Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én tegnap láttam egy szakadt RS-t az eladó motorok között!
olyan ez mint a ravasz(márpedig ravasz max a róka..) és az elsütőbillentyű.
Április második felében. Nekem ezt mondta telefonon a Tütős Zoltán.
Nem tudom... Kivittem utánfutón a vasat Budaörsre garázsba, és RedBarron közel lenne!
Én is KERESEK szerelôt pesten! Hobbisták is jelentkezhetnek! :D
Létezik ugye robbanás SZERŰ égés, annak a sebessége akár 2000 m/s is lehet ezt hívják detonálásnak.

A robbanómotor meg az, amikor rájötnek kurvasok kézigránátot egy sütétbőrü motoros hátára, és allah nevében megmutatják neki, hogy merre van az amerikai nagykövetség!:)
mikor nyit kakucs?
pesten tudtok jó szerelőt? Vagy esetleg Emzoli te nem vállalsz munkát? természetesen pénzért!
én ott vettem frézit. de ők nem csak japóval foglalkoznak?
a RedBaron csak azokhoz a motorokhoz hajlandó hozzányúlni amit náluk vettek!
Szintén tanácskérés:
RedBaron-nal kapcsolatban valakinek van tapasztalata? Át szeretném nézetni velük a vasat, bekarburáltatni, olajzást ellenôriztetni, stb...
jaja.. a fiatalok kedvéért hangsúlyozzuk ki, hogy a robbanás meglehetősen szakszerűtlen kifejezés, csak a hétköznapi társalgásban normálissá vált, helyesen gyors égésről beszélünk. mondhatnánk belobban a keverék.
[35133]
nem durrog! csak 1 csatt van 4 ezernél
"Azt kell figyelni, hogy a szikrat pont a holtponton, vagy azutan egy kicsivel adja le."

Igen udvariasan szeretném megjegyezni, hogy ez marhaság:)

Az ELŐGYUJTÁS -mint a neve is mutatja, valami előtt következik be, általában a felső holtponthoz szokták viszonyítani.
Az előgyujtásra azért van szükség, mert az üzemanyag égési sebesége nem végtelenül gyors,, általában max 50 m/s, a dugattyú gyorsulása, viszont 15-20m/s, és ez már összemérhető az égés sebeségével, ezért az üzemenyagot a a felső holtpont előtt valamennyivel kell meggyüjtani, hogy a gáz égése során fellépő 50-70 bar csúcsnyomás, pont a megfelelő időben alakuljon ki, és képes legyen a dugattyúnmegfelelő munkát végezni.

Ha úgy volna ahogy mondod, akkor a még táguló, munkét végzé gáz, a munka jelentős részét a kipufogóban végezni el, a gép marhára melegedne, éy csökkenne a teljesítmény.
bocsesz akkor ezt rosszul tudtam...
így van
fenét, én úgy tanulktam, hogy a begyújtás a holtpont előtt következik be, hogy az égés a holtponton már terjedjen..
Elvileg az alaplap mozdításával. Azt kell figyelni, hogy a szikrat pont a holtponton, vagy azutan egy kicsivel adja le. Nekem is volt ilyen hogy durrogott és ez volt a megoldás.
4t-nél szelepre, gyújtásra gondolnék. itt gyújtás lehetséges... de az is lehet hogy üzemszerű, ha nem nagyon feltűnő.. hm?
az fasza az elállítódhat, hogy lehet állítani?
Gyújtás rossz helyen.
megint karbi.
az mitől van, ha uresbe pörgetem állva a motort mondjuk 6 ezerrel és elengedem a gázt mikor esik vissza a fordulat 4000 ezernél ilyen durratós csattanós hang van. nemnagyon eszrevehető de 1értelmő. ötletek?
mikor nyit? ezeket ma löttem gurulás közben.
én tuti hétköznap fogok menni