Létezik ugye robbanás SZERŰ égés, annak a sebessége akár 2000 m/s is lehet ezt hívják detonálásnak.
A robbanómotor meg az, amikor rájötnek kurvasok kézigránátot egy sütétbőrü motoros hátára, és allah nevében megmutatják neki, hogy merre van az amerikai nagykövetség!:)
Szintén tanácskérés:
RedBaron-nal kapcsolatban valakinek van tapasztalata? Át szeretném nézetni velük a vasat, bekarburáltatni, olajzást ellenôriztetni, stb...
jaja.. a fiatalok kedvéért hangsúlyozzuk ki, hogy a robbanás meglehetősen szakszerűtlen kifejezés, csak a hétköznapi társalgásban normálissá vált, helyesen gyors égésről beszélünk. mondhatnánk belobban a keverék.
"Azt kell figyelni, hogy a szikrat pont a holtponton, vagy azutan egy kicsivel adja le."
Igen udvariasan szeretném megjegyezni, hogy ez marhaság:)
Az ELŐGYUJTÁS -mint a neve is mutatja, valami előtt következik be, általában a felső holtponthoz szokták viszonyítani.
Az előgyujtásra azért van szükség, mert az üzemanyag égési sebesége nem végtelenül gyors,, általában max 50 m/s, a dugattyú gyorsulása, viszont 15-20m/s, és ez már összemérhető az égés sebeségével, ezért az üzemenyagot a a felső holtpont előtt valamennyivel kell meggyüjtani, hogy a gáz égése során fellépő 50-70 bar csúcsnyomás, pont a megfelelő időben alakuljon ki, és képes legyen a dugattyúnmegfelelő munkát végezni.
Ha úgy volna ahogy mondod, akkor a még táguló, munkét végzé gáz, a munka jelentős részét a kipufogóban végezni el, a gép marhára melegedne, éy csökkenne a teljesítmény.
Elvileg az alaplap mozdításával. Azt kell figyelni, hogy a szikrat pont a holtponton, vagy azutan egy kicsivel adja le. Nekem is volt ilyen hogy durrogott és ez volt a megoldás.
megint karbi.
az mitől van, ha uresbe pörgetem állva a motort mondjuk 6 ezerrel és elengedem a gázt mikor esik vissza a fordulat 4000 ezernél ilyen durratós csattanós hang van. nemnagyon eszrevehető de 1értelmő. ötletek?
Én is KERESEK szerelôt pesten! Hobbisták is jelentkezhetnek! :D
A robbanómotor meg az, amikor rájötnek kurvasok kézigránátot egy sütétbőrü motoros hátára, és allah nevében megmutatják neki, hogy merre van az amerikai nagykövetség!:)
RedBaron-nal kapcsolatban valakinek van tapasztalata? Át szeretném nézetni velük a vasat, bekarburáltatni, olajzást ellenôriztetni, stb...
Igen udvariasan szeretném megjegyezni, hogy ez marhaság:)
Az ELŐGYUJTÁS -mint a neve is mutatja, valami előtt következik be, általában a felső holtponthoz szokták viszonyítani.
Az előgyujtásra azért van szükség, mert az üzemanyag égési sebesége nem végtelenül gyors,, általában max 50 m/s, a dugattyú gyorsulása, viszont 15-20m/s, és ez már összemérhető az égés sebeségével, ezért az üzemenyagot a a felső holtpont előtt valamennyivel kell meggyüjtani, hogy a gáz égése során fellépő 50-70 bar csúcsnyomás, pont a megfelelő időben alakuljon ki, és képes legyen a dugattyúnmegfelelő munkát végezni.
Ha úgy volna ahogy mondod, akkor a még táguló, munkét végzé gáz, a munka jelentős részét a kipufogóban végezni el, a gép marhára melegedne, éy csökkenne a teljesítmény.
az mitől van, ha uresbe pörgetem állva a motort mondjuk 6 ezerrel és elengedem a gázt mikor esik vissza a fordulat 4000 ezernél ilyen durratós csattanós hang van. nemnagyon eszrevehető de 1értelmő. ötletek?