Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

marketinggel nekem sincs semmi bajom...tök poén h reklámokat kell csinálni órákon az mókás... csk igazából itthon semminek nincs jövője...irány ausztria,németország,esetleg anglia v fro...
statisztika még az ami a legjobban elmegy, rajtam a linalg, valszám fogott ki, meg a számvitel.
A fogyasztói magatartás, marketing, piackutatás, stratégiai marketing ezek gyerebe :D
nekem meg lett a jogsim...sx4en tanultam...itthon beülve a hondákba...más világ,nagyon nagyon...suzuki nagyon tré
Nem tudom, nekünk egy opel kadettünk volt, és visszísírjuk....
Az ignissel úgy vagyunk hogy be kéne aprítani... ócskavasnak eladni, vagy akármi, erre jó... hú de útálom
ez speckó nemzetközi gazdasági ismeretek-ből tanultam. Számvitelt én se csipázom,kurva anyagfelhasználások,fifo,hifo,lifo stb stb... még a közgázzal barátkozom a legszívesebben statisztikát is gyűlölöm
Forrás oldal...
a számvitel valahogy nem az én világom..
és csak sajár gépel lehet, vagy van bérlés iss?
határidős ügyletek közé tartoznak
Azért halasztódik a projekt mert én nem csak a motort szeretném kicserélni hanem tervben van egy 2.0 Marea hátsó tárcsafékek mivel 1.6-on dob van hátul előre szeretném a coupé turbóról a 305mm-es 4dugós Brembókat meg kell erősíteni az első futóművet a nagyobb súly miatt, toronymerevítő, klíma ki, 16 vagy 17-es kerekek, ja és még meg lessz piszkálva a motor szeretném ha a gyári 220 ból 260-280paci dübörögne. Akkor asszem megépítettem az ország egyik leggyorsabb Marea-ját

Bár még nem tudom h a kasztni mit fog ehhez a +160Le-hez szólni
én ebből az egészből amit el tudtam magam előtt képzelni vizuálisan is, az az 5. henger
Kössz Geri az infot!
ha a 20v turbo motort akarod majd belerakni,figyelj arra,hogy az 5.henger csapágyolajzó furata elvan gyárilag nagyolva a turbo olajcsöve miatt,és az a csapágysor mindig megsül.20v turbos szakik más rendszerre szokták kötni a turbo olajzását,és rendberakják azt az olajzófuratot mert ot pici a nyomás így hogy nagy a luk.
95 ös és omw. sok shellkuton okoskodnak, és ezt kutastól tudom...
Téma: ki, milyen oktánszámú üzemanyagot tankol, melyik benzinkutat tartja a legjobbnak illetve a nagy pályamenőktől ti használtok-e oktánszámnövelőt?

Én 95-st szoktam mert nem érzem a különbséget a 98-hoz képest.
Sztem ESSO, Avanti, Shell a legjobbbak
?
bausse,hausse és társaik... fúj de utálom
2005 és az elöttire jó
amúgy 2001esnek a rikitó citromsárga az összekötő és az idomvégére amit felkell csavarozni, a z oldalidom egyik szép állípotú a másik az belejavított és az fényre szorúl...
okok gps sel mérjétek. ha kell segíség szólj. :)
Azt tudom h a 1.9-es 130lovas dízel Passatot verem mert már párszor versenyeztem egy barátommal
KB annyi lehet. Gőzöm sincs mennyi idő alatt van 100-on
Azt tudom h a gyári 105 lóval úgy van megadva a 10.5s 100-ra h 2 személy + 80 kg csomag. na ha most azt számolom h +20paci -150kg. Ne tudom 9.5 9-körül lehet. De majd lemérem egy barátommal mert most kíváncsivá tettél
akkor kb 125? mennyi alatt van 100 on?
105 +full sportrendszer+ kicsit bele lett nyúlva az elektronikába
Nem tudom. De nem fejlesztem tovább. Majd lessz szívátültetés ha lefekszik ez a motor.
Terv a 2.0 20V Turbo motor beépítése a Coupéból
az iyen dolgok kezelésére vannak a határidős ügyletek és akkor nem lenne para....

de geci okos vagyok ma ugyh el is megyek aludni
3000mhz-es!
olaj palákból meg olajhomokból qrva sok van még, annyi mint amennyi kőolaj tartalék, és egyre gazdaságosabban tudják kinyerni belőlük az olajat... szóval nem kell itt parázni h elfogy a benzin meg elektromos autókkal fogunk közlekedni...