Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elöre,nem eköre.
nna igen..
A kocsikhoz hozzászolva,ha már olasz,ne feledkezzünk meg a LAMBORGHINI DIABLOrol.
Nekem volt szerencsém 1x vezetni,igaz csak városban.
Életreszóló élmény volt
Sziasztok.
Van egy Rotax123 as blokkom.Megszorult a fötengelye és fel szeretném ujittatni.
Tud valaki egy gépmühelyest aki korrekten megcsinálja?És esetleg mennyiért.
Az italmondonál kb 22 e ft ot mondtak a hajtókar felujitó szettre gyári minöségben.Egy gépmühelyben kérdeztem a cserét,5 e ft ból megcsinálják hozott anyagból,vagy 25 e ft saját anyaggal gyári minöségben.
Bontottat nem szeretnék,mert a blokkot felujitom uj csapágyakkal,szimeringekkel és akkor már a fötengely hajtókar is legyen uj.
A fötengely csapágynak koyo c4 et gondoltam.Egy külföldi oldalon ezt ajánlják felujitó szettben.
Szerintetek?
Segitségeteket eköre is köszönöm.
Én vezettem Ford Caprit!Nah az az auto!Majdnem két kerékre állt!
Énis az ilyenekért vagyok megőrülve, vagy egy Hemi cuda -ért
etalon:D
de azt inkább le sem írom h mivel közlekedek suliba , és mivel 7végén,mert körberöhögtök..de eddig mind1iken csak olajcsere+gyertyacsere volt,leszámítva 1 alapjárati szervomotort
Csini kis feneke van!
1 millioig: Bravo HGT
1-2 között: 1.6 VTI
2-3: e36 m3
Nah igen a Brera nem is hétköznapi látvány!Voltam kinn olaszban egy párszor és mondhatom ott sem hétköznapi!Ferrarit többet láttam mint Brerat!Egyet azért sikerült lekapnom menet közben a kis 166osból!Ennek felfelé nyílt az ajtaja!
Itt Vp ben elsuhant par napja egy Brera, nemet kocsit nem neztek meg meg ugy emberek mint azt.
Nekünk, ha mindenigaz most lesz egy 1,8benzin, 159 alfa, 200711. havi. 140 le, de hát alfa... Eddig Hondáink voltak. 1,6 vtech, aztán 1,6 vti,stb. De most kell a változatosság :D
Jaja!Valahogy ez az olasz feeling benne marad az emberben!Nekem egy új 166os az álmom de nagyon drágák!10guriga!Kihozod és nem ér többet máris 8nál! Amúgy Alfa Amore klub tag is vok!Szóval Italy Forever!Aprila rs 125 majd Aprilia Tuono!
egyszer régen egy messzimesszi galaxisban...volt egy 75ösünk...azóta ha Alfát látok ..olasz...nem érdekel...nekem kell majd egy
Jah de ez a látvány mikor felpattintottam a tetőt mindent megért!
Az Alfa Romeokról miért nem beszél senki? Már csak az hiányzik!Ha megengeditek majd én képviselem!Nekem volt egy 166 Super V6 Turbo-m és nagyon ment!225Le egy Remus rendszerrel!Sajnos meg kellett válnom tőle mert 16lityó alatt nem jöttem ki!Egyébként semmi panaszom nem volt rá!Hibátlan volt!A piaca az a szar, de angyon!Megvettem 2.2 ért és eladtam 1.6ért!Két évig volt nálam!
meg minusz 1000000km élettartam.
-Fiat uno TURBO racing
-Punto GT turbo
-peugeot 106 XSI/106 rally

Amikkel meglepetéseket lehet okozni. És előbb utóbb lesz is megint egy XSI-m. Ezek a kis méregzsákok az élvezetesek...
hát te valamit nagyon benéztél:))
futures/forwards, opciók... ezek a határidős ügyletek...
bausse meg hausse:D:DD ezt honnan a faszból szedted?:DDDDDDDDDDDD
Ezek a nagy dögök csak autópályán egyenletes tempónál esznek jól vagy akkor ha betartod szigorúan a 90-et főúton és semm több.

Egyébként a nagköbcentis szívóbenzinesek ideje leágazóban van. Most jön ujra a turbós benzines korszak
Elég komoly teljesítményeet hoznak kis moorokból alacsony fogyasztással. pl 1.4 turbók 150-180 Le Fiat új 1.8 turbója 230LE! az erősebb mint a "régi" 3.0V6 ami "csak" 220 le-volt. Sajnos oda a gyönyörű V6 hanng de cserébe -5 liter fogyasztás
És mennyit eszik a 4ezres motor? Arról nem beszélsz főleg egy olyan ember alatt aki szereti kínálni neki simán 20 liter fölött. Olcsó a fenntartás.... vicces
létezik rotax 124?