Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az előző tulajjal tudok beszélni, de csak annyira akarom belekeverni,
h új szerződést irjak vele (adávételi v kölcsönadási). Azt nem tudom,
hogy melyik lenne célszerűbb, v melyikből jönnék ki jobban és tisztábban.
Esetleg lenne egyáltalán egyáb lehetőség.
Keresd meg az előző tulajt az a legegyszerübb.
Hali!
Vki segithetne.
a gépemet nem irattam és már nem is akarom át de majd el akarom adni. Hogy az istenbe lehet ezt megoldani?? Irassak egy kölcsönadási szerződést v mi?? Esetleg ha mégis át kéne irni elég,ha új adásvételit irok??
Kösz Üdv mindenkinek
Nos!

Előszöris, ha szerinted Aprilia egy kétütemű hengerét az az olaj keni, amit cserélgetsz, akkor hozzá se kezdj, vidd szerelőhöz! Mert több lesz a kár, mint a haszon!

Hogy miért kap az egyém motorolajat a váltóba?
-Azért, mert így nem ragad össze a kuplung,
- esetleges szimmering hiba miatt nem kezeli meg a főtengelyt-hengert az a sűrű dzsuva
- mert azt írja elő a gyár!

És 45 e km alatt, mégy nyáron, 35 gokba, véletlenülse nyom ki semmit a szellőzőn, maximum egykis olajgőzt, de azt váltóolaj esteén is!
Kötzelező olajcsere alatt azt értik ami a blokkban van, az meg hajtómű olaj, a hengeredet azt meg a 2t olaj keni ami csakis szintetikus lehet, amit már elöttem leírtak(nem motul 6000 hanem 600).
ja és RS kipuf az én gépemre rámegy átalakítás nélkül vagy jó hozzá?
Hát olajcserét értettem a kötelező olajcsere alatt ami a maga a henger olajozását biztosítja. És hogy hogy nem számít az hogy szintetikus-e vagy sem??? Me szentem rohadt sokat számít ...azé kösz nektek
Motulnak is van direkt 2t be való hajtóműolaja.
A sebességváltóba a gyárilag előírt olaj:SAE 75-90 kétütemű sebváltóolaj.
Léteznek direkt ilyen olajok pl.IPONE termékek között.
Én tavaly nyáron 3x cseréltem olajet mire megtaláltam ezt az olajat.
Nem ajánlok motorolajat a váltóba , mert nagy melegben extém körülmények között képes fifújni az első láncfogaskerékre vezetett olajgőz kivezető csövöna a nem megfelelő viszkozitású olajat!
Hali!

Nos hova akarod az olajat tölteni? Mert a különolajozáshoz 2T olaj, a váltóba ez a 10W/40-es motorolaj pl, (bár itt a nagy full szint mánia hülyeség.... Nincs ott semmi, csak pár fogaskerék, meg a kuplung, egyszerű motorolaj simán megfelel bele!) a teleszkópba elvileg telóolaj stb stb.....
castrol r2, motul 6000, repsol , ezek mind jok talán a castrol alegolcsóbb:)
Hello fórumozók!
Azt szeretném kérdezni h mien fajta olaj való egy 1990es Sintesi Sportba? Me szeretném kicserélni az olajat. Nekem azt mondták h 10W/40 és full szintetikus. És miet ajánlotok mien márka? Köcce
Ciao!
Nem tud valaki arrol a 2 kipufogó rendszeről valamit amit tegnap adott el a Báttya Kál-ról apriliára???
Az egyik érdekelne!!!
meg tudná mondani vki h 125ös AF1 be milyen méretű szívómembrán van és h kb mennyibe kerül??thx
szerdigergo@hotmail.com majd este fenn leszek
és én elkérhetném az msn címedet zotyát már felvettem bezsélgessünk el hamár ilyen jól összejöttünk sport pro-sok
Egy koplett rendszert kistarcsán a motor bontóban.
zotya elkérhetem msn cimed?
Üdv: Gergő
felvettelek lépj be msn-re
vmi elérhetőséget tudsz adni ?
msn skype email valami ?
esetleg egy msn cimed vagy vmi van
érdekelne
Olyasmi a reális ára a komplett renccernek... Bontókban.
Mert neked milyen rendszered van? Én eladom az enyémet ha kell? De katlaizátoros renccer, mondjuk gyári...
Szia! 25 ezerér csak véget vettél rá vagy komplett rendszert? ha igen hol?:)