Simsonhoz lehet kapni ilyen gumit, az egyben van és 6 lyuk van benne de lehet vágni késsel. valami 300ft. Úgy mellékesen én régebben megkérdeztem ezeket motorosboltban és 7-8e körüli összeget mondott rá az eladó
Arról a fordulatszámmérőről meg kmh óráról csinálj képet, ilyet még nem láttam, érdekel!
A másik, nekem az a gumi az RG-men volt szétmenve, de mivel tesóm gumis, kértünk tőle nagyon erős gumiragasztót, fogtunk egy bicikli belső gumit meg ami kijött a motorból és megcsináltuk magunknak! Próbálkozz! Sok szerencsét!
Hali!
Mikor tegnap leszedtem a lánckereket a "felfogatásról",(tehát ami képen van bekarikázva)(nem nézni a motort hogy néz ki mert már hálisten minden le van festeve szintereztetve csak a blokkot kéne megcsinálnom ) Tehát a gumik amik benne voltak,csak úgy kipotyogtak belölle és ráadásul ketté is vanak törve.Hol lehet ezeket a gumi cuccokat megvenni?És a másik hogy a km spirálom a blokkba megy,a fordszámmérő spirál is a blokkba,de a hátsó keréknél van egy olyan "csiga" ami nem is tudom minek van benne mert mind a 2 spirál ami a motoron van az mind a blokkhoz "csatlakozik". Mit keres ott?Ezen töröm a fejem már 2 napja
:):):):)
Hát én nem bízom a véletlenre, gyertya, meszakító, kondi, trafó repül kifelé, ez még mindig kevesebb, mint 1 heti olaj ára az AF-1-be. :)
Ezután próbálok csak gyújtást állítani majd.
Mindenesetre egész jól dönthető az MZ. Most így az AF-1 után, hogy nem mertem bedőlni a 0 csillapítás után, mert azonnal arrébmászott, egész jól lehetett vele szelni a körforgalmat.
Nem biztos, hogy az a baj.
Csak kicserélem. Még le se szedtem a gyújtásoldalt, semmit. Egyébként azóta próbáltam indítani és jól indul, bár az alapjárat (ha 2000 alatt van) igen nyomorultul összevissza szenved.
Azért ez a 90-100-as végsebesség 4.-ben elég kicsike. Remélem csak gyújtás és vagy karbi gond. Majd megnézem hol áll a tű, remélem csak keveset kapott az a baja.
Rá se bírok nézni, bent áll a fészerbe.
Ma vettem hozzá pót trafót+2 db gyertyát+1 L Repsol Scooter olajat és fizettem 5 rugót. Ennyi a dolog előnye.
Péntekre jön még 2 megszakító+2 kondi+1 fesz szabályzó és az elhagyott index búra helyett egy másik. (ja meg fékcső és fékbetét) Így a gyújtórendszerből lesz tarcsi is, aztán nekiesek megnézem
van-e olaj a váltóban és nem trugyis a gyújtás oldal-e, így remélem a szimering gondot kizárom, aztán megszakító és kondi csere reflexből és megpróbálok gyújtást állítani rajta. Ha ez így valami csoda fojtán sikerülne megnézem hogy megy és után próbálok a karbin valamerre állítgatni, hátha. ...ha mindez nem hat és nem érem el a bűvös 130-at egyedül, akkor leszedem a hengert és elviszem fúratni.
Ma voltak megnézni a mocim. Hát igen fura volt, hogy más ült rajta. :( Nem szívesen adom el. Vasárnap elvben pénzzel jönnek és megveszik. Jajjj szegény kis AF-1-em! (mondjuk anyagilag is bukta mert 170-ért vettem, 200-at költöttem rá és végül 145-ért viszik el, de érzelmileg sokkal gázabb) Inkább az MZ-t adnám el legszívesebben.
Nyugi, lassan megyünk, szerintem a 70-80as tempó járatáshoz már jó, ha van benne vagy 200-300 km!Szóval ha kész, raksz bele gyorsan 300km-t aztán jösz RS talira, motorozunk egy jót, utána meg madaras!
Oké majd a héten megpróbálok csinálni 1-et
A másik, nekem az a gumi az RG-men volt szétmenve, de mivel tesóm gumis, kértünk tőle nagyon erős gumiragasztót, fogtunk egy bicikli belső gumit meg ami kijött a motorból és megcsináltuk magunknak! Próbálkozz! Sok szerencsét!
Mikor tegnap leszedtem a lánckereket a "felfogatásról",(tehát ami képen van bekarikázva)(nem nézni a motort hogy néz ki mert már hálisten minden le van festeve szintereztetve csak a blokkot kéne megcsinálnom ) Tehát a gumik amik benne voltak,csak úgy kipotyogtak belölle és ráadásul ketté is vanak törve.Hol lehet ezeket a gumi cuccokat megvenni?És a másik hogy a km spirálom a blokkba megy,a fordszámmérő spirál is a blokkba,de a hátsó keréknél van egy olyan "csiga" ami nem is tudom minek van benne mert mind a 2 spirál ami a motoron van az mind a blokkhoz "csatlakozik". Mit keres ott?Ezen töröm a fejem már 2 napja
Hát én nem bízom a véletlenre, gyertya, meszakító, kondi, trafó repül kifelé, ez még mindig kevesebb, mint 1 heti olaj ára az AF-1-be. :)
Ezután próbálok csak gyújtást állítani majd.
Csak kicserélem. Még le se szedtem a gyújtásoldalt, semmit. Egyébként azóta próbáltam indítani és jól indul, bár az alapjárat (ha 2000 alatt van) igen nyomorultul összevissza szenved.
Azért ez a 90-100-as végsebesség 4.-ben elég kicsike. Remélem csak gyújtás és vagy karbi gond. Majd megnézem hol áll a tű, remélem csak keveset kapott az a baja.
Ma vettem hozzá pót trafót+2 db gyertyát+1 L Repsol Scooter olajat és fizettem 5 rugót. Ennyi a dolog előnye.
Péntekre jön még 2 megszakító+2 kondi+1 fesz szabályzó és az elhagyott index búra helyett egy másik. (ja meg fékcső és fékbetét) Így a gyújtórendszerből lesz tarcsi is, aztán nekiesek megnézem
van-e olaj a váltóban és nem trugyis a gyújtás oldal-e, így remélem a szimering gondot kizárom, aztán megszakító és kondi csere reflexből és megpróbálok gyújtást állítani rajta. Ha ez így valami csoda fojtán sikerülne megnézem hogy megy és után próbálok a karbin valamerre állítgatni, hátha. ...ha mindez nem hat és nem érem el a bűvös 130-at egyedül, akkor leszedem a hengert és elviszem fúratni.
Ma voltak megnézni a mocim. Hát igen fura volt, hogy más ült rajta. :( Nem szívesen adom el. Vasárnap elvben pénzzel jönnek és megveszik. Jajjj szegény kis AF-1-em! (mondjuk anyagilag is bukta mert 170-ért vettem, 200-at költöttem rá és végül 145-ért viszik el, de érzelmileg sokkal gázabb) Inkább az MZ-t adnám el legszívesebben.
M.
http://motor.hu/motor_vpage.js...
Servíz manuál kéne nekem 50ccm Futurához(90es) RV6-os blokk van benn vagy mi az isten...
kösz