nemnem, 5000nek olvassa.. vágod.. az agya ne mfogadja be a látott információt, hanem a kénszerképzetei szerint torzítva képeződik le a valóság az agyában.. 5000km? gari?
azért mondta h a barátod,mert igy akarta kipuhatolni hogy van-e pasid
mert ha aztmondja hogy ott áltál egy sráccal,akkor erre nemválaszol olyat amiből kiderül van-e pasid vagy sem.
Amatőrök,,hogylehet ez kérdés
majd kakucson osztunk ilyen kérdőívet..."önnek mennyit bír a motorja szervizelés nélkül"
cbr125tulaj: "50,000km-kivéve kötelező a gari miatt..."
Tyt nézi...50000?gari?
Igen valószínű beviszed szakszervízbe és lehuzzák a hengert...meg a nagy pali faszát...
vegye meg aztán lehet bontogatni...
Neked se engedik meg a tescóba hogy megkostold a narancsot...kivülről jó meg minden azt hazaviszed és lehet savanyú, vagy édes...rohadást már ott is látod
ahhoz meg nemkell szakszervíz hogy telókat megnyomkodod és nemszivárog, fékbetétre ránézel meg ilyen apróságok..
kipróbálod aztán lesz ami lesz...
ha veszel egy motort élből azzal kezdesz hogy blokkolaj csere, fékolaj, és öntesz vmi kultúrált minőségű olajat esetleg egy gyertyát, jah és esetleg telóolajcsere...ez kb 15000FT
ez sztem nem egy odavágós összeg hogy korrekt legyen a gép!
prospektus szagú.. most azért mert már többször(!) motorozott vele úgy egymás után napokban hogy nem állt be, egészen könnycsorgatóan ír róla.. most képzeljétek el. ha lesz olyan motorja, ami csak egy évig bárminbemű hiba nlékül megy, akkor ott nőnek többé hely nem akad..
Nagy hibákat lecsiszolni, flakonos műanyagalapozó, flakonos szín, flakonos lakk...ha pöpecet akarsz akkor színrefújás után vizespolír és arra a lakk...vagy fényező, és akkor neked csak levétel feltétel marad.
Mondjuk az enyém nem egy etalon, bár nem is törekedtem rá... környékemen ami nagyon csiri-biri azt előszeretettel eltulajdonítják.
Értem.Kösz a segitségeteket.Mondjuk az eladó az rendes mert már kb 1 éve ismerem és azt mondta ha gondolom elvihetem szerelöhöz átnézni és sztem ezt is fogom választani,de am köszi a segitségeteket.
Ja, Legovics okosan szólt. Egy aprilián BÁRMI el tud baszódni, és meg is teszi :)))
Viszont ha méltó vagy rá, imádni fogod!
Az meg hogy cseréltek benne akksit dugót meg még ezt azt, közel sem jelenti azt hogy ezeket nem kell ugynaúgy évente lecserélni, és még emellé 3x ennyi dolgot.
Hali!
Saját példám alapján: mindenre!
Felújítottan vettem a motort én is, viszont a tulaj sajnálta a pénz gyári gyűrükre...3 hetet sikerült végigmotorozni megvétel után, azt kakukk! Gaggyer gyűrü rommátört, szétcseszve dugót-hengert.
Keress a körzetetben olyan embert akinek már volt/van RS-e, vidd magaddal próbára vagy/és próbáld megdumálni az eladóval hogy szakszervízben átnézethesd megvétel előtt a rollert.
Utána szélesvigyor-nyélgáz!
Hello.Egy Aprilia RS 125 Tuono Full Power megvétele előtt álok és azt szeretném ha segitenétek nekem.A motor 2003 októberi,van benne uj dugó,uj gyürű,elöl-hátul uj fékbetétek,uj gyujtáselektronika,uj aksi egyszóval a fele motor uj alkatrészekböl áll.Na most ezeken kivül mire figyeljek oda megvétel elött?fordulat,zajos e stb?
mert ha aztmondja hogy ott áltál egy sráccal,akkor erre nemválaszol olyat amiből kiderül van-e pasid vagy sem.
Amatőrök,,hogylehet ez kérdés
cbr125tulaj: "50,000km-kivéve kötelező a gari miatt..."
Tyt nézi...50000?gari?
vegye meg aztán lehet bontogatni...
Neked se engedik meg a tescóba hogy megkostold a narancsot...kivülről jó meg minden azt hazaviszed és lehet savanyú, vagy édes...rohadást már ott is látod
ahhoz meg nemkell szakszervíz hogy telókat megnyomkodod és nemszivárog, fékbetétre ránézel meg ilyen apróságok..
kipróbálod aztán lesz ami lesz...
ha veszel egy motort élből azzal kezdesz hogy blokkolaj csere, fékolaj, és öntesz vmi kultúrált minőségű olajat esetleg egy gyertyát, jah és esetleg telóolajcsere...ez kb 15000FT
ez sztem nem egy odavágós összeg hogy korrekt legyen a gép!
De Tyt az el sem tudja képzelni h létezik olyan motor a földön ami 1000km-nél töbet bír egyetlen dugóval
MAjd rájön ha lessz egyszer egy komoly motorja..... Aznap fogja felgyújtani azz RS-t
Tyt miről beszélsz
Kb mintha egy MV AGUSTA-ról vagy 1098R ről beszélnénk
RS-nél a tartósság,megbízhatóság fogalma nem létezik
Mondjuk az enyém nem egy etalon, bár nem is törekedtem rá... környékemen ami nagyon csiri-biri azt előszeretettel eltulajdonítják.
Nálad van már a gép?
Viszont ha méltó vagy rá, imádni fogod!
Az meg hogy cseréltek benne akksit dugót meg még ezt azt, közel sem jelenti azt hogy ezeket nem kell ugynaúgy évente lecserélni, és még emellé 3x ennyi dolgot.
Saját példám alapján: mindenre!
Felújítottan vettem a motort én is, viszont a tulaj sajnálta a pénz gyári gyűrükre...3 hetet sikerült végigmotorozni megvétel után, azt kakukk! Gaggyer gyűrü rommátört, szétcseszve dugót-hengert.
Keress a körzetetben olyan embert akinek már volt/van RS-e, vidd magaddal próbára vagy/és próbáld megdumálni az eladóval hogy szakszervízben átnézethesd megvétel előtt a rollert.
Utána szélesvigyor-nyélgáz!