Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

apriliaaf1em te milyen gumikat használsz? ja még a hátsó lengővillát hogy kell állítgatni??
Jaja elég nagy szívás ez
Bár én álltalában szerpentinezek ott meg a rendőrnek eszébe se jut utánnam fordulni szerencsére.
Pályán meg mind1
Mondjuk nem a legjobb dolog ez a 125/50 mert motorozással töltött idő 50%-át a zsaruk fürkészésével telik a visszapillantóban meg amúgy is. Sajnos ez van... Jobb mint a semmi meg mint egy 50-es
Ha a rendőr ránéz(a butább fajta) akkor ne tűnjön fel neki rögtön h 125-ös én cseréltem ki. 100as a hátlap 2xeres szorzóval megkapod a valós értéket legalábbis közelítőleg :)
Aha!
Én is 50 esként használom de az én órám 200 ig van
másik számlap 50esként használja amugy 125ös
Adee:
Neked miért 80-as az órád?
Vagy csak a te cseréltedki?
Azt hittem csak 125 sport pro van
Az enyémen is
Gyanítom h fénykürt(az enyémen nem ilyen van)
üdv! a kormány bal oldalán , az az előre néző sárga kapcsoló/gomb mmire jó ???

az enyémből ezt kiszedték (inkább kitörték) .... lécci valaki mondja meg!
Az elettem hozzá szolónak csak azt mondanám hogy azért mégis csak 1992 az évjárat a km-óra meg replica nem futura na de nem is ez alényeg hanem az hogy korához képest ami 44000-km ahoz képest nagyon is jó. A matricát meg házilag csinálom leírom hogyan is kell.
Na vegyél íroszer boltba olyan papírt ami levonós aztán nyomtass rá azt amit akarsz utána, van az a szélesebb fajta cellux(mit tom én hogy kell írni). azt miután már kivágtad a matricát ragazd rá ha nem akarod hogy leázzon
Hali!

Nos, ezt úgy értettem, hogy nincs lelakva! Jó, látom a tied se... De ahogy elnézem, a hátsó lengővilládat se ártott volna újrafesteni, meg a gombócot se a lánckeréknél... Bár én azt felpolíroztam egyszerűen. + mi az a kandikáló vezeték a műszerfalnál? + soknak ki van fakulva a fordulatszámmérő piros sávja, stb stb... De ugye a fék peremesedése a legárulkodóbb....

Egyébként mutatok valamit! Érdekes módon, nekem a mutatók közepén a karika igazodik a háttérhez, azaz csak a km órán fekete, a többin fehér... Nos, a legtöbbön ez nem így van, mind fekete:
bikepics.com/pictures/706295/

Sajnos a jobb oldalidomot nekem is újra kellett festetni...
bikepics.com/pictures/706300/ ezért azt szeretném kérdezni, hogy hol csináltattad azt a dellorto matricát? És mennyiért?
Dugócsere utáni félkész állapot
hát én ugy hallottam h ugyanaz mintha a te nevedre iratnád át azaz 20ezer körül mert haver mz-jét is annyiért irták vna benne át
Nem tom mennyiért mert még nem írattuk át de minimum 5000Ft
Még jóhogy
szép állapotba van május 1jén madarasra jösz?? a forgalmiba mennyiért irták át a szinét????
Már nem azé emberek de motorja válogatja hogy mekkora karbi kell rá, általában egy pár milivel nagyobb karbi még senkinek sem szokott ártani de tulzásba se szabad vinni mert a motor be se indul a végén. Hogy egy kicsit formába ontsük a dolgokat, hagyományod fizika az egész kurva sok adat meg képlet van hozzá hogy mi a jó a motornak. Pl.:Lökethossz, furat, szivó csatorna és a beömlő nyílás elhelyezkedése, meg bla bla bla. Na egy hagyomámyos 2 felömlősnek kb: 28MM-nek kell lennie .

Szerintetek erről a motoról ki mondanó meg hogy hány km-van benne?
hogy lenne már jobb
tom láma vagyok...de hogy van ezz?
szal most a 26 os karbi job mint a 34 es?
apriliamania.fw.hu/ keresgélj! Itt van! DE ha ilyen nyafogást rendezel áááá PLáne, ha visszaolvasnál, már másnak is kellett! Azonkívül ha nem tudod, hol az akku, úgyse fogsz kiigazodni a bekötési rajzon....
De atankot nem monom meg hol van
A tank alatt van
emberek könyörgöm valaki segítsen mert még azt se tudom hogy hol az agsi
nagyon kellene a műszaki rajz a 125-ös af1-hez micsodaferfi@freemail.hu