csak benzines gyerekek! Ki kell használni még ezt a pár évet amíg van normális áron üzemanyag ezen a trágyadombon Utána ráérünk majd az elektomos autóinkban pedálok nélkül csupán a szőnyeget taposva gurulni szigoruan 50-el mert többet nem enged az elektronika
Sportkipufogó ohne katalizatore hazardírozás, gumiégetés és ami a csövön kifér gyerekek vesszenek a zöldek!
most már egyre rövidebbek a modellciklusok,ma már 1-2 év alatt kell az amúgy is csúcs technikát egy újabb modellel felülmúlni,különben eltapos a konkurencia,emiatt nem minden kiforott,sok újítást nincs idő letesztelni
pl renualt-knál elektronikus kártyás nyitás, gombos indítás sok sok kütyü,emiatt egy 3 voltos rsz lett kiépítve a kocsiban a 12 voltos mellett,hogy ne szívja le az akksit és ne kelljen magnum generátorát betenni. eddig okos ötlet,de ez a kisfeszültésgű rendszer sokkal érzékenyebb minden oxidációra,vezetéktörésre mivel itt 1 volt már nagy veszteség,így soknál előfordult,h vagy semmi nem működött a kocsin,vagy jó pár funkció letiltott rengeteg bosszúságot okozva,volt,h nem is lehetett egy scenicet 1 napig kinyitni
Ott az igazság!
Régebbi konstrukciók minden gyártónál tartósabbak. Új autókban a régebbi konstrukciós motorok némi új technikával megspékelve sokkal tartósabbak mint a csúcsmodel pdti-ecotech-vanos-twin ôrületek. Igaz azok viszont jobban mennek!
Labika a 20 éves bajoromat a szuzuka fogyasztásban bármikor odaveri! Másban nem hiszem...és a 20 éves autómat egy harmincévesért elcserélném, egy újért csak akkor ha madár az illetô és az új árából vehetnék 2-3 régit.
Ezzel az egésszel ki van a tököm,meg a kormánnyal is
A forint egyre többet veszít az értékéből a svájci frank meg az euróhoz képest és most az aprilia részlete +1ezressel nőtt a chevrolet epicánk részele +10ezerrel és ennek még nincs vége.Ki tudja mi lesz itt
ln se ilyen ismerősre gondoltam ...... majd ha egyszer koccanunk elmondom hogy kell az egészet okosan csinálni és seggre ülsz ha megtudod a gázolaj árát xD
jó persze,kaminonos buszos,stb stb de a nem mindenkinek van ilyen ismerőse
van aki még a vasutasoktól is vesz,de attól a szenny gázolajtól sok kocsi kifeküdt :D
ok az a lényeh h felujitottam a motor 341 ezerért. 1 vezérműszíj feszítőgörgönek a visszahuzó rugóját szarul rakrák fel. 4 e km után leesett és átugrott a vezérlés. (nem szakdt9 de szétvert mindent. ujabb 150 e ft a szelepek ára... több mint 500 e ft volt a motorjában és nemvolt benne 6 e km mikor összetörtem :) ennyi röviden
fater taxizik,így csomó tapasztalatot hallok autókról amik a munka miatt sokat futnak
nekünk volt szívódízel franciánk(1.7 D,62Le:D),az 4,3at evett hosszútávon,városban 5öt, 450000 km-rel adtuk el és még akkor télen is pöccre indult,talán már csúcsokat kellett volna cserélni
volt turbós franciánk (1.9 TD,90Le) az hengerfejes lett,ami viszonylag ritka ennél a típusnál,ez került 150be,azon kívűl semmi gond,6 literes fogyasztás,a mai napig látom,kb 400000 lehet benne,de uezt vette egy kollegája és sokat szopott vele,nagyon sokat
a mai dízelek meg mind kihegyezettek és agyon vannak bonyolítva
most egy 1.6os benzines szintén franciánk van,a 8szelepes primitív fajta, 6litert eszik (fater nyugisan vezet) most 180ezer van benne és eddig csak egy alapjárat állító szervo motort kellett cserélni(13ezer)
ennyit tudnék még hozzátenni és bocs az offért
Akkor építs 1 másikat!
Vezszíj nálad nem szakadt soha?
Amikor bekerültek a 16V opelek a magyar piacra, Di-ferék naponta hoztak 8-10 blokkot szíjszakadással...
Joci én azt mondom, felnôtt pénzkeresô ember vagy, asszonykának van autója, ha kell robogóval is elmászkálsz (ha el kell adnod az RS-t), ergó nem vagy meglôve ha épp nincs autó x okból, vedd meg azt az autót amire még van pénzed és ha ránézel vagy beleülsz akkor megmozdul benned valami (nem a gyomortartalmad).
Egyszer élünk, most vagy fiatal, vezess olyat amit tényleg szeretsz! És persze meg is tudod venni...
Ahogy öregszel majd behitelezel egy 0 km-es kiát, vagy szuzukát mint az átlag magyar...addíg viszont élj és élvezd a vezetést! Persze ésszel!
Sportkipufogó ohne katalizatore hazardírozás, gumiégetés és ami a csövön kifér gyerekek vesszenek a zöldek!
pl renualt-knál elektronikus kártyás nyitás, gombos indítás sok sok kütyü,emiatt egy 3 voltos rsz lett kiépítve a kocsiban a 12 voltos mellett,hogy ne szívja le az akksit és ne kelljen magnum generátorát betenni. eddig okos ötlet,de ez a kisfeszültésgű rendszer sokkal érzékenyebb minden oxidációra,vezetéktörésre mivel itt 1 volt már nagy veszteség,így soknál előfordult,h vagy semmi nem működött a kocsin,vagy jó pár funkció letiltott rengeteg bosszúságot okozva,volt,h nem is lehetett egy scenicet 1 napig kinyitni
Régebbi konstrukciók minden gyártónál tartósabbak. Új autókban a régebbi konstrukciós motorok némi új technikával megspékelve sokkal tartósabbak mint a csúcsmodel pdti-ecotech-vanos-twin ôrületek. Igaz azok viszont jobban mennek!
Labika a 20 éves bajoromat a szuzuka fogyasztásban bármikor odaveri! Másban nem hiszem...és a 20 éves autómat egy harmincévesért elcserélném, egy újért csak akkor ha madár az illetô és az új árából vehetnék 2-3 régit.
A forint egyre többet veszít az értékéből a svájci frank meg az euróhoz képest és most az aprilia részlete +1ezressel nőtt a chevrolet epicánk részele +10ezerrel és ennek még nincs vége.Ki tudja mi lesz itt
van aki még a vasutasoktól is vesz,de attól a szenny gázolajtól sok kocsi kifeküdt :D
nekünk volt szívódízel franciánk(1.7 D,62Le:D),az 4,3at evett hosszútávon,városban 5öt, 450000 km-rel adtuk el és még akkor télen is pöccre indult,talán már csúcsokat kellett volna cserélni
volt turbós franciánk (1.9 TD,90Le) az hengerfejes lett,ami viszonylag ritka ennél a típusnál,ez került 150be,azon kívűl semmi gond,6 literes fogyasztás,a mai napig látom,kb 400000 lehet benne,de uezt vette egy kollegája és sokat szopott vele,nagyon sokat
a mai dízelek meg mind kihegyezettek és agyon vannak bonyolítva
most egy 1.6os benzines szintén franciánk van,a 8szelepes primitív fajta, 6litert eszik (fater nyugisan vezet) most 180ezer van benne és eddig csak egy alapjárat állító szervo motort kellett cserélni(13ezer)
ennyit tudnék még hozzátenni és bocs az offért
ha okos az ember akkor mindekre van kis kapu
Joci21@hotmail.com
vegyél fel please
amugy bejelentem az rs marad! ezért veszek olcsóbb autót és részletre...
Vezszíj nálad nem szakadt soha?
Amikor bekerültek a 16V opelek a magyar piacra, Di-ferék naponta hoztak 8-10 blokkot szíjszakadással...
http://www.carstyling.hu/car_s...
Egyszer élünk, most vagy fiatal, vezess olyat amit tényleg szeretsz! És persze meg is tudod venni...
Ahogy öregszel majd behitelezel egy 0 km-es kiát, vagy szuzukát mint az átlag magyar...addíg viszont élj és élvezd a vezetést! Persze ésszel!