Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valószínű ez lesz a hiba
A két hézagoló hiánya okozza a csörömpölést és szerintem a váltásnál észlelhető hangokat is.Ha az amirte gondolok(tünetkeből ítélve).Akkor az alábbi képen 21-essel és 22-essel jelölt két alátétről van szó.A 18-assal jelölt váltótengely a hézagolók hiánya miatt enm megfelelően áll,illetve mozog.
egy egyszerű betűcserével megoldható
ádámnak balesete volt képek és történés :
http://www.sportmotor.hu/motor...
Tyt holnap meg visszamesz haza?
melyik haverod ez már?
az ilyen nem érdemel RSt :) automata váltó... maradjon a robogónál!
Akkor erre is rá kell készülnöm!Fél nap...pfff!A csörgés is emiatt lehet szerinted?És az elveszett két alátét?Szerinted honnan szalajszthatták őket?
Eddig is tudtam hogy haverom nem egy műszaki zseni, de ez még most is pofánvágott: "Ha meg lesz az RS, az első dolgom hogy a váltót automatává csinálom."
Jaja 10.8 nal tartok. 2 szemellyel. Nameg kacerkodok a t4 turbojaval. Csak sajna nyaron nyaralni mek az meg love autopalyan vadallat lEmaradt a 2.5 V6 OMEGA
a Hernyocsavar az tudod a bal oldali deklin van két muanyag "csavar" na a felso ahol betöltöd az olajat a másikba pedig van a hernyócsavar. Ezzel tudod állitani a kuplungot hogy a váltóvilla mennyire jöjjön ki. De a blokknál is huzz egy kicsit, amit a bowden huz be. Jó szórakozást meglesz ez egy a fél nap
Nem megy a magyar nyelv!Annak érdemes csőkulccsal nekimenni igaz?
NAgyon fasza!Ahhoz érdemes csőkulccsal nekimenni gaz?Az elég mélyen ül az a kontra anya!Amúgy ez durva lesz!Mikor szétszedtem a deknit kiesett két alátét!Egy vastagabb és egy vékonyabb!Egész nap azt kerestem honnan is eshettek ki!De nem találtam!Lehet emiatt van a csörgés?Hol lehet a helyük ha csak a deknit mozdítottam és úgy esett ki?Még máshoz hozzá sem nyúltam!
Holtjáték a karnál 2-3mm! A kuplungnál (lent) a csavart befelé kell valószínű hajtani, de azért maradjon a kuplungnak holtjátéka(ne csavard be ütközésig)!
Jó lessz az Joci!

De tényleg mikor leírtad h 12.5 100-ra azthittem h kifordulok a székemből Az nagyon rossz...
A dekli közepén lévő műanyag kupakot kicsavarod, lelazítod a 6-os kontraanyát és csavarhúzóval éállítasz rajta(ez a durva beállító)!
Látod mondtam én túl hideg volt/van még. Főleg este.

Hiába a rutin meg az évek engem igazolt
Az új kuplungbetét vastagabb tehát be kell állítani!
de az új lamella vastagabb,így már nem jó a kuplung beállítás,a karnál és a blokknál is állíthatod,ki kell kísérletezni a jó beállítást,de mindenképp feszítened kell a bovdenen,h jobban kiemeljen,azaz felül kifele kell tekerned a csavart
Az olajjal semmi gond nincs 10W40-es!Ugyanazt tettem bele ami volt benne csak ez még a flakonban volt!Hernyócsavar?Az mi?Hol találom meg?Hol kell állítani?Egyáltalán a kuplungot hol állítsam?A kuplungkarnál?Tekerjem ki teljesen?Amúgy mikor szétszedtem csak annyi baja volt, hogy leégett a lamella!Egy szimpla csere, az új be, máshoz nem nyúltam!
hernyócsavar van szarul beállitva
MEGYEK ASZI!
hacsaknem történik bármilyen égi katasztrófa (esőben megyek), de az ilyen forgószeles izéket kihagynám. Másik akadályozó tényező lehet ha lerohad a motor! De bármi gáz van úgyis hívlak :)))
Ja igen, tudom h 11re vagyok beírva, de lehet egy fél órát kések még, elvégre átmegyek az országon , ki tudja mi lesz :)
A csörgés nem tudom mitől van. De az ha nem bírsz sebességet váltani az attól van hogy nem emel ki a kuplung és terhelés alatt nem szeret a váltó váltogatni. Meg ha beteszed egyesbe olyan mintha kuplung nélkül raknád be tehát lefullad.
Milyen olajat tettél a váltóba?
Emiatt van a csörgés meg a csattanás?Nah akkor azt hogyan is kellene?
Nem emel ki a kuplung. Be kell állítani.