Szia!
Köszi, pont az a problémám, hogy a karburátort már 2x kipucoltam, és elég alaposan. Ahogy írtad, a levegőre gyanakszom, csak érdekes, hogy fent megy jól megy...
heló peti szerintem meg nézd meg a gyertyát első sorban h ad e szikrát ha ad akor azt nézd meg h a gyertya nedves e egyántalán kap e üzemanyagot ha nem benzines a gyertya akor karbi tisztítás jó alaposan Meg a gyertyának van még 1 trükje ha fehéres égés termék van rajta akor az azt jelenti hogy túl sok levegőt kap
ha fketés kormos a gyertya akor meg sok benzint kap a legjobb ha rozsda barna a gyertyád
Petikém szerintem karbi felé kellene nézelődni. Középtartományban nem kap anyagot valószínűleg. Ha 8 felett megy és ott már kap rendesen benyát akkor valami elzárja az üzi útját.Lehet a tű a ludas, vagy valami akörül lesz szerintem...főfúvókadugulás vagy ilyesmi.
AM6-os blokk a beteg. DR80 henger, PHBG19 karbi, Malossi szűrő.
Elindulok a motorral, nagyon jól húz.
Kb. 15 méter után lehörög, ki kell kuplungolni, elgyengül hirtelen.
Ha várok vele egy kicsit, utánna megint megy 15-20 métert jól, aztán újra.
Benzinszintre gondoltam, de az érdekessége:
Ha 8000-es fordulat felett tartom, akkor akármeddig elmegy, nagyon jól, erősen, rángatás nélkül. De ha leengedem 6000 köré, és megyek egy kicsit ott
vele, akkor megint lehörög.
heló a pover motornak hol a kheje vagy a hengerbe mejket nem tudod?
nekem a pover motornak a heje ott van a hengerel egy sikba van a bal oldalt a fővázba belőlröl furva 2 furat és ott van a pvermotor felcsavarozva!
Olyanba tudna nekem segíteni valaki leírva vagy esteleg valahonnan képpel , hogy af1 sport pron hol van gyárilag a helye a pover szelepnek ? előre is köszi
Tudok adni neked Rotax 123 erősített főtengelyt, tömör csapszeggel, R-es hajtókarral ami jobban bírja a 160-ast. Kb. a gyári főtengely felújításának árában adom, meg bárkinek akinek kell nyilván.
Valamiért nem tudok válaszolni a leveledre inkább hívj vagy ha adsz egy másik mail címet megpróbálom oda küldeni a képeket.Vagy ha más nincs felteszem ide 30-323-8861
Köszi, pont az a problémám, hogy a karburátort már 2x kipucoltam, és elég alaposan. Ahogy írtad, a levegőre gyanakszom, csak érdekes, hogy fent megy jól megy...