Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

még mindig meg van a metz első gumi...racetec k2,tapadós móka...8 pénz.
jelentkeztem a rendőrséges ügyességi versenyre szombatra..
Já Bitte, dánke für szerelés und arrowhoz karburálás nátix kájefté
Olyan fehér gyertyával mint ami neked van, nem csoda, hog megakad. Vélhetően az arrow jobban megszívja-tölti a hengert, mint a gyári, és ehez, nem lett hozzávóvókázva rendesen.
szerintem marad az ukrános verzió...(csak ne jussak el odáig )
RS= pénznyelő?
Vagy ha sok ukrán maffiózó haverod van, behajtod a garit
de ha akad, és mákod van akkor a henger nem sérült.
Csak jó eséllyel be szokta zúzni a hengert is sajna.
Egy dugó meg egy henger gyári alkatrészként minimum ennyibe kerül. Nekem 180at mondtak rá máshol.

egyébként Wössner dugót kapsz bele újan Somától 21ér, hengert meg.... vagy kifizeted az árát a boltban, vagy vársz fél évig mint én, és akkor jön 40-50ért egy újszerű itt a fórumon vagy hirdetésben.
Tényleg. Mibe fáj egy felujítás dugó téren?:D
160-170E ft?:D vicc?
Joci! Meleg süti beleugorni 1 ilyen autóba! Lehet hogy csak a hengerfej síkja ment el, de lehet hogy majd az összes gát eldúrrant... nem kis pénz + idô! Jól gondold meg!
de hogy mondjak pozitívat a hátsó fék összekötő gumicsövét kicserélték gariba
Nekem a natix az előre megmondta h nem vonatkozik megszorulásra a gari, sőt azt is megmondták előre hogy meg fog szorulni. De aztán persze mosolyogva hozzátették hogy 160-70ből megcsinálják. Whihihi aztán ajánlásra a Csabai apriliához fordultam az üggyel (1. szorulás), ők a Mille Motorral konzuláltak hogy hátha, de le lettem ejtve.
de azért Rs 4ever
Értem...siralmas...
Köszi szépen
ez nem yamaha, hogy kicseréljék a telószimmeringet, meg az izzót gariba :)) apriliánál kopóalkatrészre nem vonatkozik gari. Ami el tud romlani az aprilián az általában kopóalkatrész. És itt be is zárul az ördögi kör. Persze van olyan is amikor jó a gari, csak nem tudom mikor.
Ne álmodozz.
Szerintem az aprilia szalonok közül 80-90%-ban elhajtanának a fenébe ha megszorul.
Van olyan hogy megcsinálják gariba, de az a ritkább eset.
tehát, számolni kell vele, mondjuk nemhiszem h idén belefogok tenni egy 10-est de kitudja mennyire hoz lázba majd a dolog:D De ha újat veszel, vagy még garisat, ingyen ki kell cserélniük a dugót nem?
figyelj, én soha de soha nem motorfékezek, még csak enyhén sem, öblögetek gyakran, mindig bemelegítem, full szint olaj +tankba is, nem hajtom agyon... Mondjuk lehet az enyém speckó példa mert arrow van rajta meg kecskeméten szervizeltettem
A lényeg, h 9200kmnél megakadt a gyári dugó de csak szépen leállt semmi komoly. A második vertex dugóval az 1500kmes bejáratás után valahol 11200 km után. Hídra felfele menet egy 145káemhás kisebb hajtás után 120nál megakadt, kajakból.
Gozsié is valahol 9000km után akadt meg, meg még van pár új RSes aki tudna hasonlókat mesélni.
Hogy érted , hogy megakadt? Besülnek? Az gondolom csak a helytelen hazsnálat miatt lehet....pl motorfék használata. vagy mégsem?
nem azt mondtam hogy az összes megszorul, csak valamilyen kisérteties módon elég sok megszorul 8-9ezer km környékén.
Csak hogy megcáfoljam a dolgot itt volt az én RS-em. Hajtottam keményen, direktszűrő volt rajta, 12"100-km-rel adtam meg és nem szorult meg!
jah bocsi.
ha nem látnád autóról beszélnek.