Köszönöm a segítséget, az arra jutottunk mi is, van a rokonságban aki ilyen helyen dolgozik, és nemesített fémből csinál majd 1 ugyanolyat ilyen nem tudon milyen gépekkel! Köszönöm még1 szer!
Hümm légyszíves értsd meg, és mindenki hasonló problémával, hogy a porlasztó beállítása nem úgy megy, mint a kiegyenlítőtengelyé! Ami jó az egyik motornak, nem biztos, hogy a másiknak is, ráadásul a porlasztók, pláne így tizen- húsz év után, már kopottasak is... Szóval vidd szerelőhöz, nem kér sokat, beállítja, és akkor jó lesz, nem ragad meg!
Ha gyenge az akku, megeshet, hogy nem nyit...
Egyébként ha powernyelv-szár kell, nem egyszerű.. Itt volt, aki 8 e Ft-ért adta volna a komplett nyelvet.. Háát mintmondjak...
Én azt javaslom, esztergáltass egyet! 8.8-as csavarból! Mondjuk egy M8asból simán kijön! A végébe be kell fúrni a bowden helyét, aztán faragni, hogy be is tudd akasztani! De csa cseréled! Én javaslom, hogy az alátétet hegesztesd rá a nyelvre, két oldalról, ( a nyelvnek nem a lapján, hanem fenna nyakában) mert ha meglazul később, és könnyen meglazul, akkor belecsúszhat a hengerbe! Gyárilag valószínűleg menetragasztóval be volt ragasztva a csavar, de ez biztosabb megoldás!
Sziasztok! Valaki nem tudna nekem küldeni AF1-hez szervízkönyvet 125-ös kellene, de jó az 50-es is! Vagy ha azt nem akkor 28-as dellorto karbi beállítását? Előre is köszönöm!
Köszönöm! Másik kérdésem lenne hogy 70es henger szettet akarok venni de nem tudom hogy milyen lenne jó a motorra. Esetleg nincs valakinek eladó? Milyen áron mennek ezek manapság?
Meg kell ütni a fejét kalapáccsal kicsitde a kalimpa nem férbe ezért valmivel toldd meg.. (ezért még lehet le leszek tolva a szakiktól... de mást nem tudok ) A bovdennek meg nem szabadna kiakadni mivel rugóerő ellenében húz. Lehet hogy túl laza volt a bovdened azért akadt ki. De a szárban ahová be kell akasztani úgy van kiképezve hogy könnyen ne tudjon kiakadni ha minden a helyén van.
ÁÁ ezt nem hiszem el! Az 1ik csavar kijön a powerből, ám a másik imbuszos, alig férek hozzá, és már alig lehet csavarni, elfordulna benne az imbusz.... mi a teendő ilyenkor?
Hát nem tudom, mindig is gyanus volt, hogy mikor odanéztem semmi se húzott és nem változott! Most odanyultam és a kezembe maradt a bowden! Nincs semmi baja, mert meghúztam és mikor beindítottam visszahúzta, csak kiakadt! Az lehet?
Cső Srácok! Lenne egy kérdésem. A váltómban van kb 3 üres fokozat. Amikor 6ba akarom berakni a motort akkor nem veszi be a sebességet hanem üresbe vált. 4esben meg előfordul hogy váltás után néhány másodperccel kiugrik a sebességből. Ezt hogyan tudnám javítani? Haverom azt mondta vehetek uj váltót. Ugye lehet ezt valahogy javítani?
Ez ugye jó az 50-eshez is? 1994-es