Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sport prokon meg 38....
Az enyémen bontatlan a blokk teljesen gyári és arról olvastam le ,hogy:
PBH28DELLORTO
AF1eken 34es karbi van gyárilag mindegyiken kivéve a rotax 127es blokkosokat
Az én sport pro-mon 28-as dellorto van gyárilag
De aki az én tankomba beleprésel 20 lityi benzint annak kezet csókolok
És mi van akkor ha a tiedre rátettek 34-est de 28-as volt rajta?
Nem tudhatod biztosra
Nekem azt írja 32-es és annyi is van rajta a gumik is a tárcsák 40mm-es teló is minden ami le van írva az úgy is van
Tehát szerintem nem alaptalan
Érdekes h az oldalon azt írják 28-as Dellortoval szerelték de valójában 34-es, innentől kezdve kétségbe vonom a többi (gyárinak megadott) adatot is. A tiétekbe hanyas főfúvóka van?
Iszonyat sok moci van és sok adat bár azok többé kevésbé hiányosak de ami van az gyári
böngésszétek egészséggel!!
Ez érdekes
Kösz a linket nem is ismertem
Hello!
Nekem lenne egy elektronikai problémám(meg még sok minden) ami fontos!
Az msn címedet meg tudnád adni?
MRLAX majd egy MSN címet tudsz adni, ha nem baj felvennélek,vagy az enyém: elmadrid@gportal.hu
thx
jaaaaaaaaa! vágom :D
Mármint én versenyeztem a motorral csak még sok, sok, sok tapasztalatot kell gyüjtenem. A lényeg az hogy autó+utánfutó volt. Csak az volt a szar hogy pont edzés elején történt az eset, ugyhogy az elején képetelen voltam kiálni..... Fuck,fuck, fuck..
Van egy eladó Aprilia Rs gp-1 2002 uj 50 henger van rajta a blokk 0km es irány ár 290 tel szám 06-20 987/9599 ha érdekel valakit hivjon
Na az kellemetlen.
Szerintem mérd meg tolómérővel aztán a hengert is ha túl nagy az eltérés hamár tizedekben méhető akkor cserélni kell. Természetesen nem kötelező cserélni 10000km-ént csak ajánlott mert 1-től 6-ig csutka gáz és megvan a baj. Kunmadarason összetört a dugattyú nekem is mert nem figyeltem rá eléggé, de igy is ment 100-at. Ja és a másik baj hogy előre semmit sem hangot nem ad csörgés meg stb... Csak egyszer de az olyan hogy hallod a darabkákat a kifuffban
Jaja 10000-enként cserélni kell csak nem tudom mikor volt benne utóljára cserélve de lassan 30 lesz benne ,ezért lehet h nem árt neki.
Meg ugye úgy lett véve hogy 26 van az órában ami meg ki volt kötve sőt még a meghajtása is hiányzott.
Nincs valakinek egy ilyen meghajtása?
És simán ment csak már nagyon nagyon picit csörgött.
Tudom hogy kellett volna cserélni de ha nincs pénz...
Nem 15?
Haverébe vagy 30-35 vagy akár mégtöbb is volt
ŐŐŐŐŐŐŐŐŐ azt én sem vágom mi lehet az a csavarka... A dugatyúról meg csak annyit hogy 10000Km után gyárilag cserélni kell mert bajok lesznek vele akadás, törés ésetleg egy henger csere....
Miközben a víz leeresztő csavarját kerestem találtam egy csavarkát az önindító környékén a blokk alján ami a forgattyús házat zárja el a külvilágtól esetleg tudja valaki mire való? (csak érdekességképpen)
Köszi már szétszedtem... a vázat is Kiszedtem a dugót nem tudom hány km lehet benne majd be viszem egyik közös ismerősünknek Tibinek megmutatom hátha ő többet tud mondani.
CSőőő mindenkinek
A shubert tűt tedd felulről a másodikba akkor talán jó lessz ha akkor se akkor még eggyel fentebb, ha akkor se karbi szét benzin szint ha akkor se akkor nézd meg a gyetyát mien (anyagos, fehér, vörössesbarna,stb) Írd vissza mien és talán megtudom mondani mibaja.
Adeee.
Te pedg végy egy prox dugót ami 27e-ft. Amit a miskolci Gold Motorsban tudsz rendelni.
Nem kell figyelni nagyon semmire csak arra hogy amikor szeded le a hengert akkor a az eggyik vázelem pont keresztezi a henger útját. Nevezetesen amin a gyujtótrafó van felfogatva. Ja és figyelj a gyürükre mert könnyen bajt lehet csinálni..
a síber alulról a 2.ban van, majd megpróbálom elérni a srácot akit mondtál thx