Mondjuk nem a legjobb dolog ez a 125/50 mert motorozással töltött idő 50%-át a zsaruk fürkészésével telik a visszapillantóban meg amúgy is. Sajnos ez van... Jobb mint a semmi meg mint egy 50-es
Ha a rendőr ránéz(a butább fajta) akkor ne tűnjön fel neki rögtön h 125-ös én cseréltem ki. 100as a hátlap 2xeres szorzóval megkapod a valós értéket legalábbis közelítőleg :)
Az elettem hozzá szolónak csak azt mondanám hogy azért mégis csak 1992 az évjárat a km-óra meg replica nem futura na de nem is ez alényeg hanem az hogy korához képest ami 44000-km ahoz képest nagyon is jó. A matricát meg házilag csinálom leírom hogyan is kell.
Na vegyél íroszer boltba olyan papírt ami levonós aztán nyomtass rá azt amit akarsz utána, van az a szélesebb fajta cellux(mit tom én hogy kell írni). azt miután már kivágtad a matricát ragazd rá ha nem akarod hogy leázzon
Nos, ezt úgy értettem, hogy nincs lelakva! Jó, látom a tied se... De ahogy elnézem, a hátsó lengővilládat se ártott volna újrafesteni, meg a gombócot se a lánckeréknél... Bár én azt felpolíroztam egyszerűen. + mi az a kandikáló vezeték a műszerfalnál? + soknak ki van fakulva a fordulatszámmérő piros sávja, stb stb... De ugye a fék peremesedése a legárulkodóbb....
Egyébként mutatok valamit! Érdekes módon, nekem a mutatók közepén a karika igazodik a háttérhez, azaz csak a km órán fekete, a többin fehér... Nos, a legtöbbön ez nem így van, mind fekete: bikepics.com/pictures/706295/
Sajnos a jobb oldalidomot nekem is újra kellett festetni... bikepics.com/pictures/706300/ ezért azt szeretném kérdezni, hogy hol csináltattad azt a dellorto matricát? És mennyiért?
Már nem azé emberek de motorja válogatja hogy mekkora karbi kell rá, általában egy pár milivel nagyobb karbi még senkinek sem szokott ártani de tulzásba se szabad vinni mert a motor be se indul a végén. Hogy egy kicsit formába ontsük a dolgokat, hagyományod fizika az egész kurva sok adat meg képlet van hozzá hogy mi a jó a motornak. Pl.:Lökethossz, furat, szivó csatorna és a beömlő nyílás elhelyezkedése, meg bla bla bla. Na egy hagyomámyos 2 felömlősnek kb: 28MM-nek kell lennie .
Szerintetek erről a motoról ki mondanó meg hogy hány km-van benne?
apriliamania.fw.hu/ keresgélj! Itt van! DE ha ilyen nyafogást rendezel áááá PLáne, ha visszaolvasnál, már másnak is kellett! Azonkívül ha nem tudod, hol az akku, úgyse fogsz kiigazodni a bekötési rajzon....
Bár én álltalában szerpentinezek ott meg a rendőrnek eszébe se jut utánnam fordulni szerencsére.
Pályán meg mind1
Én is 50 esként használom de az én órám 200 ig van
Neked miért 80-as az órád?
Vagy csak a te cseréltedki?
Azt hittem csak 125 sport pro van
az enyémből ezt kiszedték (inkább kitörték) .... lécci valaki mondja meg!
Na vegyél íroszer boltba olyan papírt ami levonós aztán nyomtass rá azt amit akarsz utána, van az a szélesebb fajta cellux(mit tom én hogy kell írni). azt miután már kivágtad a matricát ragazd rá ha nem akarod hogy leázzon
Nos, ezt úgy értettem, hogy nincs lelakva! Jó, látom a tied se... De ahogy elnézem, a hátsó lengővilládat se ártott volna újrafesteni, meg a gombócot se a lánckeréknél... Bár én azt felpolíroztam egyszerűen. + mi az a kandikáló vezeték a műszerfalnál? + soknak ki van fakulva a fordulatszámmérő piros sávja, stb stb... De ugye a fék peremesedése a legárulkodóbb....
Egyébként mutatok valamit! Érdekes módon, nekem a mutatók közepén a karika igazodik a háttérhez, azaz csak a km órán fekete, a többin fehér... Nos, a legtöbbön ez nem így van, mind fekete:
bikepics.com/pictures/706295/
Sajnos a jobb oldalidomot nekem is újra kellett festetni...
bikepics.com/pictures/706300/ ezért azt szeretném kérdezni, hogy hol csináltattad azt a dellorto matricát? És mennyiért?
Szerintetek erről a motoról ki mondanó meg hogy hány km-van benne?
szal most a 26 os karbi job mint a 34 es?
nagyon kellene a műszaki rajz a 125-ös af1-hez micsodaferfi@freemail.hu