azt magam sem tudom.. mult vasarnap ota ott van, keddre igérte h legkésőbb nekiáll..szerdán még sehol nem volt.. most inkabb nem hivom,mert csak magamat hergelném vele a léyneg.. motoros felvonulás megvolt a simóval is, 2éve nem cseréltem dugót, 80at még mindig kivágja..oszt ennyi.. kicsit nosztalgiázok,mert különben megcsömörlenék...
Tuning, ha majd valamikor találkozunk, felültetlek magam mögé, 140nél mutatok Neked egy lassulást 0-ra, aztán majd amikor felkenődsz a gerincvédőmre, és nem kapsz levegőt, visszaszívod amiket az előbb írtál
Mégvalami.
Az RS 100as-120as tempónál lazán emeli a seggét, enyhe 2 ujjas fékezéskor is akár, asszonypajtással no meg velem.
Rs 140 kiló + én + Asszonypajtás = 300kg motorral együtt. Ez mondjuk egy 750es 94es Gixxer súlya egy könnyű pilótával.
De ha nem hiszitek el magatoktól, odaadom egy fékteszt erejéig az RSt, mert eddig bármilyen motorral rendelkező motoros vitte el, mindegyik azt mondta hogy jobban harap a sajátjánál. És van köztük komoly sportgép is.
Nem akarok elkeseríteni senkit, de a 2006os RSVn is ilyen fék van, csak kettő.
Ha a 2006os RS első féke szerintetek nem lenne elég egy 60-70lovas motorhoz, akkor mocsokmód nagyot tévedtek. Sőt óriásit. Meg az sem érdekes hogy ue. a fék van az RSVn, csak megduplázva, duplatárcsa, duplanyereg. Az meg 120-130ló.
És ha már az FZR250ből indultunk ki, ha leszednénk róla azt a féket, és alá raknánk az RS szimpla tárcsáját, úgy hogy a sofőrnek nem szólunk, minden féktávon pofáraesne vele a nagyobb fékerőtől
RS250 erősebb azért jóval mint az 125 és vhogy kicsit komolyabb fékek vannak rajta.... meg ha már alakítani akarsz rajta az egy dolog hogy húú megy mint a barom aztán mikor meg megállni kéne nincs olyan fékhatás ... de ez az én véleményem
Sztem nem Brembo az RS-en a fék