ki jÖnne holnap gurulni. kb az ÖrsrŐl indulnÁnk És ilyen visegrÁd dobogokŐ, vagy egyÉbb kanyargos hely lenne a cÉlpont. aki jÖn kÉrem jelezzen ide aztÁn egyyeztetÜnk.
az is lehet hogy a kukactengelyed(váltódob) kis müanyag csapágyháza eltört,(nehéz észrevenni,)és emiatt befeszül.
szedd ki a váltódobot,és nézd meg alatta a csapágyat,nem sérült-e,vagy nem e hiányzik belőle görgő.
ellenőrizd még a váltótengelyed(amit rugdalsz) egyenességét,és a blokkban kialakított helyét,nincs e berágódás nyoma.
Hogy mekkora nyomáson dolgozik azt passzolom...
Lényege: nem ugrik tôle a budi mint valami elmebeteg rízsrakéta, viszont alacsonyabb fordulatszámnál is egyenletesen húz, mintha valami nagy dög nyomatékos motor figyelne az autó orrában. JÓPOFA! :D
jó gép,főleg,ha működik is rendesen
nah ha már szívesen oldasz meg ilyen kérdéseket,ezt oldd meg:
9000 felett,majd minden fokozatban (1-2-3-4 próbáltam) nem lehet feljebb váltani,a kar húzására befeszül az egész,alatta megy minden,csak az átlagnál picit csontosabban,olajcsere volt, csapágyak nem lógnak a váltóban,léptetővilla nincs elgörbülve, fogaskerekek (szemre) épek, nem kopottak
mit ellenőrizzek le még? lehet ez csupán kopottság? vagy 1 alkatrész hibája?
"ma énis 6 karikát nyomtam egymás után ki is villant a szövet pedig nem valami régi a gumi"
Az Rsről füstölted le? MIért?
Azt a D208at bűn leégetni a motorról! Szerintem a világ egyik legjobb gumija! Bár ha így el vagy eresztve, akkor nem szóltam :) Nekem még a gyári gumi van fenn + gyári fékbetét 12600nál, és a fékbetétben még baromi sok van..
Bár tény h a hátsó gumim már nekem is kopásjelzőn van.
de bizony vannak mátra , szarvaskő tekevagyunk ien helyekkel de ez óra helyett volt suli előtt.Osztálytársam vett fel igyis elfutott 200méterre kb a piroshoz hogy felvegyen:Dmajd lesz még olyanis elhiheted
Én a helyedben inkább mennék kanyarogni valamerre nem a városban majomkodnék meg kockára füstölném a gumit. Ha Egerben laksz akkor meg még azt sem mondhatod hogy nincs a közelben döntögetős hely.
labi,olajcsere előtt is ilyen volt,azért cseréltem le
szedd ki a váltódobot,és nézd meg alatta a csapágyat,nem sérült-e,vagy nem e hiányzik belőle görgő.
ellenőrizd még a váltótengelyed(amit rugdalsz) egyenességét,és a blokkban kialakított helyét,nincs e berágódás nyoma.
Lényege: nem ugrik tôle a budi mint valami elmebeteg rízsrakéta, viszont alacsonyabb fordulatszámnál is egyenletesen húz, mintha valami nagy dög nyomatékos motor figyelne az autó orrában. JÓPOFA! :D
nah ha már szívesen oldasz meg ilyen kérdéseket,ezt oldd meg:
9000 felett,majd minden fokozatban (1-2-3-4 próbáltam) nem lehet feljebb váltani,a kar húzására befeszül az egész,alatta megy minden,csak az átlagnál picit csontosabban,olajcsere volt, csapágyak nem lógnak a váltóban,léptetővilla nincs elgörbülve, fogaskerekek (szemre) épek, nem kopottak
mit ellenőrizzek le még? lehet ez csupán kopottság? vagy 1 alkatrész hibája?
Az Rsről füstölted le? MIért?
Azt a D208at bűn leégetni a motorról! Szerintem a világ egyik legjobb gumija! Bár ha így el vagy eresztve, akkor nem szóltam :) Nekem még a gyári gumi van fenn + gyári fékbetét 12600nál, és a fékbetétben még baromi sok van..
Bár tény h a hátsó gumim már nekem is kopásjelzőn van.
thx
ma énis 6 karikát nyomtam egymás után ki is villant a szövet pedig nem valami régi a gumi
szal akkor a rövidebb van lefelé ?