Nos így télen szeretnék egy kis közvélemény kutartást tartani.. Szóvala dolg az lenne, hogy legyenszíves minden AF-1 tulaj nézze meg, hogy neki a hátsó féknyereg milyen gyártmás.. Ugyani az enyémen brembo van, de találkoztam pontosan ugyan olyan darabbal, de az grimeca volt... (a különbség csak az öntvényfeliratában volt, egyik brembo, másik grimeca) Szóval érdekellne, hogy melyik az elterjedtem.. legyetek szívesek, nézzétek meg! (egyébként nekem az első főfékhenger is brembo, a féknyereg elöl, és a hátsó főfékhengerre nincs belemunkálva.)
Nos, szinte 100%, hogy ha a tieden a gyári benzincsap van, akkor van rajta tartalék! Más kérdés, hogy esetleg jelenleg nem üzemel! Ennek általában az az oka, hogy vagy valami eltömítette, vagy hiányzik az a műanyag cső a tankban. Szóval én javaslom, hogy (lehetőleg, mikor kevés benn a benzin, mert olyankor általában elég oldalra dönteni a tankot - pl egy rongyra, nehogy sérüljön a fényezés- és nem folyik sehol a benya) szedd szét a benzincsapod! Szereld le a tankról, és ellenőrizd, hogy meg van-e az a vékony cső belül, továbbá ajánlott szétszedni az egészet, kipucolni! ( nos azért óvatosan, pláne, hogy azthiszem neked már műanyag tankod lehet, nehogy letörjön a csonkja) Mindenesetre valószínűsítem, hogy ugyan olyan csapot használtak, minta replican, max a forgatója más, akkor pedig a akár egy simsoné is felmegy a helyére! Azaz a holander, sőőt, az én replicamba a tömítés is megegyezik az ülepítőtartályos simson alkatrészével! Ha pedig végképp rossz, simsonos boltba lehet kapni komplett benzincsapot simsonhoz, szerintem az simán fel megy az eredeti helyére, és nem is lehet vagyon....
Sok sikert hozzá!
trakee
Hali!!!!
Sürgősen kellene nekem rotax 123-as blokkhoz henger dugóval , meg rá karbi , kb 32-34-es!!!
Vannak cserébe pegaso , és tuareg cuccaim!!!!!
Ugyhalottam van itt egy gyerek kprs125 a neve aszem , akinek lehet van , valami unfot tudna valaki?
köccke!
de az enyém kókányolt ,szal nemtom számít-e
Nos, szinte 100%, hogy ha a tieden a gyári benzincsap van, akkor van rajta tartalék! Más kérdés, hogy esetleg jelenleg nem üzemel! Ennek általában az az oka, hogy vagy valami eltömítette, vagy hiányzik az a műanyag cső a tankban. Szóval én javaslom, hogy (lehetőleg, mikor kevés benn a benzin, mert olyankor általában elég oldalra dönteni a tankot - pl egy rongyra, nehogy sérüljön a fényezés- és nem folyik sehol a benya) szedd szét a benzincsapod! Szereld le a tankról, és ellenőrizd, hogy meg van-e az a vékony cső belül, továbbá ajánlott szétszedni az egészet, kipucolni! ( nos azért óvatosan, pláne, hogy azthiszem neked már műanyag tankod lehet, nehogy letörjön a csonkja) Mindenesetre valószínűsítem, hogy ugyan olyan csapot használtak, minta replican, max a forgatója más, akkor pedig a akár egy simsoné is felmegy a helyére! Azaz a holander, sőőt, az én replicamba a tömítés is megegyezik az ülepítőtartályos simson alkatrészével! Ha pedig végképp rossz, simsonos boltba lehet kapni komplett benzincsapot simsonhoz, szerintem az simán fel megy az eredeti helyére, és nem is lehet vagyon....
Sok sikert hozzá!
trakee
Sürgősen kellene nekem rotax 123-as blokkhoz henger dugóval , meg rá karbi , kb 32-34-es!!!
Vannak cserébe pegaso , és tuareg cuccaim!!!!!
Ugyhalottam van itt egy gyerek kprs125 a neve aszem , akinek lehet van , valami unfot tudna valaki?
köccke!
Engem érdekelne 122-es henger ha megvan még. Legjobb lenne ha írnál egy emailt és ott megbeszéljuk. patvaros87@freemail.hu