Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jó én nem szolok bele csak megjegyeztem
Hát 124 merga belülrôl ultratrágya...
Bajor alkatrész 8-10 évtôl lefele nem pénz (relatív)! Én mindig úgy nyomom hogy veszek 1 donort pluszba alkatrésznek. Most E34-em van amihez 80ezer! pénzért vettem 1 komplett francia donort amirôl enni lehet annyira szép állapotban van. Innen az alkatrészgond szinte 0!

Volkswagent 2-3 évig építettem, és fél év alatt szétsikerült hajtani...nincs túl jó véleményem róla....nincs benne anyag....
Alfa ugyanez...gyönyörû, de szerkezeti nyomoronc...

Hozzáteszem szervíz én vagyok ezért szervízárakról nem tudok mit mondani.... Wallisnál ugyanúgy lehúznak mint buzukiéknál...
írni akkor se tud vajon milyen számlát adhatot...
attól még lehet jólbánik az autójával
Sziasztok!Egy erős szakmai kérdéssel fordulnék hozzátok!A rotax 122-es rs blokk gyújtás oldali főtengelyszimering cseréje esetén ki kell venni a blokkot, vagy az kívülről is cserélhető?Segítségeteket előre is köszönöm!
néztem én is filóztam ezen. 3 heta van a csávónál munkadijba számította be azt mondta...
én olyantól nem vennék autót aki nem tud írni
amugy erről van szólink
nincs benne elölködlámpa. létezik ehez bontott? mennyi körül?
passatok jó gépek unokatesoméba több mint 200 000 km van 1.9 pd tdi 131 LE és 180 190-el jár vele és még semmi baja nem volt
szia köszi a segítséget
nah volt 1x mercim elég volt abból....nemtetszik a belseje... meg a 124 eleve nem jön be.
akkor inkább 4esgolf 6 gangos 2 millától van az is. mondjuk az a bmw kurvara tetszik csak ha drága az alkatrész akkor ez nem az én autóm.... a passatokról mi a véleményed?
Hali Joci!

Láttam dizel bajorba gondolkodsz. Meglehetôsen kompetens vagyok bajorische témában, a dizel bajor SOK PÉNZ!
Mármint ha bármi fáj neki, és szokott, ahogy öregszik pláne! Alkatrész (relatív) régebbi bajorokba nem pénz, ragyásig van a bontó! Ha nincs "sok" pénzed-de dizelt akarsz- és még legyen megbízható-ráadásul menôbb logó fogyeljen az orrán: akkor 124-es merci! Aprópénzért megkapod, alkatrész szintén bontóbol csicseri összegért, viszont megbízható páncélautó-elnyûhetettlen, igaz nem halad úgy mint 1 bajor...
Ha mégis bajorra adod a fejed/pénzed akkor tudok segíteni ezt-azt...
megfogadtam . átírtam.
ennyiért nem is fognak érdeklődni utána, de ha 400ba akarod akkor inkább hirdesd meg 440be és írd oda hogy az ár irányár. szerintem.
az sajna nincs de megoldható.
én is kezdem szarban érezni magam TZR eladásával kapcs, mert ugye amennyit kérnék érte annyiért rendszán nélküli rst kaphat...50es rs árairól ne is beszéljünk
jah.de ha rendszám lennem meg estelek 11kw a papírban akko könyeb lenne talán
tudom! és azt is tudom, hogy valószínű nem innen lesz az aki megveszi. olyan 4 kiló körül jó lenne eladni. meg ugye ugyis cigánykodni fognak akik jönnek megnézni.
hát tényleg csodálkozom kicsit!nekem mindenki aztmondta hogy egy motoron/autón csak bukni lehet.de reméljük elviszik
nem azé hogy rontsam a bizniced de sokat kérsz érte
nah a kicsike

bármilyen ötletet szívesen meghallgatok a hírdetéssel kapcsolatban, hogy sikeresebb legyen az eladás...
sztem meg lehet a fuvokának köze hozzá. nekem mikor a suberen állítottak ugyanez lett. elmult a torpanás stb...
úgy látszik ma kivételesen nagyon hülye vagyok
de egyébként kurvajó most a motor, mocsok jó vele menni alacsony fordulaton. Nem ráng, nem torpadozik, nem dadog, gyönyörűen húz alulról, és jobban is megy ott mint eddig. Nem hiszem hogy bármiféle köze lenne az 5el nagyobb fővúvókának a dologhoz , ezért a légszűrő rendes kipucerálására fogom a dolgot. Úgy látszik a Natixos légszűrőtisztítás (fújt rá valami flakonból két mili alkoholos valamit, majd kemény 5secundum erejéig megfújogatta egy kis nagynyomású levegővel (0,5mm szeleppel :DDDD).
Szarabb volt a motor a natixos légszűrő takarítás után mint előbb :) Deeeeeeee énnnnnnnn megcsináltam óóóójeeeee
baszdki igazad van :)
akkor úgy értettem hogy nem forgattam még a 8ezres powernyitásig :D