Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Enis azt ereztem h nemindul meg mint allat viszonu olyan mint 1 v6. Elvileg 8.5 100 ra kivancsi leszek. es 1 ellustult motor kb mennyivel gyengebb?
Akkor elnézést! Sok szerencsét hozzá, rem megtod csinálni!
Na az fasza Am nem sok, megvok, nemsoká csinálok egy dobot Veled?
castrol actevo x-tra 15-40 vagy 15-50,ezt pontosan nem tudom
okés köszönöm,ezt le is csekkolom
labi,olajcsere előtt is ilyen volt,azért cseréltem le
ki jÖnne holnap gurulni. kb az ÖrsrŐl indulnÁnk És ilyen visegrÁd dobogokŐ, vagy egyÉbb kanyargos hely lenne a cÉlpont. aki jÖn kÉrem jelezzen ide aztÁn egyyeztetÜnk.
az is lehet hogy a kukactengelyed(váltódob) kis müanyag csapágyháza eltört,(nehéz észrevenni,)és emiatt befeszül.
szedd ki a váltódobot,és nézd meg alatta a csapágyat,nem sérült-e,vagy nem e hiányzik belőle görgő.
ellenőrizd még a váltótengelyed(amit rugdalsz) egyenességét,és a blokkban kialakított helyét,nincs e berágódás nyoma.
Hogy mekkora nyomáson dolgozik azt passzolom...
Lényege: nem ugrik tôle a budi mint valami elmebeteg rízsrakéta, viszont alacsonyabb fordulatszámnál is egyenletesen húz, mintha valami nagy dög nyomatékos motor figyelne az autó orrában. JÓPOFA! :D
mizu teso?vegre elvittek af1et ma raktam ossze
hat en szetkapnam a komplett blokkot ,mert ilyenrol meg nem hallotam
Lehet, hogy az olajcsere miatt! Milyen olajat raktál bele?
jó gép,főleg,ha működik is rendesen
nah ha már szívesen oldasz meg ilyen kérdéseket,ezt oldd meg:
9000 felett,majd minden fokozatban (1-2-3-4 próbáltam) nem lehet feljebb váltani,a kar húzására befeszül az egész,alatta megy minden,csak az átlagnál picit csontosabban,olajcsere volt, csapágyak nem lógnak a váltóban,léptetővilla nincs elgörbülve, fogaskerekek (szemre) épek, nem kopottak
mit ellenőrizzek le még? lehet ez csupán kopottság? vagy 1 alkatrész hibája?
dehogyis nemkell agódni az 50esről, a 125 öst nem bántom még besincs járatva
"ma énis 6 karikát nyomtam egymás után ki is villant a szövet pedig nem valami régi a gumi"

Az Rsről füstölted le? MIért?
Azt a D208at bűn leégetni a motorról! Szerintem a világ egyik legjobb gumija! Bár ha így el vagy eresztve, akkor nem szóltam :) Nekem még a gyári gumi van fenn + gyári fékbetét 12600nál, és a fékbetétben még baromi sok van..
Bár tény h a hátsó gumim már nekem is kopásjelzőn van.
jah ertem.jo gep a mito
ok,csak érdekelt,mitonál a henger falához illeszkedik
Oké köszi ! tehát rövidebb rész lefele néz ......
thx
a kipugogo csatorna vonalat koveti
most raktam ossze af1et azon ugy ment legele van a vagott resz
jovan ez füstöljed durrantásig
ma énis 6 karikát nyomtam egymás után ki is villant a szövet pedig nem valami régi a gumi
de bizony vannak mátra , szarvaskő tekevagyunk ien helyekkel de ez óra helyett volt suli előtt.Osztálytársam vett fel igyis elfutott 200méterre kb a piroshoz hogy felvegyen:Dmajd lesz még olyanis elhiheted
nem a henger palástjának a vonalát követi a power?
Én a helyedben inkább mennék kanyarogni valamerre nem a városban majomkodnék meg kockára füstölném a gumit. Ha Egerben laksz akkor meg még azt sem mondhatod hogy nincs a közelben döntögetős hely.
ezaz,így kell viselkedni,ha nem akarsz lebukni városban smkp papír miatt :D
Igen ! rotax 123 as a blokk !
szal akkor a rövidebb van lefelé ?