A két hézagoló hiánya okozza a csörömpölést és szerintem a váltásnál észlelhető hangokat is.Ha az amirte gondolok(tünetkeből ítélve).Akkor az alábbi képen 21-essel és 22-essel jelölt két alátétről van szó.A 18-assal jelölt váltótengely a hézagolók hiánya miatt enm megfelelően áll,illetve mozog.
Eddig is tudtam hogy haverom nem egy műszaki zseni, de ez még most is pofánvágott: "Ha meg lesz az RS, az első dolgom hogy a váltót automatává csinálom."
Jaja 10.8 nal tartok. 2 szemellyel. Nameg kacerkodok a t4 turbojaval. Csak sajna nyaron nyaralni mek az meg love autopalyan vadallat lEmaradt a 2.5 V6 OMEGA
a Hernyocsavar az tudod a bal oldali deklin van két muanyag "csavar" na a felso ahol betöltöd az olajat a másikba pedig van a hernyócsavar. Ezzel tudod állitani a kuplungot hogy a váltóvilla mennyire jöjjön ki. De a blokknál is huzz egy kicsit, amit a bowden huz be. Jó szórakozást meglesz ez egy a fél nap
NAgyon fasza!Ahhoz érdemes csőkulccsal nekimenni gaz?Az elég mélyen ül az a kontra anya!Amúgy ez durva lesz!Mikor szétszedtem a deknit kiesett két alátét!Egy vastagabb és egy vékonyabb!Egész nap azt kerestem honnan is eshettek ki!De nem találtam!Lehet emiatt van a csörgés?Hol lehet a helyük ha csak a deknit mozdítottam és úgy esett ki?Még máshoz hozzá sem nyúltam!
Holtjáték a karnál 2-3mm! A kuplungnál (lent) a csavart befelé kell valószínű hajtani, de azért maradjon a kuplungnak holtjátéka(ne csavard be ütközésig)!
de az új lamella vastagabb,így már nem jó a kuplung beállítás,a karnál és a blokknál is állíthatod,ki kell kísérletezni a jó beállítást,de mindenképp feszítened kell a bovdenen,h jobban kiemeljen,azaz felül kifele kell tekerned a csavart
Az olajjal semmi gond nincs 10W40-es!Ugyanazt tettem bele ami volt benne csak ez még a flakonban volt!Hernyócsavar?Az mi?Hol találom meg?Hol kell állítani?Egyáltalán a kuplungot hol állítsam?A kuplungkarnál?Tekerjem ki teljesen?Amúgy mikor szétszedtem csak annyi baja volt, hogy leégett a lamella!Egy szimpla csere, az új be, máshoz nem nyúltam!
MEGYEK ASZI!
hacsaknem történik bármilyen égi katasztrófa (esőben megyek), de az ilyen forgószeles izéket kihagynám. Másik akadályozó tényező lehet ha lerohad a motor! De bármi gáz van úgyis hívlak :)))
Ja igen, tudom h 11re vagyok beírva, de lehet egy fél órát kések még, elvégre átmegyek az országon , ki tudja mi lesz :)
A csörgés nem tudom mitől van. De az ha nem bírsz sebességet váltani az attól van hogy nem emel ki a kuplung és terhelés alatt nem szeret a váltó váltogatni. Meg ha beteszed egyesbe olyan mintha kuplung nélkül raknád be tehát lefullad.
http://www.sportmotor.hu/motor...
az ilyen nem érdemel RSt :) automata váltó... maradjon a robogónál!
De tényleg mikor leírtad h 12.5 100-ra azthittem h kifordulok a székemből Az nagyon rossz...
Hiába a rutin meg az évek engem igazolt
hacsaknem történik bármilyen égi katasztrófa (esőben megyek), de az ilyen forgószeles izéket kihagynám. Másik akadályozó tényező lehet ha lerohad a motor! De bármi gáz van úgyis hívlak :)))
Ja igen, tudom h 11re vagyok beírva, de lehet egy fél órát kések még, elvégre átmegyek az országon , ki tudja mi lesz :)