A karbi az 12 ezer a kipuff pedig 25 ezer.
Pályára meg minden pest környéki gokart-ra és a pannónia ringen is voltam az összel de idén célba van véve a euro és a hungaro is .
Igazából tényleg passz a kérdés! Mindíg ilyen volt? Mert nekem eddíg az össze 125-ös motorom hidegen 1esben dadogott meg vánszorgott (CSAK HIDEGEN). Mondjuk megvan a miértje... A fordulatod meg nagyon vissza esik szerintem... Áttételeket nézted már? Mekkora fogaskerék van elől/hátul? Egyébként érthető, hogyha 8 alá esik a fordulat nem egy versenyló mert ott valahol nyit a power is. Mundjuk az enyénben most 7100-as elektronika van. de 7800-as szokott lenni általában. Én áttételre gondolok. De ha nem tudtam segíteni akkor Tényleg írjál a motordokinak! Szerintem. Messze sem akrtalak kigúnyolni. Bocs!
Had ne számoljam meg a FUTURA-m lánckerekeit ha emlékeim nem csalnak akkor a 39-es hátsóhoz 16-os első való, és a 38-es hátsóhoz meg 15-ös.
De ezek már régi emlékek ez a motor pedig nagyon új keletű történet még...
PBH34dellorto karbi és AROW sport rendszer és állandóan nyitott a power
De nem kell ennél több mert csak a bajod lessz vele.
Én pályán használom és nem sokan kapnak el
Igazán köszönöm a segítséget!
Végül is rossz vége felől közelítettük meg a dolgot... Mert nem azon volt a hangsúly hogy miért nem forog ki a motor? Hanem, hogy a katalizátoros mocskos undorítő rendszerrel kiforog-e??? De oké hogy ilyen is van megoldom én ezt a forgás problémát okosba... És ha a power nem nyit ki (ha nincs bowden nem is tud) akkor nem forog ki a motor
Nekem se forgott le azzal a kipuffal de nekem 9 500-nál állt meg.
De engem az jobban idegesített benne, hogy mindenhol leért.
De most már másik van meg más a karbim is így már forog de akkor sincs értelme leforgatni mert olyan 10 000 környékén kifogy a szufla max egy-két sikánban küldöm feljebb.
Nos, ilyen nekem is volt! A gond nálam a főtengelyszimmeringekkel volt, ugyanis nem tömítettek tökéletesen! Ezért nem forgott ki. Mivel tapasztalataim szerint ha nem megy a kipuffszelep, akkor is leforog, csak olyan vontatottan, és erőtlenül, szóval nemhiszem, hogy az okozza a problémát. Még lehet a membrán haer esetében ez volt a gond, el volt már gyengülve, és nem zárt. Kiszeded, fényfelé fordítod, és ha a lapok nem fekszenek fel a házra, akkor rossz! Esetleg, ha megfordítod őket egy darabig még mehetnek, de jobb cserélni őket! Probléma lehet még a porlasztóval, de azt jobb szerelőre bízni, továbbá érdemes a légszűrőt megvizygálni!
olyan kérdésem lenne h amikor megyek az af1emmel egyesben nagyon lassan indul el de 2után nagyon megy és csak eggyesbe "vánszorog" Ez miért lehet ?
2.kérdés hogy amikor pörgetem 11körül és akkor váltok akkor igy visszaesik a fordulat 7-8 körülre és utánna megint lassan akar menni, de viszont ha 13ig pörgetem semmi baj.
előre is köszönöm a válaszokat
Lehet, hogy akkor is szarba leszel velük.. Mert nem mindegy hogy ~150ezres motorrral esel amin jóformán semi nem sérül és aha igen akkor is minden utca szélén van hozzá cucc vagy 700ezres mocid feketetsz amihez semmi sincs meg ökör áron...
De ez csak az én véleményem! És nem lehúzni vagy alulértékelni akartalak...
Egyébként neked fojtott a sport prod???
Mert MA ESTE MEG LETT AZÚJ GÉPÁLLATOM és azon is ilyen kipufogó rendszer van de az istenért nem akr forogni 8 fölé a tulaj szerint... Mondjuk az enyémnek más baja is van ami miatt nem forog de kérdezem, hogy a tiéd leforog evvel a kipuffal???
sehol nem találok
kösz
Pályára meg minden pest környéki gokart-ra és a pannónia ringen is voltam az összel de idén célba van véve a euro és a hungaro is .
Had ne számoljam meg a FUTURA-m lánckerekeit ha emlékeim nem csalnak akkor a 39-es hátsóhoz 16-os első való, és a 38-es hátsóhoz meg 15-ös.
De ezek már régi emlékek ez a motor pedig nagyon új keletű történet még...
De nem kell ennél több mert csak a bajod lessz vele.
Én pályán használom és nem sokan kapnak el
Nekem nem fog elfogyni a szufla belőle... Ha minden összejön amit szeretnék rajta módosítani...
Mekkora karbit vettél rá??? És milyen rendszert???
Végül is rossz vége felől közelítettük meg a dolgot... Mert nem azon volt a hangsúly hogy miért nem forog ki a motor? Hanem, hogy a katalizátoros mocskos undorítő rendszerrel kiforog-e??? De oké hogy ilyen is van megoldom én ezt a forgás problémát okosba... És ha a power nem nyit ki (ha nincs bowden nem is tud) akkor nem forog ki a motor
De engem az jobban idegesített benne, hogy mindenhol leért.
De most már másik van meg más a karbim is így már forog de akkor sincs értelme leforgatni mert olyan 10 000 környékén kifogy a szufla max egy-két sikánban küldöm feljebb.
Nos, ilyen nekem is volt! A gond nálam a főtengelyszimmeringekkel volt, ugyanis nem tömítettek tökéletesen! Ezért nem forgott ki. Mivel tapasztalataim szerint ha nem megy a kipuffszelep, akkor is leforog, csak olyan vontatottan, és erőtlenül, szóval nemhiszem, hogy az okozza a problémát. Még lehet a membrán haer esetében ez volt a gond, el volt már gyengülve, és nem zárt. Kiszeded, fényfelé fordítod, és ha a lapok nem fekszenek fel a házra, akkor rossz! Esetleg, ha megfordítod őket egy darabig még mehetnek, de jobb cserélni őket! Probléma lehet még a porlasztóval, de azt jobb szerelőre bízni, továbbá érdemes a légszűrőt megvizygálni!
2.kérdés hogy amikor pörgetem 11körül és akkor váltok akkor igy visszaesik a fordulat 7-8 körülre és utánna megint lassan akar menni, de viszont ha 13ig pörgetem semmi baj.
előre is köszönöm a válaszokat
De tudom, hogy bowden nélkül nem is fog...
Mert az nincs is rajta.
De ez csak az én véleményem! És nem lehúzni vagy alulértékelni akartalak...
Egyébként neked fojtott a sport prod???
Mert MA ESTE MEG LETT AZÚJ GÉPÁLLATOM és azon is ilyen kipufogó rendszer van de az istenért nem akr forogni 8 fölé a tulaj szerint... Mondjuk az enyémnek más baja is van ami miatt nem forog de kérdezem, hogy a tiéd leforog evvel a kipuffal???
Mégegyszer köszönöm! Majd még jelentkezem. Üdvözlettel: Marci