Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem csak borultam egyet még a tavasszal és átlett fényezve csak a tank maradt a gyári.
apriliaaf1em:
neked ez gyári festése a mocidnak?? ilyet még nem is láttam élöbe
Gergő:
na végre egy sport pro-s alig látok másikat szép gyári a fényed
Nézd meg a vázad jobb oldalán kell lennie a villa hidhoz közel egy fém matricának azon van a sorszámod.
De szép a mocid (zsótirs) látom te is szereted a kanyarokat
De 300 db van belőle!
Nézd meg a 125.világa.hu-n vagty keresrá a google-ban vagy ha ennyire érdekel kérdezz meg egy márka kereskedét és ott is meg mondják.
Az igazi sport pro-kon van egy kicsi tábla is amelyen rajta van a sorszáma is és a sorszám alapján megtudják mondani ki volt az első tulaj. Az egyémnek valami Karliotti nevű tag nem tudom a teljes nevét.
Egy ideig motoroztam egy 95-ös RS125 Chesterfield-el teljesen gyári volt nagyon pattent állapotban 165-170 re volt képes. Az egy nagyon komoly gép volt.
És a Sport Pro-ból nem 300 darabot gyártottak.
Mellesleg enyém is limited edition sztem joval többet gyártottak mint 300db... vagy nem?
úgyis pesti vagy...vidd el dunakeszire aszalósékhoz 5-10 ezerből úgy belövik neked hogy remegve fogsz róla leszállni...
Jut eszembe indul innen valaki a jetin?
Én arra értetem ,hogy komojabb belenyúlás nélkül nem lehet többet kihozni.
És gyárilag nem létezik ,hogy 150-160-nál többet menyjen egyikse ami gyári. Kivétel a mito evo!
De szerintem nem az egyenesbe kell gyorsnak lenni mert pályanapon se azt élvezzük hanem a jókis íveket ahhhh lenne már tavasz.
Az enyém még bejáratos nemtom mennyit megy.. majd leirom:) de valszeg ezmajd tavasszal lesz.
Haverom Af1 futurája is lazán ment 165öt. 91es gyári volt rajta minden. srác 70 kilo.
ne vicceljünk már hogy egy sporpro nem megy többet 150nél....én rxem megy 160at sm kerekekkel meg hosszú áttétellel szóval hát hmm....sportpron ráadásul 38as karbi van
Hát figy annyiból igazad van hogy a polini egy tuning alkatrészeket gyártó cég tehát ez a főprofilja,igaz, hogy gyárt poket bike-okat is de azok most lénygtelenek.A polini hengernek egy gyűri rotax hengerhez képest annyi előnye van,hogy 154 ccm és így alul erősebb egy kicsit viszont kevesebbet nem fog úgy forogni.Nem annyira rezselhető mint 1 gyári 125-ös henger,ha mellé raksz egy gyári 125-ös hengert észre veszed hogy mekkora különbségek vannak a felömlőkben a kiömlőkben és a gátakban, és a nicasilja is gynegébb minőségű.Utcára teljesen jó a polini henger de versenypályára hülyeség,lásd Alpok-Adria(pl)ott pl benne van a szabályzatban hogy csak 125 ccm-es hengerrel mehetnek. A lényeg hogy vannak előnyei a polininak is de nem azért olcsóbb amiért mondtad.Jah és senki ne értse félre nem akarom én fikázni a polini mert első osztályú tuning alkatrészeket gyárt főleg robogókhoz és 50-es motorokhoz.

Arra meg,hogy 125 ccm-ből nem lehet kihozni 160-nál többet,csak annyit mondok hogy ki lehet hozni bőven többet.
roszka:
Nem a motorodnak kell 70 kg alatt lennie hanem neked
Ácsi !!!! 70 kg?? nekem majd 120
mit lehet leszedni , kicserélni , átépíteni , h könnyebb legyen ?
MRLAX:
Teljesen igazad van kivétel az óra csalásában!
Nekem egy 94-es évjáratú sport pro-m van és teljesen gyári még csak 11 540 km van benne bontatlan a blokk és gyári a kipuff igy mentem vele 155 Km/h-át 10 000-es fordulatnál és ezt bemértük autóval , egy R6-tal és egy ducati 749-cel és pontosan mért az órám. De a tavasszra rajta lesz egy sport rendszer és át lesz állítva hozzá a porlastó és a gyújtás is ez kb 160-165 km/h lesz. Ennél nem lehet többet kihozni egy 125-ös ből max ha polinit teszünk bele de az már nem 125.
Na ez tényleg költői kérdés.... . Szerintem azért mert a blokk az rotax de a henger az nem hiszem hogy rotax lenne, biztosan a gyátási technologia külümbözik azért mert a Polini gyár a hengerekre van specializálva, a másik gyár valószinüleg csak drágábban tudja előállítani. A lényeg az hogy a pollini szerintem így is jobb mint a gyári, mind kivitelezésében mind anyagában.
És szerintetek miért drágább egy gyári mint egy polini??? .Ez költői kérdés.
igazad van:). Én annyit tennék hozzá hogy a sport prok nagyrészén már 160as polini henger van... mivel az sokkal olcsobb rá mint a gyári. És igy azért eléggé megy:)
hy!
Az enyém tavasszal eladósorba kerül!
Most volt műszakin-rendszeresen szervizelve volt!Új aksi,lánc,tükrök,gyertya,dugó!Olajcsere után van a vas!
Amennyiben Budapesti vagy akkor javaslom tarsd meg a szervízt ahova hordtam és akkor nem lesz kókányolás
Naszóval az elöttem szóló kérdezgetett dolgokat válaszolok rá. Na egy jó állapotu rendszámos af-1 300e-ft körül mozog. Ha meg nincs renszám úgy 220-260e-ft. Ha minden jó a motoron gyújtás, karbi, meg megfelelő a gyetya stb és 70kg alatt vagy akkor akár belekarcolhatsz a 160-ba is. A fogysztrás 5,5l de akkor nem gyüröd 6e-fölé. amúgy 6-6,5 megelégszik. Ha meg nem általkodsz mondjuk (de ez már nagyon véglet) felmenni autópályára és csutkán menni 100 km akkor biztos hogy nem lessz elég egy tank benzin. Személy szerint én gyorsultam hondával, cagivaval, meg kroszmotorokkal. Ha jó vagy akkor még a 99 es meg 2001-es nsrt is lenyomod, ja cagivával ne menny csatázni mert lehagy mint a szar, ugyanis nem akarom elvenni senkinek se a kedvét az apriliától de a cagiva gyártya a legerősebb mocikat az új evo 38le-s. A krossz mopcik egy kicsit grizesebb téma na a Honda Cr -eket is le lehet apritani csak az áttételezést kell modosítani. A Kawasaki Kx-eket képtelenség lehagyni, ugynígy a KTM exc 125-öt meg megse lehet közelítni. Ja de a poén az hogy egy kis buherálással bármilyen 125-ös paripát lehagysz ugyanis az aprilia kivállóan tuningolható. A sport pro meg semmi érdekes nincs csak az hogy limitált és kész, ja meg a henger meg a forgatyús ház más egy kicsit kb 2le. Ja meg néha látom hogy irkálják hogy 165-tel meg 170-nel ment vele, a mindenkori sebesség 10%-át vedd és vond ki a mutatott sebességből láss csodát aki 170-nel ment az már csak 153-mal ami közepes teljesítményhez tartozik
odaveri az rseket :D ennyi:P
keres meg msnen
tuning, a posztert át tudod dobni? v felrakni? vagy valami??
előre is köszi!