én nem ezt mondtam és főleg nem magamról annyit mondtam h szerintem nem éri meg annyit várni azért az 5 körért és olyanokkal akikről aztsem tudod mikor megy beléd vagy bármi mivel pl bátyámtól még a jogsit sem kérték el....
most itt az a lnyeg hogy az rs elment neki.. sztem szar volt.. 5.ben megy 170et simán az enyém.. de ha nicn sis rajta óra, egy rs egyértelmű hogy lasssabb. (szériában.)
sztem lehetnének sokkal rugalmasabbak is, hiszen ok.. most a fiatal egyetemistának (nekem pl) most nicns pénzem, de pár éven belül biztos hogy kigurítok valami ördög gyors kis vasat valamelyik szalon ajtaján, és lehet hogy most a pozitív elémények alapján döl el.. pl had említsem meg a spirroékat, akik a hyokkal kereskednek, ott olyanokat hallottam, hogy az emebr ajiba kapott két gyertyát, meg ilyenek.. sztetetk egy maxpowerben pl mennyi lett volna az a két gyertya? szal az ilyne emberközeli dolgok nekem sokat számítanak.. pl ha kereskedő lennék, és odajönne tyt, full börben, egy rs-sel, és látnám hogy nagyon tetszik neki egy nagyobb sportgép, mondnaám menjen egy kört a sajátjával, és aki ért hozzá látja hogy nem 100km-t ment motorral, azt mondanám, na, vidd egy körre.. szerintetek milyen érzésekkel távozna? esélyes hogy pozitívval..
a két körlámpásból van az acélvázas a régebbi, meg volt már oylna mint az enyém, scak még körlámpával. de többet kéne mennie. nekem legalábbis a 185ös órát végigszaladta. én(erős110kg) meg asszony ketten tanktáskával mentünk 170et, talán picivel többet is ment volna.
sztem nem hülyeség mert motorozol egyet aztán megnézzed és azért van egy bizonyos vásárlói rétege is az egésznek, de a nagy része nem vásárolni megy ha nem a technikai újításokat kipróbálni meg lecsekkolni
Olyan jót motoroztam ma mint még soha :)
1óra környékén elindultunk Pestről (Apám, Anyám GSX1400, én meg egyedül az RS-sel)
2-es úton elmentünk Vácig, ott felmentünk a 2/A-ra. Egészen Rétság utánig, a körforgalomig elmentünk, majd a Bánki-tó felé vettük az irányt.
2/A kanyargós részén faterékat külső íven előzgettem, próbáltam minél lejjebb dönteni a gépet hogy eltűnjön a majré, aztán egy fél centit sikerült is, de még mindig van egy 4-5mm. Majd legközelebb :)
Még rétság előtt beértünk egy csapatot, volt köztük egy FZR250, az ment elöl. Srác teljesen rá volt hajolva a motorra, de még így is elég könnyen meg tudtam előzni. És nem igazán akart elengedni, mert hol kijött elém, hol befékezett előttem, szóval nem hagyta magát
Aztán megelőztem, 167-el sikerült éppen akkor mennem.
Nem kéne egy FZR-nek többet, jobban mennie? Két körlámpás volt (azok milyen évjártatúak?), piros-fehér.
Aztán mint ahogy említettem már, Bánki-tó. Nagyon szép volt a hely, volt arra jópár motoros is, sok kiránduló is volt. Gyönyörű idő volt!
Utána Romhány, Nagykövesd, Galgaguta, Acsa, Csővár, Penc, Rád, majd 2/A és haza. 2/A-n is annyi motoros volt, mint még soha...
Csövár után trafi volt. Mondanom sem kell, nem 50-nel mentünk, hanem 94-el, úgyhogy persze megállítottak, büntetés stb. Apámék mentek elöl, őket mérték be, merthát ugye egyszerre kettő járművet nem tud mérni az a fos... Engem is megállítottak, de nekem meg sem nézték, el sem kérték az irataimat. Iratkitöltés meg egyebek, majd küldik a csekket. Anyád. Aztán volt egy másik bökkenő. Apám "kikészítette" a pénztárcáját a tankra, de amikor végezett akkor elfelejtette visszarakni a zsebébe. Csővár után 2-3-rel érezte hogy nincs a helyén aztán akkor ezerrel vissza. Megyünk vissza, rendőr abban a pillanatban ahogy már pont láttuk, felvette a tárcát a földről, kinyitotta, megnézte mennyi pénz van benne. Mi dudálunk ezerrel, aztán nagy nehez felnézett és észrevett. Azt a savanyú pofát amit az vágott... Látnotok kelett volna. Kb egy világ dőlt össze benne. Odamentünk, megköszöntük, hogy MILYEN RENDES volt hogy nem rakta el, bólintott egy kényszervigyorral, aztán siettünk haza kajálni :)
Nagy mázlink volt azt hiszem... Aztán még kiváncsi vagyok mennyi lesz a bírság.
ha valakit érdekel, hogy mi volt az útvonal, akkor itt egy link! Googlemapes útvonalterv
Nagyon szép volt az út, nagyon nagyon jó az útminőség, nagyon kevesen voltak, jó kanyarok vannak, de jók az egyenesek is. A falvalkban szar az út, de ott úgyse kell 50nél többel menni, mert megjárjátok
Ajánlom mindenkinek ezt az utat, ha jót szeretne motorozni és unja már az 50szer bejárt utakat!
ja.. de amit okoskodnak, hogy miért nem pályán száguldoznak akik azt teszik, az azért van mert nekem pl még havi szinten is sok ez a bő tizes amibe a legkisebb menések kerülnek a hringen.. (vagy a többi nagyon..) ez a kakucs féle délutáni 3ér nagyon baráti, oylan 5ezret sztem rengetegen kifizetnének a közepesebb pályákon.. a ringen meg mondjuk egy tizes lenne egy nap.. de így.. max pénzesebb arcok, vállakozók, pénzesapukakölkök, meg oylanok mint geri hogy inkább nem motorozik és erre gyüjti a lét... én nem akarok havi max egyte menni, akkor nicn is értelme, szal igazán lehetne olcsób... vagy akkor kussoljanak, hogy miért nem megy mindneki pályázni nkább. mert nekem szarul esik, mikor mennék én, de ezek úgy mondják mintha ingyé lenne.. de idén ha addig nem halok meg, tuti egyszer összegyüjtök egy ringre..
hát az ottani árakhoz képest szinte igen...
sokan úgy gondolják h rablás ami ott foyik, szerintem az euroring a rablás.
h-ringen tényleg qrva jók a körülmények, és nem utolsó szempont az sem ha elesel akkor nem zuhansz a pálya után neki a fának vagy fél méter szintben mint kakucson... és ha para van rögtön elvisz a helikopter és nem a csöves mentőautóra kell várni
csak lenne már egy pályanap alatt szép idő
senki nem azért akar kimenni yamaha napra h kipróbáljon egy r6-ot, amir egyébként elkérhetsz a haverodtól is, minek ezért nyiltnap...
a lényeg azon van h olcsón lehet h.ringet talán használni.... pl hondanapon 60 perc volt 5000 ft, ami qrva jó
Szeretnék érdeklődni...
Vettem az első futurámhoz rotax 123 blokkalkatrészeket használtan,egy hozzáértő véleményére lennék kiváncsi,hogy ha összerakom menni fog...Tehát mit szóltok a képekhez,megért 47 ezret dugó+henger+főtengely+csapágyak+stb.
Köszi előre is.
Üdv.:István
Olyan jót motoroztam ma mint még soha :)
1óra környékén elindultunk Pestről (Apám, Anyám GSX1400, én meg egyedül az RS-sel)
2-es úton elmentünk Vácig, ott felmentünk a 2/A-ra. Egészen Rétság utánig, a körforgalomig elmentünk, majd a Bánki-tó felé vettük az irányt.
2/A kanyargós részén faterékat külső íven előzgettem, próbáltam minél lejjebb dönteni a gépet hogy eltűnjön a majré, aztán egy fél centit sikerült is, de még mindig van egy 4-5mm. Majd legközelebb :)
Még rétság előtt beértünk egy csapatot, volt köztük egy FZR250, az ment elöl. Srác teljesen rá volt hajolva a motorra, de még így is elég könnyen meg tudtam előzni. És nem igazán akart elengedni, mert hol kijött elém, hol befékezett előttem, szóval nem hagyta magát
Aztán megelőztem, 167-el sikerült éppen akkor mennem.
Nem kéne egy FZR-nek többet, jobban mennie? Két körlámpás volt (azok milyen évjártatúak?), piros-fehér.
Aztán mint ahogy említettem már, Bánki-tó. Nagyon szép volt a hely, volt arra jópár motoros is, sok kiránduló is volt. Gyönyörű idő volt!
Utána Romhány, Nagykövesd, Galgaguta, Acsa, Csővár, Penc, Rád, majd 2/A és haza. 2/A-n is annyi motoros volt, mint még soha...
Csövár után trafi volt. Mondanom sem kell, nem 50-nel mentünk, hanem 94-el, úgyhogy persze megállítottak, büntetés stb. Apámék mentek elöl, őket mérték be, merthát ugye egyszerre kettő járművet nem tud mérni az a fos... Engem is megállítottak, de nekem meg sem nézték, el sem kérték az irataimat. Iratkitöltés meg egyebek, majd küldik a csekket. Anyád. Aztán volt egy másik bökkenő. Apám "kikészítette" a pénztárcáját a tankra, de amikor végezett akkor elfelejtette visszarakni a zsebébe. Csővár után 2-3-rel érezte hogy nincs a helyén aztán akkor ezerrel vissza. Megyünk vissza, rendőr abban a pillanatban ahogy már pont láttuk, felvette a tárcát a földről, kinyitotta, megnézte mennyi pénz van benne. Mi dudálunk ezerrel, aztán nagy nehez felnézett és észrevett. Azt a savanyú pofát amit az vágott... Látnotok kelett volna. Kb egy világ dőlt össze benne. Odamentünk, megköszöntük, hogy MILYEN RENDES volt hogy nem rakta el, bólintott egy kényszervigyorral, aztán siettünk haza kajálni :)
Nagy mázlink volt azt hiszem... Aztán még kiváncsi vagyok mennyi lesz a bírság.
ha valakit érdekel, hogy mi volt az útvonal, akkor itt egy link!
Googlemapes útvonalterv
Nagyon szép volt az út, nagyon nagyon jó az útminőség, nagyon kevesen voltak, jó kanyarok vannak, de jók az egyenesek is. A falvalkban szar az út, de ott úgyse kell 50nél többel menni, mert megjárjátok
Ajánlom mindenkinek ezt az utat, ha jót szeretne motorozni és unja már az 50szer bejárt utakat!
sokan úgy gondolják h rablás ami ott foyik, szerintem az euroring a rablás.
h-ringen tényleg qrva jók a körülmények, és nem utolsó szempont az sem ha elesel akkor nem zuhansz a pálya után neki a fának vagy fél méter szintben mint kakucson... és ha para van rögtön elvisz a helikopter és nem a csöves mentőautóra kell várni
csak lenne már egy pályanap alatt szép idő
a lényeg azon van h olcsón lehet h.ringet talán használni.... pl hondanapon 60 perc volt 5000 ft, ami qrva jó
Szeretnék érdeklődni...
Vettem az első futurámhoz rotax 123 blokkalkatrészeket használtan,egy hozzáértő véleményére lennék kiváncsi,hogy ha összerakom menni fog...Tehát mit szóltok a képekhez,megért 47 ezret dugó+henger+főtengely+csapágyak+stb.
Köszi előre is.
Üdv.:István