hát egy olyan 100km körül meghajtós tempóban hát meghajtós nem igazán férbele a törvényes keretek közé...én a helyedben levinném balcsira ótópályán azt kicsit odanyomnék neki néha.attól a napi 5kmtól nem csoda hogy ellustult.Unokatesóm csak városba használta egy ideje a pásszátját aztán eljöttek sielni...visszafelé már repült az autó a korábbi teljesítményhez képest
Az első csere rögtön a 2. napon következett be ugyanis ez első gazdája rossz gyertyát rakott bele, elis olvadt a dugo :)
A második ugy hogy az üllés elnyirta az olajvisszajelző vezetékét, besült, innentől már nem volt igazi a gép a másik kettő is igy követte sajna.
A végén már nemis külön olajzásról ment hanem keverékkel, hehe tiszta simo feeling volt :D
DE ennek ellenére nagyon szerettem a gépet, igaz eddigi legköltségesebb mocim is volt :)
nah elhoztam ma a vasat(a nagyot) és megyeget de többet vártam 160 lótól. sztem valami nem kóser. 4 ezer felett mintha 1 icipicit nehezebben pörögne. olyan mint 1 v6 os. pedig 4 henger turbó...
majd megnézetem. meg nemnagyon érzem mikor elkezd tölteni. viszont autópályán megy mint állat. lehet kell neki a nagy sebesség hogy jól hutse a coolert.
Hello. Én a wossner-t ajánlom neked. szerintem az egy tökéletes dugyttyaú. Ha jol tom 22500+6800 hozzá a gyűrű. De az bírja ha jol van összerakva a cucc. A pinkmotors-nal vettem már én is csak azért mondtam.
ez nem így megy, megméred a hengered mikroval, és rászámolsz egy 5-6 százados illesztést. És majd eldől mekkora dugó kell neked. Dugó: www.pinkmotors.hu vagy somarace@freemail.hu
Szóval akkor nekem az 54.02-es dugó kellene bele...
és van valakinek ötlete milyet vegyek ami jó is, és kapható pesten? És persze az ára a horror és a megfizethetetlen között van?
Én is köszi a tippeket....
Ja és nitro hígító bántja a lakkot és a festést, de a lakkbenzin nem, azzal nyugodtan próbálkozhatsz!
De ajánlom először egy kevésbé feltűnö helyen kipróbálni!
A henger gyári, nem pollini vagy stb. így gondolom ez a számozás stimmel én az előzőt 1 rotaxos honlapon találtam....
Ja a blokk amiről szó van az Rotax 123.
és ezek szerint lett már párszor dugó cserélve....
Igen hideg a motor, mivel szét van szedve , és a hajtókarig még nem jutottam el...csak a hengerfejet vettem le, így a dugó legfelső állásában tudom viszonylag könnyedén mozgatni az előbb írt értéket!
ez attól is függ mennyi az a mozgás. Én nem vagyok valami nagy szaki a témában, nyilván pár század mozgása lehet jobbra,de van egy olyan érzésem hogy Nálad többről van szó. Ha milliméteres a kilengése akkor szerintem az már szét van kopva, de mindjárt jönnek a szakik és megmondják :)
A második ugy hogy az üllés elnyirta az olajvisszajelző vezetékét, besült, innentől már nem volt igazi a gép a másik kettő is igy követte sajna.
A végén már nemis külön olajzásról ment hanem keverékkel, hehe tiszta simo feeling volt :D
DE ennek ellenére nagyon szerettem a gépet, igaz eddigi legköltségesebb mocim is volt :)
majd megnézetem. meg nemnagyon érzem mikor elkezd tölteni. viszont autópályán megy mint állat. lehet kell neki a nagy sebesség hogy jól hutse a coolert.
Az is szép teljesítmény....hogy sikerült?
és van valakinek ötlete milyet vegyek ami jó is, és kapható pesten? És persze az ára a horror és a megfizethetetlen között van?
Ja és nitro hígító bántja a lakkot és a festést, de a lakkbenzin nem, azzal nyugodtan próbálkozhatsz!
De ajánlom először egy kevésbé feltűnö helyen kipróbálni!
Félek h a higító megmarja a fekete műanyagot
Ja a blokk amiről szó van az Rotax 123.
és ezek szerint lett már párszor dugó cserélve....
NEM ÚGY MEGY A SZÁMOZÁS HOGY 54.00, 54.50, 55.00......STB.?
Ez szerintem is sok....
Azért köszönöm!
tudod annyi idióta gyerek volt már itt, nem lepődtünk volna meg ilyen kérdésen sem :))))