mivel ez uj lamella egy kicsit járatnod kéne. Motor beinditása nélkül pakolni a sebbességeket, aztán ráállitani a hernyocsavaron meg a blokkbol kijövő csavaron v a bowdenen
25-be tudok neked adni 500km-t futott Dunlop D209F Qualifer garnitúrát 2006-os rs-en volt a gazdája egyből vitte pályára azért cserélte le a gumikat.Ha érdekel szólj.
Akkor biztos az olaj abaj?Nem a hernyócsavaron kellene állítani?Mikor nyit a power akkor bőg fel!Addig semmi gond de szerintem alul is csúszik a kuplung!
Eddig 10W40es 4T olajat tankoltam bele!Azzal nem volt ilyen gond, jó volt!De a power Cityben mikor meghallotta a srác hogy rsbe akarom tenni tiltakozott mint az állat!Azt mondta aki ezt mondta hülye volt!Ez való a motoromba, a 10W30-as 2T olaj!
Sziasztok!Újjabb problémával állnék elő!Tegnap esti moccolás közben a frissen összerakott kuplung ereszteni kezdte az olajat!Csöpögött egy helyen!Nehezen vette a sebességet mintha nem lenne kenés és az egyes fokozat néha beragadt!Ma leengedtem az olajat, új tömítés és gondoltam kipróbálom a MOTUL 10W30as 2T olajat amit a Power Cityben nagyon ajánlottak!Nos összeraktam feltöltöttem, de a kuplung érdekes módon felkeményedett!Semmi holtjáték!A karnál betekertem teljesen a csavart és így már volt holt játék de így nagyon magasan fog a kuplung!Elindultam!Húzom a gázt sebességben és mikor olyan 7000-es fordulathoz ért, mintha húztam volna egy kuplungot felbőgött a moci!Akárhogy tekertem ki avgy be a csavart a karnál nem változott ez a jelenság, maximum betekerve kicsit magasabb fordulatnál bőgött fel!Mi lehet agond szerintetek?Segítsetek légyszi!
Süti csak hogy most én is meséljek. Ma kiderült, hogy Daróczi Attila aki Petinek csinálja a motorját egy mekkora egy köcsög. Ma elkészült Rs és aztán hajtokaros lett. Kiderült, hogy Attila bácsi jó rendesen elkurt mindent ismétlem mindent. Még a főtengelybe is szétkurt mindent. Szerencse Józsi észrevette hogy a dugón egy két kisebb lyuk lett, amit a görgő okozott, és hála a hengernek semmi baja meg a dugó is még hasznélhato. Magyarán szólva hajtókaros lett a gép. Szóval új hajtókar meg főtengely kell neki. Daróczi Attila remélem megfogod kapni ezért ami kijár. Jah és a elvileg uj hajtókar amit beletett, egy retkes szar volt, aminek baja volt. Mindegy sorolhatnám mit kúrt el de nem is idegesítem rajta magam. Jah és hogy ha rs-re gondoltok hogy mennyi pénz meg mennyi ugy most a versenyre felkészités most 400 ezer forint. elmondtam mindent Attila egy köcsög és ne bízzatok meg benne.
igazából nagyon nem lett más baja.. az ülés alatti oldalidom kapott meg a fejodim kopott oldalt kicsit meg.. kb ennyi, de majd még ha jobban leszek elmegyek megnézem.