Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és lenne még egy gondom
erre cska egy piciment
Hát azért kapott, de a suzukimat sokkal jobban összecsuktam
moccal szinte smemiselett de azér tsajnálom
Na akkor jól megúsztad...
baloldala le picit karcos, lement a prezúr a kormánysúlyról kicsit karcos a lámpabúra meg az idomcsavarral nemtudom milett meg egy hajszálrepedéslett az domon de huhbazdki
én azthittem sírvafakadok amikor felállítottam amocit és megláttam hogycsak szinte retkes azthitem 2ára születtem meg és pont azelőtt mostam le oan tiptopvolt
És a moci?
kezem lábam horzsolodott le csak kb 30-40nél feküdhettem el nemvészes poros résznél kicsuszott rendesen a hátulja utána az első a földbe
leakartam cserélni a kiput, nemvolt rajta do mondommegyke már egy kört rövidújú, hosszúgatya buko semmi, kesztyű semmi cska egy lighots kör. megyek normáisan eléóm bejön egy octavia fulegyenes úton mondom meglövömmár kezdek előzni rányomjaa gázt de amire felfigyeltem márvagy 80-90felé mehetünk vékony úton hogy nekem eccer megis csúszott a hátulja mert lementem az útról.a buzija rányomott egy fket , énis nyomtam de hiába kiegyenesítettem akanyart elfeküdtem bele egy nagy ien bozótos szerűségbe azmeg cska elment mellettem mintha smemi nemtörtént volna
Lett valami bajod?
ne már
elhajítottam az res a kurvaéletbe
Szerintem a forgásirányt jelző nyilat kell figelembevenni, amelyik forgásirányos,azon rajta van,hogy első, v hátsó guma. Olyan is van(aszem a mitas m06 is ilyen) amelikre rá van írva,hogy merre álljona minta ha előrerakod, és merre,ha hátra.(ez az egyforma méretű gumiknál van, pülü cimconynál, aminek ugye alapból 1,6os mindkét felnije, és 2,75 ös guma megy rá. Van viszont, amelyiknek a mintája és aszerekzete sem forgásirányos,(mint a cimcony eredeti gumija) SZeeintem ami komolyabb motorokra való,az mind forgásirányos,és ahogy mondtam a nyil szerint kell szerelni.
(pont az m06 tal kpcsolatbanévekig győzködtem valakit, hogy nem, nem a gyár bolondult meg, ha előre rakj, akkor "fodítva " kell lennia mintának)
lehet most üzent a motorok istene hogy sokáig nem fog megragadni
ez már jó jel xD
basszus most néztem meg hátul így van a mint:
elöl pedig nekem is "fordítva"
baszdkiiiiiiiiiiiiiiiiii most ugrott be azt álmodtam, hogy a garda tavat odavissza körbemotoroztam vagy ötször az RSel :))))))))))))))))))))))
nekem a forgásirányt jelző nyíl így áll helyesen...
*dobot
lehet tobot majd énis veszek mert az olcsóbb mint egy rendszer meg akkor jobban is fog kinézni a mocc a többi meg úgysem látszik:D
figy azért van ez cska magába mert elfogyott a rendszerre valo így lett egy dob ha meg szerek több pénzt akkormeg rezo ami igyis ugyis lesz sztem egy honapon belül
Könyebb talán mint a gyári, ez is előny, és sokkal szebb hangja van, ez is elég nagy előny
jól néz ki bár haszna nem igen lesz:D de a hangja lehet megváltozik kicsit
ja és mégegy dolog van kulcs a motorhoz:D régebben sunyiba faterom lemásoltatta és most ideadta a kulcsot:)