hali! kicseréltem a fúvókát de még mindig ugyanazt csinálja. lehet vmi karbibeállítás lesz, ha vki tudja h kell azt pöpecre megcsinálni írja már le nekem h mire kell ügyelni, mit mikor, hogy kell csinálni h jó legyen. köszi előre is
Egyáltalán nem kell kiszedni a blokkot.
Pucold meg a mocit meg a blokk környékét.
Ereszd le a vizet, szedd le a csöveket, a karbit és már csak le kell hózni a hengert.
Kb 25 egy prox dugó gyűrűvel csapszeggel és hónolással együt.
hello! tudnátok segíteni h mitől lehet az h a moccnak ha alapjáraton megy nagy gázt húzok akkor lefullad + 4-5-6. sebességben már nem forog ki teljesen. akompresszió 11bar. előre is köszi a segítségetek, ja és ez egy Aprilia AF1 125 Futura
Ez jó ötlet!
Most a télen sokmindent megváltoztatam és még fogok is. pl. az aljára ferdén az összes márkát ami a motoron van meg akkor egy aprila matricát. Van egy imerős aki vág matricákat az előző mocim ra is ő csinálta. Köcci a tippet:)
Hello.
Polininek az a lényege hogy nyomatékosabb, de lassabban reagál, lassabban pörög fel, inkább enduróban van értelme nem utcai motornál, szerintem de nyugodtan meg lehet cáfolni.
Nincs valakinek AF1 replicához való km óra kihajtása, vagy legalább fogaskerék hozzá?
Igy visszatérve igaz hogy polini nem igazán alkalmas pályára meg nem is a legtuningabb, de a lényeg hogy nem pályára tervezték hanem általános utcai tuningnak, de a felömlők meg a szivó rész azért bőven megvan rajta variálva. Juteszembe Zsoti rs vagy valaki segítsen már mert lenne egykérdésem.
Naszóval a gyári Af-1-es hengerben a power szelep a hagyományos semmi extra, de a polinin van a power szelep talp részénél(ahova a power szelep tömítése is megy) egy kis lyuk, hogy ne értsétek félre ez a lyuk a power szelep kivezető nyilásánál van, akérdés mi az????
Ja meg adjatok már olyan címet vagy telcsi számot akik tuning elektronikáwal foglalkoznak, (gyújtás, kipufogó szelep meg stb....)
Pucold meg a mocit meg a blokk környékét.
Ereszd le a vizet, szedd le a csöveket, a karbit és már csak le kell hózni a hengert.
Kb 25 egy prox dugó gyűrűvel csapszeggel és hónolással együt.
Jelenleg azt mondtad a hátsó ki van kötve az első meg szart se fog mert ráfolyik a telódból az olaj
Most a télen sokmindent megváltoztatam és még fogok is. pl. az aljára ferdén az összes márkát ami a motoron van meg akkor egy aprila matricát. Van egy imerős aki vág matricákat az előző mocim ra is ő csinálta. Köcci a tippet:)
Polininek az a lényege hogy nyomatékosabb, de lassabban reagál, lassabban pörög fel, inkább enduróban van értelme nem utcai motornál, szerintem de nyugodtan meg lehet cáfolni.
Nincs valakinek AF1 replicához való km óra kihajtása, vagy legalább fogaskerék hozzá?
Naszóval a gyári Af-1-es hengerben a power szelep a hagyományos semmi extra, de a polinin van a power szelep talp részénél(ahova a power szelep tömítése is megy) egy kis lyuk, hogy ne értsétek félre ez a lyuk a power szelep kivezető nyilásánál van, akérdés mi az????
Ja meg adjatok már olyan címet vagy telcsi számot akik tuning elektronikáwal foglalkoznak, (gyújtás, kipufogó szelep meg stb....)