Akkor te még nem jártál a simson.hu oldal 'javítás' topikjában:)
Én ott már marhátra megedződtem,mert ott a szokásos kérdések az ilyenek:
" hellósztok, nem megy a motorom, gyujtás jó, karbi beállítva, mégsem megy, válaszoljatok, mert mennék csajozni"
Ilyenből hetente van kettő, és mindíg kiderül szépenlasan, hogy a karbi legutoljára a gyárban lett kipucolva, beállítva is 1980 ban lett utoljára, a légszűrőbe bekültőztek az egerek, a gyujtás meg valahova be lett állítva, csak úgy találomra:)
Szóval edzett vagyok,neked meg nyugi, nem kérdezel hülyeséget, ha meg igen, az sem baj
ha már karburálás a téma:
az én motorommal is van 1 kis gond.. -üresben egész jol vesz a fprdulatot, de ha lecsutkázom,akkor lehörög
-terhelés alatt alacsoyn fordulaton viszonylag normális, ha húzom neki, magasabb fordulaton, 7-8 ezer szintén lehörög..főleg magasabb seb. fokozatokban..
a dologról tudni kell, h freccia volt valamikor. most mito kazsniban va na cucco s mito légszűrővel és kipuffal.. ez mind ennyit módosítana? v vmi el lett cse..ve?
próbáltam állítani, h dúsabbra veszem.. de nem lett igazán jobb..gyári 148as főfuvi helyett 132es van benn, de eddig nem volt gond..
tippek? számíthat az h most keverékkel járok és lehuztam az olajzóm csövét a karbiról( h esetleg falsot kapna ott v vmi.)
bocs ha hülyeséget kérdeztem..
nah tanulmányoztam már és ezért mondtam h az a keverék és a kézi az alapjárat. de akkor jól mondom ha a keverék csavart befelé csavaram akkor kap több benyát ugye?
Joci, a legnagyobb jóindulattal mondom, hogy szerintem írd be a gugliba, hogy "dellorto ph(nemtommi valahányas) és tanulmányozd kicsit akészülék szuerkezetét, ha megtaláltad a rajzot.Ez amúgy sem ártalmas, legalább tudod mik vannak benne, ott le lesz írva, hogymelyik a keverékcsabar.
De igazad van, általában a kézzel tekerhető az alapjárati mennyiség, a csavarhőzóval, a keverékcsavar.
Bocs hogy közbepofázok, DE:
ezidáig semmi gondom nem volt az alapjárattal, gyorsulással...az elmult 2 napig!
Lehet hogy a lehülés vagy páratartalom vagy X, de most nekem is genyózik a kicsike!
nah ezen két csavar van egyik ugy van kialakítva hogy kézzel is tudjam csavarni gondolom az az alapjárat. van még 1 amit csak csavarhúzóval tudok csavarni. azzal meg a benzin arányát adagolom? tehát ha a csavarhúzósat csavarom befelé akkor kap több benyát?
Ezért mondom,hogy ne az alapjárati keverék csavart tekergessed, hanem a részterhelést, vagyis a tűt, detovábbra is fenntartom, hogy gondolkozz el, ilyen volt e a villamossági szerelés előtt vagy nem, mert akarbi magától nem szokot elllítódni.
Alapvetően, ha egy KICSIT sokat kap a legtetejére, és nem jetes a karbi, akkor egy hangyányit jobban gyorsul, de nem tud leforogni.
Az alapjárati keverék csavar(levegőcsavarnak is becézik) általában egy levegőcsatorna keresztemetszetét szűkíti, ha BEFELÉ csavarják, tehát akkor az alapjárat és környéke, benzíindúsabb lesz, mivel ugye szűkítettted a levegpcsatorna keresztmetszetét. A normál állás, valahol a tök betekerttől kifelé 1-3 között szokott lenni. Ha a karburálás,és mindenegyébb jó, akkor ha teljesen betekered a levegőcsavart, bele kellfulladnia a benzinbe,és lekell állnia.
Gondolom van a krbin egy alapjárati MENNYISÉG, és egy alapjárati minéségi csavar, a minőség csavaron múlik, az alapjárati, és a negyed gáz közöti keverék minősége,keverégkaránya, de én nem azt piszkálnám, hanem a rszterheléstűt akasztanám, hogy egyel magasabban legyen.
köszi zoli
nem huzam szét semmit
annyi a különbség hogy a 21 amperes bizti helyett 15 van bennt a 7,5 os bizti helyett meg 10 amperes.
és hogy tudok neki több nyálat adni ? befelé tekerjem?
Hát figy, szerintem gondold át, hogy mit csináltál, amikor a villanyászat körül, a biztosíték kiégési hibát keresgélted, nehogy az legyen, hogy valamit széthúztál, és most azért nem meg, te meg elkezded szegényíteni, és megragad.
Gondold át, villanyászás előtt is ilyen volt?
Ha nem, akkor nem lehet, hogy nem dugtál vissza vlami csövet, mondjuk a váccumét(ha van) vagy az olajét,vagy mittudoménmit, vagy valami ne lett visszadugva, visszakötve?
Egyébbiránt, akkor is torpan hirtelen gázra, ha sokat kap, és akkor is, ha keveset. Ha a gyertyaszín nem döntő(nem szokott az lenni) akkor ilynekor, ha tanácstalan vagy, hogy sokat kap e, vagy keveset, ELŐZSÖR MINDÍG KICSIT TÖBB NYÁLAT ADJ! Ha még roszabb lesz, akkor nyilván eleve elsokalt, ha meg javult,akkor szüret. Ha az esetlegesen keveselő motort találgatásos alapon tovább szegényíted, akkor ragadhat.
Általános szabály, hogy ha valami nem stimmel, akkor nem szabad üvegelni.
Én ott már marhátra megedződtem,mert ott a szokásos kérdések az ilyenek:
" hellósztok, nem megy a motorom, gyujtás jó, karbi beállítva, mégsem megy, válaszoljatok, mert mennék csajozni"
Ilyenből hetente van kettő, és mindíg kiderül szépenlasan, hogy a karbi legutoljára a gyárban lett kipucolva, beállítva is 1980 ban lett utoljára, a légszűrőbe bekültőztek az egerek, a gyujtás meg valahova be lett állítva, csak úgy találomra:)
Szóval edzett vagyok,neked meg nyugi, nem kérdezel hülyeséget, ha meg igen, az sem baj