Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok rég jártam erre jön vki szombaton kakucsra tesztnapra?
mivel ez uj lamella egy kicsit járatnod kéne. Motor beinditása nélkül pakolni a sebbességeket, aztán ráállitani a hernyocsavaron meg a blokkbol kijövő csavaron v a bowdenen
Sok olaj miatt csúszhat?
Jóhogy állítja...hisz' ebből él.
Amúgy ha sok benne az olaj attól is csúszhat?
Na lemegyek beletöltöm a régi olajat (nincs elhasználva)!Ha azzal nem csúszik biztos visszaviszem,hogy kenje a hajára!De álltja hogy ez a legjobb!
25-be tudok neked adni 500km-t futott Dunlop D209F Qualifer garnitúrát 2006-os rs-en volt a gazdája egyből vitte pályára azért cserélte le a gumikat.Ha érdekel szólj.
Szerintem tegyél bele olyan olajat amilyen eddig volt. Mi is most fogjuk cserélni nsr-ben és 4t olajat mondtak, hogy az kell bele....
Egy kicsit nehezen is veszi a sebességet amúgy!
gumit tudtok akkor?:(
Akkor biztos az olaj abaj?Nem a hernyócsavaron kellene állítani?Mikor nyit a power akkor bőg fel!Addig semmi gond de szerintem alul is csúszik a kuplung!
igazából 4tbe több adalék van, de roszabb nem lesz
őőő tudod milyen olajat tegyél bele? Automata váltóolajat igaz drága de olyan lesz mint a vaj
Eddig 10W40es 4T olajat tankoltam bele!Azzal nem volt ilyen gond, jó volt!De a power Cityben mikor meghallotta a srác hogy rsbe akarom tenni tiltakozott mint az állat!Azt mondta aki ezt mondta hülye volt!Ez való a motoromba, a 10W30-as 2T olaj!
Most csúszik a kuplungod, nem jó bele talán ez az olaj, nem tudom milyen kell bele gyárilag, de szerintem nem 10w30as...
Hali Valaki nem tud rs125 1994-es apriliá hoz power szlepet az enyémröl hiányzik a rugo.
Sziasztok!Újjabb problémával állnék elő!Tegnap esti moccolás közben a frissen összerakott kuplung ereszteni kezdte az olajat!Csöpögött egy helyen!Nehezen vette a sebességet mintha nem lenne kenés és az egyes fokozat néha beragadt!Ma leengedtem az olajat, új tömítés és gondoltam kipróbálom a MOTUL 10W30as 2T olajat amit a Power Cityben nagyon ajánlottak!Nos összeraktam feltöltöttem, de a kuplung érdekes módon felkeményedett!Semmi holtjáték!A karnál betekertem teljesen a csavart és így már volt holt játék de így nagyon magasan fog a kuplung!Elindultam!Húzom a gázt sebességben és mikor olyan 7000-es fordulathoz ért, mintha húztam volna egy kuplungot felbőgött a moci!Akárhogy tekertem ki avgy be a csavart a karnál nem változott ez a jelenság, maximum betekerve kicsit magasabb fordulatnál bőgött fel!Mi lehet agond szerintetek?Segítsetek légyszi!
rs 125re kéne jo minőségű hátsó guma , felőlem lehet használtis nemtudtok? vagy mien árba juthatnék hozzá egyhez?köcce
semmi baja nem lett müszakilag sztem, tegnap mentem vele.
Süti csak hogy most én is meséljek. Ma kiderült, hogy Daróczi Attila aki Petinek csinálja a motorját egy mekkora egy köcsög. Ma elkészült Rs és aztán hajtokaros lett. Kiderült, hogy Attila bácsi jó rendesen elkurt mindent ismétlem mindent. Még a főtengelybe is szétkurt mindent. Szerencse Józsi észrevette hogy a dugón egy két kisebb lyuk lett, amit a görgő okozott, és hála a hengernek semmi baja meg a dugó is még hasznélhato. Magyarán szólva hajtókaros lett a gép. Szóval új hajtókar meg főtengely kell neki. Daróczi Attila remélem megfogod kapni ezért ami kijár. Jah és a elvileg uj hajtókar amit beletett, egy retkes szar volt, aminek baja volt. Mindegy sorolhatnám mit kúrt el de nem is idegesítem rajta magam. Jah és hogy ha rs-re gondoltok hogy mennyi pénz meg mennyi ugy most a versenyre felkészités most 400 ezer forint. elmondtam mindent Attila egy köcsög és ne bízzatok meg benne.
igazából nagyon nem lett más baja.. az ülés alatti oldalidom kapott meg a fejodim kopott oldalt kicsit meg.. kb ennyi, de majd még ha jobban leszek elmegyek megnézem.
vki nemtud 125 ös nicasilos henger mitora
Nagyon megsérült a fézer?
már csak valami nagyobb motor kéne..
Akkor jobbulást!