Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nah a napom: gumicsere aztán mentem a turbóshoz. megnézte a turbót aztmondta tökéletes. menjek dugjuk gépre. elmentem ismerőshoz volt 1 hiba valami elektronikai ami kicsit visszafolytotta az injektorokat. kiütötte. utána picit jobban ment. visszamentem h viszajötte a hibakód. megint rádugta a gépet. nem jött vissza. mindta h akkor irány a pálya. nah ok 120 km -t mentem az m3 ason. azt vettem észre h 130 felett ugy megy mint állat! kurvasookat motorfékeztem h kinyomja a dzsuvát . utánna is jobb lett 1 picit de még mindig nem az igazi. majd kap 1 direktszűrőt meg uj gyertyát azt majd meglátjuk :)
Szevasztok!Ma raktam be az új kuplunglamellákat!Semmi mást nem vettem ki belőle csak a kosarat a lamellákkal!Kicseréltem a leégettet újra és beleraktam!Új tömítés, csavarok,olaj vissza!Tesztelésnél ha beraktam egybe kurva nagyot csattant és ugyanígy a többi fokozatban is! Valamint mikor gurultam kis csörömpölés szűrődött ki!Ha berakom egybe és nem indulok el nem csúsztatom a kuplungot, nem tudom feltenni kettesbe!Olyan mintha beragadna!Ha a motort leállítom szépen elengedi!Valamint van olyan hogy beteszem egybe és ránt egyet a moci és leáll! Szerintetek mit rakhattam rosszul össze?Mi lehet ez a jelenség?Válaszotokat előre is köszönöm!
csá Joe !

nem tom emlékszel-e hogy beszéltük hétvégén hogy este elmegyünk gurulni és mondtad hogy tüdőgyulladást kapok ... hát sikerült elmentem egyik csajhoz ismerkedni meg este elvoltunk hazafelé, 40kmen végig szakadó esőbe jöttem és az nagoyn meghálált, fainul lebetegedtem.
Köszi

5 hónapos a gép 1600km-rel hoztam el a szalonból. Full gyári egyenlőre tervezett módosítások: kis rendszámtartó, piros felnicsík.
Sportdobot nyárig veszek bár megmondom őszintén h gyárival is k.rva jól szól a gép! Már megértem h miért van kevés K6/K7-es Gixxeren sportdob mert ezt komolyan mondom h a gyárinak is fülsértő az ordítása

Pályázás lessz jövőre komolyabban, addig megtanulok vele kanyarodni
Sztem koppra ugyanaz a motor vagy nagyobb a turbó vagy nagyobb a töltőnyomás.....
Sztem ha majd tudsz rá áldozni majd vegyél egy T4-re való turbót azt mehet bele
bocs hogy igy kérdezősködök , de ezt vadonatújonnan vetted, vagy használt? Ha igen mennyi km-er? Extrák vannak rajta? Amúgy télleg nagyon szép gép, ezzel már lehet menni pályázni
Igen akkor villog a led amikor beprogramozod 10000 fordulat alatt 500-as léptékenként utána 250-es egységenként. Én most belőttem 15000-re 16000-nél tilt az az 1000 fordulat bizony gyorsan lepörög
Ami még szintén egyszerű hogy a karbiban eltömődőtt a sok mocsokdtól tűszelepnél lévő fúvóka
Tyt jössz holnap?
sikerült bekarburálni a motorodat?
nem kap levegőt a tank, ez a legegyszerűbb. Ez csak egy lehetőség a millióból. :) de én ezzel kezdeném
kerékcsapágy és sztem ilyenek hogy skf v koyo ezek elég jók és bárhol beszerezheted.
szevasztok sracok!
szerintetek megér 900 eurot azaz durvan 225.000 ft ot egy 2000 es evjaratú rs 125 replica uj henger dugo elso hatso gumi? annyit ir rola a srac h most beinditotta téli alma utan a mict es 3-5 perc utan leall magatol aztan ha beinditod megy ujra. az mitol lehet?
"Az Aprilia RS125-ös modellje nyerte a 2008-as év „Az Év Motorkerékpárja” díjat.

Ez a második év, hogy az Aprilia 125-ös modellje nyeri ismételten e megtisztelő címet.
94 000 olvasó, tizenkét különböző Európai magazinban meghirdetett szavazata alapján találtatott a legjobbnak a Cagiva Mito és a Yamaha YZF-R modelleket magamögé utasítva.
Az RS125-ös Aprilia modell már sokadik győzelmét aratja, mind stílusában, mind pedig technikai megoldásait tekintve.
A 125-ös modell kiválóságát bizonyítja az is, hogy a 2006-os és 2007-es évben is a 125-ös és 250-es kategóriában nyerni tudott.
Az 1992 óta gyártott modell, korszerű megoldásokkal bír, lengővillája, alumíniumöntvény váza, fordított teleszkópvillája ma is megállja helyét. Így súlyban, technikás vezetésében verhetetlen.
Ez a modell veri a mezőnyt! "
üdv,ha jól csal az emlékezetem én már neked elektronikát küldtem az RSedbe, amikor dugattyút kerestem.
Szervusztok!

'96-os RS 125-nél találkoztam azzal a jelenséggel, hogy alacsony sebességnél mintha nyolcasokat írna le a kormány a kezembe, azt mondták hogy kerék vagy/és kormánycsapágy cserét kell csinálni.
Érdeklődöm hát, hogy ilyen RS 125 höz Bp-en hova érdemes menni csapágyakért, és van-e ilyesmivel tapasztalata valakinek itt?
majd szólj ha megragad veszek neked 1et és elviszem személyesen
bocs akkor nem úgy fogalmazok h. én szereztem hanem a szerelőm telefonált 1et...de amikor neked kellett nekem még rs em sem volt...
a zsebkéseddel?
különben kivágom a szívedet!
Mélyen tisztelt, kedves mariobully,

Körülbelül 3 hónapig legalább hetente kétszer beírtam a fórumba hogy ki tud rotax 122 Asso werke dugót.
Azt hiszem, ha már neked ilyen mocsok egyszerű volt találni, akkor szólhattál volna.
Esetleg.
De semmi baj ha nem szóltál, legalább ne ugass be.
TZR is nagyon ellustult mikor 1hónapig nem hajtottam meg
sztem ellustulhat
Jaja most merem telorol irok. Ellustulhat ennyire? Vagy mashol keressem a hibat?
amúgy nekünk volt hogya micsu már minuszba számolta a még megtehető kilómétereketxd