Nos, én is hozzászólok a porlasztóvitához.... Aprilia AF-1 -et kihoztak 28, 30, 32, és 34-es porlasztóval a motor revü szerint, Geri szerint egyes példányokat 26-osal! Hozzátszem, én még csak PHBH 28RD és VHSB 34 LD -vel láttam! De az mind a kettő gyári! Tudtommal az RS-ek már csak PHBH 28 RD-vel jöttek ki, de mivel aprilia semmi sem biztos... (pl motorbpltos fazon szerint 4(!) féle km-óra spirál létezik hozzá!) Egyébként ezen a km-en is kár vitázni.. én 5900 -al ettem, és az reálisnak tűnt akkor... (gyári gmik, gyári lánc, bontatlan blokk, makulálan fényezés, és mindenhol mocsok!) Most van benne 51 e :) De ha visszatekerem az órát, ránézésre szerintem 100 emberből 85 elhiszi, hogy 20-25 e van benne....
Jah és 1000 felett van a gyártott darabszám. Ez a gyártási hibás hülyeség meg inkább hagyjuk, szerinted ha gyártási hibás valami azt utána nem javítják ki és helyezik forgalomba???
Nem tudom ki találta ki azt a hülyeséget,hogy Sport Pro-ból 300 darabot gyártottak.De ez úgy hülyeség ahhogy van. Ajánlom figyelmetekbe az Aprilia gyári szervízkatalógusokat és más hiteles adatokat. Ott valószínűleg kiderül az igazság. Meg ha egy kicsit logikusan gondolkoztok 92-94-ben nem Magyarországon volt az aprilia elsődleges vásárló köre ( senki ne jöjjön azzal hogy azóta hányat hoztak be külföldről mert ezzel tisztában vagyok mi is hoztunk be régebben). De magyarországon van kb 100 darab spor pro de ha nincs is annyi csak 50( annyi biztos van) akkor a szerintetek gyártott darabszám egy hatoda nálunk van???? mert akkor kurva jók vagyunk. Ugyhogy ennyit erről bocs ha valakinek leromboltam az illuzióit.
Amit meg a srác belinkelt arra csak annyit hogy ekkora hülyeséget még nem láttam. Minden tárgyi tudás nélküli laikus faszok beírkálják a hülyeségüket pedig motort még csak képről láttak az ilyen oldalaknak hogy tudtok hinni???
Idomok, ennek már műanyag tankja van, szín, Limitált modellek---erről tanakodtunk :), az első telók nem 38-asak hanem 40-esek, a kormányon a kezelőszervek is az RS-ről köszönnek vissza és talán a blokk más.
af1eken a 26os karbi a rotax 127es blokkokon volt (tuareg, legrégebbi af1)
Nos, én is hozzászólok a porlasztóvitához.... Aprilia AF-1 -et kihoztak 28, 30, 32, és 34-es porlasztóval a motor revü szerint, Geri szerint egyes példányokat 26-osal! Hozzátszem, én még csak PHBH 28RD és VHSB 34 LD -vel láttam! De az mind a kettő gyári! Tudtommal az RS-ek már csak PHBH 28 RD-vel jöttek ki, de mivel aprilia semmi sem biztos... (pl motorbpltos fazon szerint 4(!) féle km-óra spirál létezik hozzá!) Egyébként ezen a km-en is kár vitázni.. én 5900 -al ettem, és az reálisnak tűnt akkor... (gyári gmik, gyári lánc, bontatlan blokk, makulálan fényezés, és mindenhol mocsok!) Most van benne 51 e :) De ha visszatekerem az órát, ránézésre szerintem 100 emberből 85 elhiszi, hogy 20-25 e van benne....
Inkább nyissunk egy SPORT PRO klubbot
Amit meg a srác belinkelt arra csak annyit hogy ekkora hülyeséget még nem láttam. Minden tárgyi tudás nélküli laikus faszok beírkálják a hülyeségüket pedig motort még csak képről láttak az ilyen oldalaknak hogy tudtok hinni???