Helló köszi a választ sajnos ilyen van nekem is!Azok a belehúzások mitől alakulnak bele?Az én blokkomban semmi nem ment tönkre de a dugó igy néz ki tiszta karc....Előre is köszi
A következő probléma adódott:(:( :
elindultam a mocival,1-2,kanyarba visszatettem egybe1-be,és vmi elkezdett csörögni,mintha a lánc kopgna,de emgnéztem már nem az,azóta mióta egyesbe van csattog....:(:(:(
mi lehet a probléma?:(:(:(
nekem 4 db kulcs van az Af1-emhez:
1. ez nyitja a lakás ajtóm, így kijutok a garázshoz...
2. ez nyitja a garázsom, így kijutok a kapuhoz...
3. ez nyitja a kertkaput, így kijutok az utcára...
4. pedig indítja a motort és a tanksapkát is ezzel tudom nyitni :)
Szia, nemvagyok egy nagy aprilia af1 tudor de a sajátomhoz nekem külön kulcs van. Egy a gykapcsolohoz és egy a tankhoz és ez a kulcs nyitja az ülést is nekem.
Remélem tudtam segíteni.
Én is csak egy hentes vagyok.Azzal járok jól,hogy van egy haverom a kinek AM blokkos változatos motorja és azt fogom másolni..Annyiba tudok majd neked segíteni,hogy amikor csinálom az enyémet majd teszek fel fel róla vagy küldök neked képeket hogyan készül ha érdekel a dolog.Előre láthatólag április 4-ke fele veszem meg a blokkot.aztán jön a szív átültetést
Valószínűleg kiárulom a blokkomat alkatrészenként, vagy akár egyben!
Polimi henger (70-es vagy 80-as, 47mm átmérőjű), vertex dugó, kuplungszerkezet, szinte új lamellákkal, gyújtás lendkerékkel (szinte új állórész...) a váltóban a fix tengelyen egy fog le van törve, az még cserélhető... felujított főtengely, blokkfelek.
Akit érdekel kérem jelezze... Egyenlőre nem biztos még, csak hogy van--e rá érdeklődő..
david.palszabo@gmail.com
Látom Te konyítassz valamit a dologhoz és válaszolsz is :P
Szóval nekem RV6-om van erősen gondolkozok hogy AM6 legyen benne inkább. Tehát akkor felfogatáson kell bügykölni egy kicsit, meg 100% hogy CDI-t is kell bele vennem? Meg az AM gyújtását rá tudom kötni minden átalakítás nélkül?
Mivel,hogy mind a kettő minarelli és a AF1 futurát mind a kétféle blokkal gyártották 92-93-ig AM3 blokkal ezért minimális átalakítással (egy kis hegesztéssel)meg oldható.Karbi is jó hozzá úgy tudom,hogy az RV gyújtás alaplapját is bele lehet tenni az AM-be,de ha nem merülünk bele ennyire akkor csak egy AM CDI kell kb 5eft már kapsz és már meg szabadultál a váltó zabáló RV-töl ami jó volt a maga idejébe de a legfiatalabb darab is 19 éves ennyi idő alatt el használódhat és a fórum tele van váltó hibás RV-kel.A netten kapsz 38eft-ért AM6-s 2009-es pár száz km-es blokkot benne gyújtás az önindító az olajzó rajta.
Sziasztok.Rv blokkhoz keresek gyújtás oldali alu keretet és deklit ha valaki tud kérem jelezze. Köszönettel.Vagy működőképes blokkot ha van valakinek eladó.
Az nekem az ötödikel van gondom nem recseg nem ropog veszi a sebességet csak 4 után 6-ba kel rakni.Ezért ugy döntötem nem is nem bohóckodom vele veszek egy AM6-ost bele mert ahhoz van alkatrész bőségesen,Rv blokkot meg 1992 óta nem gyártanak.A haveromal úgy néztük,hogy talán csak egy fület kel arráb vinni (mert az AM felfogatás hátul kicsit szélesebb) neki egy AM blokkos van.Eladni akKor fogom mikor meg lesz az AM.
Igen azt tudom h 3 és 6 sebsséges. És Te eladód a Te RV6-os blokkod? az enyém berugós. Mert ha jó a váltója lehet megvenném... Csak hogy mennyiétr adod?
Hy Minarelli Rv-hez önindítós oldakeni eladó vizpumpával .Ha valakit érdekel faust1992@hotmail.com el tud érni Még van váltóhoz pár alaktrészem váltó köröm stb (Komplet váltóm nincs) Kuplungom is is. Ha érdekl valami írj Ellőre is Köszönöm
Szerintem mindegy melyik fék olajat veszed annyit tudok,hogy a DOT 4-es fék olaj az ABS fékek be kel,nekem a futurába Dot4 van,Mert maradt a vectrából és nincs vele gondom.
Mivel hogy RV mind a kettő igy meg egyezik a fel fogatás és a henger is abban nem lenék biztos,hogy a 70-es henger nem veri szét az 50-es fötengelyt.Annyi az el térés,hogy az egyik 6 a másik meg 3 sebességes ,Én személy szerint egy rv6-os nem cserélnék rv3-ra.Én is most akarok lecserélni egy rv6-ost de én am6-ra ott egy kicsit arrább kel tenni a felfogatást.Neked is csak berúgós az rv6-os blokk?
Ahha értem, legalábbis probálom:) Akkor majd probálkozok a rugóval valahogy. Ma ahhogy szugeráltam a fékpedált vagy 10 percig (probáltam rájönni h hogy megy össze vele a bovden vége) arra jöttem rá hogy nemsok holt járata van a bovdennek kb 10mm mert a hátsó fékpedál útja kb 2-3cm a pedál végén mérve) De ezt majd akkor tom pontosan mérni ha megjön a henger és ráteszem.
főtengely
lendkerék
komplett váltó
kuplung
szívócsonk
membrán
önindító
műanyag fogaskerekek
160-as polini szett(perselyezni kell!)
zipper92@indamail.hu
elindultam a mocival,1-2,kanyarba visszatettem egybe1-be,és vmi elkezdett csörögni,mintha a lánc kopgna,de emgnéztem már nem az,azóta mióta egyesbe van csattog....:(:(:(
mi lehet a probléma?:(:(:(
1. ez nyitja a lakás ajtóm, így kijutok a garázshoz...
2. ez nyitja a garázsom, így kijutok a kapuhoz...
3. ez nyitja a kertkaput, így kijutok az utcára...
4. pedig indítja a motort és a tanksapkát is ezzel tudom nyitni :)
Remélem tudtam segíteni.
az lenne a kérdésem,hogy a tank-nak és a gyujtáskapcsoló-nak ugyan az a kulcsa?köszi.
fénykép kellene róla vagy kettő,bár a 8-at kicsit sokallom érte.köszi.
Jólvan, szívesen fogadom a képeket :) Addig is megadom a címemet: david.palszabo@gmail.com
Üdv
Valószínűleg kiárulom a blokkomat alkatrészenként, vagy akár egyben!
Polimi henger (70-es vagy 80-as, 47mm átmérőjű), vertex dugó, kuplungszerkezet, szinte új lamellákkal, gyújtás lendkerékkel (szinte új állórész...) a váltóban a fix tengelyen egy fog le van törve, az még cserélhető... felujított főtengely, blokkfelek.
Akit érdekel kérem jelezze... Egyenlőre nem biztos még, csak hogy van--e rá érdeklődő..
david.palszabo@gmail.com
Üdv
Látom Te konyítassz valamit a dologhoz és válaszolsz is :P
Szóval nekem RV6-om van erősen gondolkozok hogy AM6 legyen benne inkább. Tehát akkor felfogatáson kell bügykölni egy kicsit, meg 100% hogy CDI-t is kell bele vennem? Meg az AM gyújtását rá tudom kötni minden átalakítás nélkül?
Köszi
Üdv
Az am6-os blokk,akkor biztos,hogy bemenne az rv helyére?:D:D