szóval hiába hogy utcai autó, nem olyan hosszútávú az, ha helytelen a használat!
vagy vegyen sportkocsit inkább..
lehet hogy van valami ilyesmi a dragoknál vagy akár a több száz LE-s Supráknál vagy Skylineoknál de azis biztos hogy az utcai autonak sem lesz baja hosszútávonse
ne tedd. amiről a srácok beszélnek, annak pont a hajtáslánc tehermentesítése a lényege. hogy mikor a váltoelektronika lekapja a gyújtást pl a dragoknál, vagy utcán nemtom hogy oldják meg, pl manuálisan csökkented a tüzelőanyagellátást, akkor a turbótnyomást csökkenti rendkívülk gyorsan vagy hogy fogalmazzam, és így tehermentesül a gép, a váltás pillanatára.a kuplunggal+gázkar kombóval is ezt csinálod, csak lassabban.
Amikor nincs szükség a turbo nyomásra, (gázelvétel, váltás) akkor a szelep "elengedi" a nyomást, hogy ne terhelje fölöslegesen a rendszert.
Na ma hazafele nem engedem fel a gazt valtaskor. 1probat meger
valami olyasmi hogy amikor váltasz vagyis kuplungot nyomsz akkor lefojtja a turbot utána ujra gázt adsz és jobban fog gyorsulni meg ilyen falyin prüszkölö hangja van az autonak váltáskor
A lefújo szelep mire jo? Hol nezhetek ezeknek utana?
hát ha gyárilag nem is..de lehet kapni nyomásszabályzószelepet, meg vágj bele vmi frankó lefújót, akkor elvileg könynebben épül újra a nyomásod..szóval tuti lehet rajt variálni vmit,anélkül h beleölnél 1 halom pénzt
Szarúl gyorsítasz ki... De SV 1000-et vertünk egyenesben még 600RR-el...
ment a válasz
es most?
mi már tudjuk hogy nem a motor a lényeg..
Felolem. En allok elebe majdnem dupla akkora es csak0,2 a kulonbseg?
Az ezresnek asszem 2,8 másodperc kell a 100hoz!