Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is van eladó RS-em !
hát van ez a street125, nem? csak ott ilyen lepkefing 50kilós kölkök alatt eléggé hasítanak az rs-ek..
Lenyomnának, mint a szart :)
Ez engemis érdekelne
Szerintetek milyen kategóriában lehetne indulni az RS-sel az Evo gyorsulásin?
Lehet vajon a 125ös robikkal egy csoportban menni?
Nemazt mondtam h necsináld átt,csak azt h szerintem ezzel csak elbaszol 1 motort...Személyes véleményemet fejtettem csak ki

Az rs re rsv farokidom meg más tészta,mert a speedből speed-et csinálsz,deezel áttcsinálod nakedra vagy mia picsa a touno

Énsem beszólásnak szántam,csakén nem csinálnám áttv
Tyt-é is meg az enyém is eladó
Én egyébként ehhhez az egész streetfighter dologhoz úgy állok hozzá h a csávó miután összetöri a bringát nincs lóvé újjáépíteni inkább rábasz egy bmx kormányt meg egy simson lámpát azt jó az úgy kicsit huzatos kicsit tróger de legalább streetfighternek jó lesz Szánalom gépek bassz
Richtig!

De azért valljuk be, hogy se RSV-ből, se Tuono-ból, se új RS125-ből sem rohangál az utcán annyi mint gixxerből :)
De azért még ígyis fontos az egyediesség.
Szerintem ettől lesz egyedi egy motor mert úgy alakítgatod ahogy neked tetszik. Mert ugyebár senki sem szereti ha minden utcasarkon áll egy ugyanolyan teszem fel gsx-r 600. Mindenki szereti ha különbözik a saját gépe a többitől. Szerintem ezért tesznek sokan színes plexit, felnicsíkot, különböző matricákat a motorukra.
Kinek van eladó RS-e?
Most azzal miért baszom el ha leszedem róla az idomot és csak a hasidomot hagyom meg. Plusz szerzek hozzá egy touno fejidomot. Nem értem hogy hol van itt az elbaszás. Most azt megértem hogyha valaki gixxerből épít streetfighter gépet az hogy néz ki, de ha egy rsv-ből építek egy olyat ami már úgyis létezik akkor nem értem hogy hol a hiba. De az a te álláspontod ez pedig az enyém. Nem vagyunk egyformák.
Elbaszni? Hülyeségeket beszélsz.
Szerintem faszán nézne ki, ha jól meg lenne csinálva.
Az a lényeg, hogy a tulajdonosnak tetszen a motor, A többi le van szarva.

Pl én rsv faridomot szerettem volna az rs-re. olcsón kijöttem volna belőle, megvoltak a "tervek" hogy mit hogy, de végül nem valósul meg, mert apriliánál azt mondták hogy ugrani fog a gari. ( az indexek átkötése, elektromos dolgok basztatása miatt). Jól nézett ki a papíron, valszeg előben is klafa lett volna. és persze egyedi. nekem nagyon tetszett, apámnak is, pár haveromnak is, de volt aki kiosztott hogy fu de gány lenne, meg minek rá kibaszni a pénzt. valahogy nem érdekelt a véleménye. szerintem szép lett volna és kész

Szal szerintem a te véleményed sem fogja érdekelni Rollyeet. Ha ő arra szeretne pénzt kiadni, akkor arra fog.
Félre ne értsd ne vedd beszólásnak, csak érted...
detto.. van h cserélgetem az ujjaimat néha h mivel húzzam a gázt, mert totál elzsibbad,mintha 1000tűvel böködnék.. és tököm tudja mitől van.. gondoltam rá h a kesztyű szorítja de nem..
csatlakozom, énsem 2km-ert szoktam motorozni sportmoccon de eccerse volt oylan ogy fájt volna a csuklóm.Kicsit leszálláskor meg kiegyenesedésnél érzem a hátamon majdnemhogy kikel roppantani:D és ennyi.189/90 vagyok.Én az Rsen elvagyok csak kívülről nézki pöttöm motornak alattam:)
Te képes lennél egy rsv-t így elbaszni?Szép . . .
Inkább vegyél sv-t ha tounora nincs lóvéd,jó az sv is.De egy rsv-ér kár lenne
Hát úgy gondoltam hogy tounot csinálok belőle. Ha körülnézel a piacon a tounoknak szemtelenül magas az áruk az rsv-hez képest. Így egy touno fejidom rá egy magasabb kormány és kész is. De mondom majd még meglátjuk. Még nem tudok tapasztalatból beszélni, mert még nem sok nagyobb géppel mentem.
RSV-n magas kormány? az mondjuk elég szarul néz ki .
Mondjuk nekem az SV-n is szokott fájni a csuklóm
amúgy csúkló fájdalom ha hosszú egyenes van vagy valami akkor a gázt hagyod ott és kezeddel kicsit fentebb fogsz a gázon akkor talán nem fáj annyira akinek ilyen gondjai vannak. ma sikerült nekem is magam lezúzni floorballban, estem egy nagyott szépen nyakamat mozgatni nehézkesen tudom meg a vállam kék-zöld de hát ez van (veszélyesebb tudok lenni magamra mint egy motor)
Áhh,nem tudom hol lenne az a fájdalomküszöb aminél leszállnék egy sportmotorról,nem zavar,de tény,hogy nem bőrfotelek aranyérpárnával.
Egyébként úgy vagyok mostmár vele hogy utcán motorozzak kényelmesen és inkább veszek egy sport-túrát és veszek mellé még valami óccsó pályagépet és ott a döntögetések miatt úgyis kisebb terhelést kap a csukló.
Nem is mondtam hogy 650. Csak is 1000res. De szerintem z ből is 1000res lenne. De majd még meglátjuk. Gondolkozok még egy rsv-n és magasabb kormányt rá mert a tounok mocskos drágák.
Nehogy 650-est vegyél. csakazerzres,hang+erő
Szia.Akkor kellesza power kitt vagysem?
Hogyne szeretnénk a 4 hengert A z750 is soros négyes csak az sv nem az. Tudod az ember egy kíváncsi természet és szeret kipróbálni minden újat ezért írtam az sv-t. Nagyon bejön a v2-is szóval majd ez eldől a későbbiekben.