Sziasztok!
Feldobok pár képet az épülő mocimról!
Még az első teleszkóp hiányzik és kész!
A blokk átcsapágyazás után is maradt egy kis zakatoló hangja alapjáraton :a kuplung fogaskerék koszorújára gondolok.
Okozhatja-e a fogaskerekek kopása ezt a hangot?
Majd jövő télen kicserélem, már ideje lenne motorozni!
Hy!
Akk majd ha többet mentél vele lécci szólj h jó-e v hogy van-e vmi baja. A ricinus olaj meg igaz a gyogyszrtárban tudsz kapni ien kis üvegekkel igazából hashajtó , de jó kenést ad elvileg gyorsabb is lesz a motor egy picivel és télleg jó illata van én már sokszor tettem az enyémbe
Megvettem a BR10EG gyertyát, beraktam, pöccre indul, pörög a gép.
Hétfőn megyek majd vele többet, akkor tudok többet mondani róla.
Beszélgettem régi 2T-s motorosokkal, és azt ajánlották hogy rakjak a benzinhez ricinusolajat.
20L benzinhez max 1 decit. Állítólag másabb szaga is lesz, nem lesz olyan büdös a füst, és jó kenést ad.
Először azt hittem hülyítenek, de mások is ezt mondták. Tud valaki erről valamit?
Mondtam hogy fullsynt olajat használok, de akkor is ajánlották mellé a ricinust.
Hümm jó lenne, ha nem buzdítanál embereket hülyeségekre! Azt a csakavrt, amihez csavarhúzó kell, nem kéne csak úőgy piszkálgatni.. Persze ha téged nem érdekell, hogy esetleg szegényen fog járni, és megragad, lelked rajta!
Sziasztok.Most vettem egy Af1 és azt szeretném megtudni hogy valami kézikönyvet honnan lehet szerezni,meg az első szpojleren sérült a plexi hol lehetne venni?
Valaki segitsen,előre is köszönöm.
Nekem még a gyári kipufogó van fent(mivel novemberig svájci volt a motor). Milyenre lehetne ezt lecserélni és mennyi lenne? Mi a véleményetek a Bridgestone Battlax gumiról?
Amikor vettem a mocit karácsonykor, BPR6ES gyertya volt benne. Ment minden gond nélkül. Mondjuk csak keveset mentem vele, gyorsan cseréltem. Jobb az előírtat használni.
nekem az alapjárat 1000 kb vagy alatta kicsivel de nagyon jó pöccre indul
karbin kell állitani
elöször alapjárat majd probáld a másikat amit csavarhuzóval kell nekem igy lett beállitva
Nekem is ilyen jellegű problámám van. Nekem egy ideig tartja a fordulatot de utána leesik és vége.Sőt ha sokszor indítom még az akksit is leszívja. Próbáltam az alapjáraton állítani de ha nagyobbra állítom az meg már túl magas. 2000 alatt menthetetlen.amúgy mennyinek kéne lenni az alapjárati fordulatnak?
itt nem a gyertyával van gondd mert már próbáltam bele nagyobb hőértékűt belerakni azzal is ugyan ez volt a helyzet
az alapjárat csavar a karbiban meg maxra be van tekerve (nah ugye azt is állítgattam...) és nem jó nagyon sok állást megnéztem hideg ill megel állapotban is... szal nem lehet karbin állítank vagyis valamilyen szinten igem mert kb 1 mp-ig tartja a fordulatot de utána 1ből visszaesik és leáll
Feldobok pár képet az épülő mocimról!
Még az első teleszkóp hiányzik és kész!
A blokk átcsapágyazás után is maradt egy kis zakatoló hangja alapjáraton :a kuplung fogaskerék koszorújára gondolok.
Okozhatja-e a fogaskerekek kopása ezt a hangot?
Majd jövő télen kicserélem, már ideje lenne motorozni!