Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

majd méretünk vele is egyet..
nem kell henger?
semmilyen mailt nem kaptam tőled!

tyt @ vnet . hu

szóközök nélkül!
3sec? Aztakurva. 1 ezres mit megy akkor 2sec?
iratam mailt!megkaptad?
Papírom mindkettő 3 sec 100ra 200ig gyorsabb a GSXR max 1 másodpercel vmax papíron SV 250 GSXR nem tudom de 260-270 Ez a része igazából nem érdekel
0-100? Vmax?
Háááááát egyenesben nem igazán gyorsabb, sőt Bírom Vaterommal folyamatosan oltjuk egymást h melyik a jobb meg mondja szar 4 henger Felmentünk dobogókőre mondja az öreg h kövessem ha bírom
Rombolunk iszonyat ropog a levegő az SV mögött (nyomják a Raptorok ) Vater úgy dönt h már szinte lelóg a motorról szikrázik a lábtartó én meg mögötte azt nem mondom h lazán de nem erőlködtem igazán..... Szóval kanyarokban sokkal jobb de ez egyértelmű egyenesekben megfog az SV.
.

Utast jobban megérzi a GSXR hiányzik a nyomaték persze akkor is pokolian gyors
Bir az tobbet is joe a 600as gyorsabb mint az 1000es?
Mondtam én h 200pacit bír a blokk



Kép:
Napoznak a srácok
Igen benzines! Talaltam 1 volvos szakit. 1 honapos bejelentkezes van nala tehat tudhat vmit. Aztmonta h a 200 lovat elbirja. Nah az a cel
De az olajkályha barátom azokat ha pörgetnéd szét is repülnének
Turbós benzinesről beszélünk nem teherautóról
Nekünk egy peugeot 406-unk van és 2.0 HDI-s turbós.1500 felett már rátölt a turbó és elég nyomatékos.De pörgetni semmi értelme mert fent nem húz annyira.3000 fölé nem érdemes forgatni mert ha felkapcsolok akkor a következő fokozatban jobban húz alacsonyabb fordulaton.Gondolom a turbó miatt ami alacsony fordulatra van állítva.
De vmennyit biztos lehet rajta allitani ugye? Kb 2500-4500 ig jo az meg eleg csekej intervallum.
ezek a gyári turbós motorok mind ilyenek, elég kis töltőt tesznek fel,ami alacsony fordulattól már használható,de 5e fölé már nem sok értelme van hajkurászni..ill lehet,de a nyomás már eléggé lecsökken.. haverom opc astrája ha leforgatja 6000 fölé, már nem is tüsszög igazán
Hibakod nulla. Kompresszio ok. Lehet h az lesz amit stoppie mond mert ebbe alacsony nyomasü turbo van. Nah majd allittatok rajta.
Szerintem alacsony a turbónyomás. Hamar eléri a maximális légtömeget és utána már nem tud több levegőt szállítani a motorba.
Annak lehet több oka is... Hibakódokat olvasattál? Kompressziót, turbónyomást méretni kellene...
Volvókat annyira nem vágom hogy hasraütésre megmondjam hogy mi fáj neki...
Imádkozz hogy ne olyan legyen mint a bajorok, ahol mindent a villany intéz-kezel érzékelők útján! :D Azzal lehet pöcsölni hogy most mizu...
2_4 ezer kozott jol huz de felette mintha belustulna. Pl mikor visszavaltok. Nem hndul ugy meg
És az lehetséges hogy henger-dugó-izé cserét pár nap alatt lezavarta a szervíz az rs-be, a behangolással meg már 1 hete töketlenkednek?!
Szétcsesz az ideg hogy nem tudok motorozni....

Miből gondolod hogy elszökik? Mi produkál a budi magas fordszámon?
ha elszökik akkot ott rossz vmi tömítés.szvsz lehet.
Hi legovics vagy vki. Lehetseges h magas fordulaton elszokik a turbonyomas?
csá,komárom-esztergom megyén belül merre vagy?
látom vigyáztál a szélére
Természetesen megoldható (gondolom). Írj mailt!