most mondom benézzek aztán egyre jobban megteccetek az af1ek mint amien af1emnek van szóval várok róluk infókat. mennyit megy ?
mennyit eszegett?
kb mien árban vannak ?
és ki mi ellen gyorsult vele
Nos, már írtam, csak nem veszel komolyan! Vegyél simsonhoz valót, kb 500 Ft, felvágod 6 db ra, mint az eredeti, és tökéletes lesz! Én is így csináltam!
elmentem a boltba...erre kérik a motorszámot, alvázszámot stb.... egy kicsit lol, hogy egy réz tömitőkarikát akartam venni, elvittem a régit, ésakkor nincs..mellesleg Szolnokon a legnagyobb motoros bolt.ugyhogy ma megyek, és viszem nekik a számokat.hogy egy ilyen kis szar miatt enyit szopni .lol.Üdv:Balázs
Mr. smith naszóval, tirisztor kellene Bátran fordulj a www.italmondo.hu-hoz ott a fejlécben találsz egy telefon számot azt felhívod és rendelsz és az ország egész teruletére kiviszik neked 2500 ft-ért, vagy keresel interneten vagy hirdetési újságba bontásra itélt motorokat és felhívod hogy meg van-e még és megveszed bagóért.
De emberek kiméljetek az ilyen kérdésektől mert, multkor volt egy gázbowdenes gyerek az megvolt halva hogy többet menni se tud a motorjával hát ha segítesz magadon akkor isten is megsegít. Naszóval van olyan www.google.co.hu és beírjuk monjok hogy aprilia af-1 alkatrész vagy aprilia af-1 tirisztor vagy stb,stb.
Na most ha af-1 et veszel nem mindegy miet 50-hez nem kell de ha 125öst veszel akkor A1-es jogsi kell hozzá, namost lehet bliccelni hogy 50-es meg egyebek de nem érdemes mert az ember mindég fosik hogy milessz meg egyebek.. Biztosítás kell most per pillanat 7256Ft-be kerül nekem de neked többe lesz mert nem volt elötte motorod(Boon szintek). Átiratás van köbcentinként 20 egypár forini tehát kb 2500ft, akkor kell csináltani eredetiség vizsgálatot ami 10000Ft köröl mozog. Névre íratás kell óóó hogyne kéne forgalmi meg egyebek egy 125-ös motor olyan mintha autód lenne. Reg adó meg csak akkor van ha külfőldről hozod be. Na kb ennyi. Ja ha 50-es motort akarsz venni akkor csak adásvételi van meg biztosítás ami egész évbe nem tom pontosan de max 3 ropi lehet. Ja és M-es jogsi kell hozzá.
Szétkaptam a benzincsapot, és volt benne egy réz karika-tömítés..kicsit eldeformálódott alakban.ugyhogy holnap reggel megpróbálok elugrani egy motoros boltba, és veszem hozzá tömétést.Remélem ez volt a baja..Köszi a helpet!majdirok milett a vége.Üdv:Balázs
Hello!
Tavasszal szeretnék venni egy AF-1 et !
Milyen jogsi kell hozzá ha rendszámosat veszek?
Mennyibe kerül a biztosítás, meg az időszakos költségek...?
Regisztációs adót kell fizetni?
Kell névre iratás meg ilyesmi? Ha igen milyen kötelezettségekkel jár?
Egyenlőre ennyi jutott eszembe aki tud légyszi segitsen!
Ha esetleg ilyen problémákról tud vmi jó oldalt azt is belinkelheti.
Köszi
Cső mindenkinek, így a hideg közelettével muszájvagyok a sz.gép elé ülni mert nem tok mit kezdeni unalmamban bombázzatok kérdésekkel ahogy tudtok amiben tudok abban segítek van már egy kis jártasságom a motor szerelésben, Ja amúgy a karburátoros kérdésre a válaszom csak annyi hogy szedd szét tisztísd meg aztán szerintem jó lessz mert csak nagyon lassan folyik tele a karbi, ja a benzincsap feltéve ga olyan van mint nekem akkor van rajta két csavar amivel szét lehet szedni megát a csapot na azt a kér csavaron próbálj még húzni ha úgyse jó akkor fogj egy bicikle belsőt és vágj belőle egy kariokát két juk és kész. Ha pedig a tank, benzincsap illesztésénél ereszt akkor ugyan az mint az elöbbi csak az a bak hogy nekem nincs tömítés még se ereszt.
Ja és kééééész van a moci immáron polini Tuningosan már csak a Gianelli renszer hiányzik.
na, végre ma volt időm kicsit szétkapni a motorom..benzincsövet levettem, és eldugaszoltam a nyilást..megynitom a benzincsapot..erre csöpög..ugyhogy sztem marad a szerelő.vagy nemnehéz szétszedni egy ilyen benzincsapot?üdv:Balázs
Ha csak szerelni kell akkor simán megéri 1000Ft-ot
Remélem nekem is csak szelep hiba. De ha nem, gondolom vehetek új gumit, pedig baromi nagyok a recék. Köszi a tanácsot hogy ne szereljem otthon, mert én simán neki kezdtem volna.
Gondolom majd a gumis megtudja monda mi a baja.
Nos, nekem is ez a gondom erre a télre.. Nekem valószínüleg szelephiba.
DE MEG NE PRÓBÁLD HÁZILAG LESZEDNI A gumit! Csak gallyravágod a felnit.. és most őszintén.. felénk ezer Ft, hogy leszedik, felteszik, kicentírozzák.... Megéri?
Van egy gondom: Enged a hátsó kerekem lassan.
Ha jól tudom tömlő nélküli. Van valakinek valami ötlete mit csináljak? Házilag le tudom róla kapni az abroncsot? Tudok bele belsőt tenni? Ha igen milyet?
most beinditottam, és nemmentem vele, csak járattam alapjáraton, és egyszercsak leállt, mintha nemkapna benzint...ha elzárom, akkor nemfolyik a benzin, csakha nyitva van..az zavart be, hogy a benzincsapról csöpög a benzin, nempedig a benzincsőről..aza gyanum, hogy nemkap elég benzint a karbi ezért áll lea motor..miután leállt a benzincsőben maradt benzin szép lassan lefolyik a karbiba, és igy az lassan eléri azt a szintet, hogy betudja inditani a motort, meg még egy kis ideig nyomja át a benzint..ez lehetséges?benzincsaptömités lehet h rosz?de akkor zárt helyzetben is folynia kellene, nem? Köszi a Helpet!!Holnap reggel felkelek, és nekiesek, hátha tudok alakítani vmit.. üdv:Balázs
Sztem attól nem kellene fulladnia h folyik a benzin. mert akkor folyik a karbiba is de húzd le a csövet és nézd meg h mennyire folyik. Esetleg a karbi oldalán van egy csavar amiben egy szűrő van azt kipucolhatod.
Egy ötlet, ha ugyan az a csapja a sportpronak, mint a replicanak, akkor ülepítőtartályos simson bezincsaptömítés jó bele! Cseréld ki, pucold, át, és jó lesz! Kb 100 Ft!
Köszi szépen, majd megnézem.én is erre gondoltam egy részt már le is vágtam, de akkor max veszek egy benzincsövet hozzá..gondolom nemtulsok pénz..Nagyon köszi még egyszer, majd visszajelzek.Üdv:Balázs
A szelepet benzincsapnak hívják sztem nem túl nehéz megállapítani hol folyik. Felnyitod a tankot, megnyitod a csapot és megnézed hol szivárog. Ha csak nyitó állásban csöpög a benzin akkot jól zára csap, nézd meg a benzincső környékét nincs-e valahol megrepedve.
Sziaztok!
kellene egy kis help nékem...vettem egy hete egy Aprilia Sportpro mocit.kipróbáltam, mentem vele egy 20 mtert, és lefulladt, mintha nemlenne benne benzin..utána önindítóztam, de semmi..észrevettem, hogy a tank alatt rögtön, ahol van a záró-nyitó szelep ott folyik a benzin, ha nyitott állásban van.levágtam a benzincsöböl egy részt, hátha ott lyukas, és azért folyik, de nemhasznált semmit.lehetséges, hogy a szelep rosszul zár?és ez összefüggésben van azzal, hogy a motor leáll egy 20-30 m ter után?aksival semmi gond vadiuj van benne.ja, egy hétig állt utána, lemegyek, és pöcc röffre indul...kicsit járatom, h ne hidegen menjek, aztán megyek megent egy 20m-tert, és leáll..mintha megszivná magát.foggalmam sincs mi a baja.Kérlek titeket segitsetek!msn címem:baleeem@hotmail.com, akinek van sportproja az vegyen fel plz:)Előre is Köszönöm a a helpet:Balázs
most mondom benézzek aztán egyre jobban megteccetek az af1ek mint amien af1emnek van szóval várok róluk infókat. mennyit megy ?
mennyit eszegett?
kb mien árban vannak ?
és ki mi ellen gyorsult vele