5százados illesztés. 900-1000előtt nem akarom a powert kinyitni. Lehet túl elővigyázatos vagyok a bejáratásokkal kapcsolatban, de hát szerintem ezt mindenki megérti
Ma széthúztam a blokkot. A váltónak ez a baja: kb 8500-9000 felett nem lehet vele felváltani,húzom a váltókart és olyan érzés,mintha befeszülne az egész. A léptetővillák nincsenek elhajolva, a tengelyek csapágyai nem lógnak, a fogaskerekek szemre szépek,nincs fogletörés, szemmel észrevehető kopás,stb A kuplungoldalt nem húztam még le. A kuplung old rendesen,de,ha nem oldana is kellene tudnom anélkül váltanom. Vkinek vmi tipp,hogy mitől lehet? Találkoztatok már ilyennel akármilyen motorral kapcsolatban? Az általam kipróbált két másik Mitonál nekem kissé csontosabb a váltó,de nem vészesen. Bármilyen ötletet szívesen veszek,köszönöm!
Halihó!Tudna nekem vki véleményt mondani 2002-2003as évjárattól?Milyen sürün kell szerelni meg h mennyire megbízható motorikusan?És h megvételnél mire kell figyelni ami árulkodó jel lehet?Várnék építő jellegü hozzászólásokat:)
Gyerekek végre közölhetem mert aláírtunk minden papírt.....
A mai naptól egy gyönyörű piros-fekete 5 hónapos Suzuki GSXR 600K7 motorkerékpár boldog tulajdonosa lettem
Jövő héten hozhatom el mert még nincs forgalomba helyezve én leszek az első tulaj
mekkora illesztésse van?
énis moccoztam ma, már 95el mentem
asszem megyek fordulok egyet mert már 2 hete nem volt időm
Hánykor lesz a south park?
A mai naptól egy gyönyörű piros-fekete 5 hónapos Suzuki GSXR 600K7 motorkerékpár boldog tulajdonosa lettem
Jövő héten hozhatom el mert még nincs forgalomba helyezve én leszek az első tulaj
2 kép, a szalonban még...