ON téma:
Tegnap sikerült hengerfejesre tolni az RS-t. Be is kuláztam hogy most mi lesz, honnan mit rendeljek, mikor kapom meg, mikor lesz motorom újra....
Szétkaptam, vettem bele 3 O-gyûrüt és este már repeszthettem! Nem gondoltam hogy ennyire egyszerû szerkezet..
Öröm és boldogság!
Suzukival kapcsolatban nekem a fô bajom a kasztni és az abból eredô biztonság hiánya....
Amirôl mindenképpen lebeszélnélek azok a "prémium" márkák dizelei, és a francia autók...
A prémiumokat tapossák mert miért ne, aztán ha jön a baj gyorsan keresnek egy balekot akinek eltolják, a franciák meg igazi rejtély pénznyelôk... A C3 az übermocsok nálam jelenleg...
WAgonR+!A miénk Turbo diesel volt 1.3as motorral nagyon jól ment a kategóriához képest és max 5 literből kijött!De akkor is fapados volt az SX4hez képest!
Jó megjelenés izlés kérdése...
Ford kókusz, Opel astra, civic esetleg yaris bár az már nagyon nôies...mindezek valami kis benyás motorral. Ehetnek max 7-8 litert viszont városban fürgék. Kis fogyi-de lépjen rendesen-és még pofás is. Nehéz...Rízsrakéták! Viszont azok nem olcsók, dehát valamit valamiért...
Az mostani bajorom nyáron városi dugóban klímával 13-at eszik 2feles motorral.
A cápám télen megette idônként a 20-25 litert.. :D
Viszont megjelenés pipa, teljesítmény pipa...
nah igények. viszonlag jó fogyasztás/ teljesítmény arány. budapesti közlekedés munkába járás néha vidék. semmi extra. és legyen megjelenése. ne legyen 10 évnél idősebb hirtelen ennyi
Én perverz vagyok az autó nekem 10-15 évesnél régebbi kell hogy legyen....szerintem azóta minden gyár csak fogyóeszközt gyárt...(lehet megkövezni) :)
Mik az igényeid, mire/hogyan használnád?
Eladási ár?
Halkan mondom: a Swift amit 1,5 millától árúlták annó hatalmas tételben, a kereskedôk 800ezer forint környékén kapták annó!
És iszonyatos darabszámot értékesítettek!
(1 ismerôsnek azóta már nincs semmi gondja, mert az elején volt 1 buzuki értékesítô telepe)
mondom 1 fiatal srácé volt és aki most árulja 3 hete van nála lehet a fiatal gyerek kinyomta a szemét is... csak ugye ebbe a lökösbe nemegyszerű első ködlámpát kapni...
Ameddig az eladó fél kötelezz arra hogy szakszervízben végeztesd el a dolgokat bizonyos idôközönként, addíg minden autó kúrvadrága! Suzukin mi a pélóért kerül olajcserés kötelezô szervíz 50ezer forintba? És ha nem oda viszed ugrik a garancia...
Illesztések rendben, ha borult esetleg akkor rendesen egyben van
M-tech lökösök, szélespapucs nem azért van rajta hogy nyugdíjasan elmenjen tesóba, sztem...
Ár - passz...dizellel sose foglalkoztam...
Ha elmennél megnézni: be egy futómûveshez, nézzen alá - vízmutató bajornál 5-15 perc alatt beáll középre és fullos terhelésnél se mozdulhat el 1 centit se - kardán terheléskor koppan avagy sem - de alapvetôen árulkodik mindenrôl ha az ember elvisz tesztkörre.... ha tököl hogy még nem meleg, lassan terheli az elején, az olajra-vízre mindíg nagyon odafigyel, akkor ért hozzá és törôdik vele. Ha beindít/beül/letapossa akkor érdemes nagyon átnézni megvétel elôtt.
a suzuki szervize drága ezekszerint? mert swift sportban is gondolkodom. vagy esetleg valami diesel ötlet 2 milla környékén? csak mert látom vágod a szitut
Tegnap sikerült hengerfejesre tolni az RS-t. Be is kuláztam hogy most mi lesz, honnan mit rendeljek, mikor kapom meg, mikor lesz motorom újra....
Szétkaptam, vettem bele 3 O-gyûrüt és este már repeszthettem! Nem gondoltam hogy ennyire egyszerû szerkezet..
Öröm és boldogság!
Amirôl mindenképpen lebeszélnélek azok a "prémium" márkák dizelei, és a francia autók...
A prémiumokat tapossák mert miért ne, aztán ha jön a baj gyorsan keresnek egy balekot akinek eltolják, a franciák meg igazi rejtély pénznyelôk... A C3 az übermocsok nálam jelenleg...
Ford kókusz, Opel astra, civic esetleg yaris bár az már nagyon nôies...mindezek valami kis benyás motorral. Ehetnek max 7-8 litert viszont városban fürgék. Kis fogyi-de lépjen rendesen-és még pofás is. Nehéz...Rízsrakéták! Viszont azok nem olcsók, dehát valamit valamiért...
Az mostani bajorom nyáron városi dugóban klímával 13-at eszik 2feles motorral.
A cápám télen megette idônként a 20-25 litert.. :D
Viszont megjelenés pipa, teljesítmény pipa...
Mik az igényeid, mire/hogyan használnád?
Halkan mondom: a Swift amit 1,5 millától árúlták annó hatalmas tételben, a kereskedôk 800ezer forint környékén kapták annó!
És iszonyatos darabszámot értékesítettek!
(1 ismerôsnek azóta már nincs semmi gondja, mert az elején volt 1 buzuki értékesítô telepe)
Illesztések rendben, ha borult esetleg akkor rendesen egyben van
M-tech lökösök, szélespapucs nem azért van rajta hogy nyugdíjasan elmenjen tesóba, sztem...
Ár - passz...dizellel sose foglalkoztam...
Ha elmennél megnézni: be egy futómûveshez, nézzen alá - vízmutató bajornál 5-15 perc alatt beáll középre és fullos terhelésnél se mozdulhat el 1 centit se - kardán terheléskor koppan avagy sem - de alapvetôen árulkodik mindenrôl ha az ember elvisz tesztkörre.... ha tököl hogy még nem meleg, lassan terheli az elején, az olajra-vízre mindíg nagyon odafigyel, akkor ért hozzá és törôdik vele. Ha beindít/beül/letapossa akkor érdemes nagyon átnézni megvétel elôtt.