en tudod mit javaslok vegyel ra uj rs dobot aki lecserelte sport kipura es az nagyon jol mutata mert vastag.es olcso is.de ez csak otlet enis aztakarok nsre
szevasztok nincs valakinek elado 125/50-s futurája sima vagy sport pro-ja muködöképes érdekel ojan is jöhet ami munkaigényes de müködik pl.: idomszett festésre szorul esetleg cserés 1-2 idomszett 120 ezerig jöhet ha van valakinek szoljon
Ja, jut eszembe nem tudja valaki mibe kerül újonan egy "adó" a kilóméterórához?
Ma megnéztem az a kis pöcök tört le róla, ami belekapaszkodik a keréken lévő mélyedésbe, gondolom már szorulhatott, azért tört le, szóval kicserélném egy újra /ha kapok bontott rugóstagot persze/.
így vettem, semmi egyéb csak berúgós (volt eddig )remélem
de nem értem, hogy a relének 2 pozitív is kell: a vastag piros és egy vékony is?
vagy a két vékony megy fel a kapcsolóig?
Melyik hátsóra gondolsz? Amire megy az egyik kék és egy másik ami nem tudom milyen színű? Azok biztosítják a relének a feszültséget. Amikor a relére feszültséget kapcsolsz, meghúz, és zárja az áramkört. Jelen esetben az önindító + vezetéke van vele megszakítva. Úgy működik mint egy kapcsoló amit egy másik kapcsolóval működtetsz(a kormányon lévővel). Azért van erre szükség mert a kormányon lévő nem képes ekkora teljesítményt kapcsolni károsodás nélkül.
Blokkot cseréltél benne?
Szóval csiga.
Na én meg ezt néztem ki, ha nem lesz bontott telóm:
http://www.sokmotor.hu/hirdete...
...kicsit messze van, de a visszaút jó lesz próbaútnak. :)
M.
Ma megnéztem az a kis pöcök tört le róla, ami belekapaszkodik a keréken lévő mélyedésbe, gondolom már szorulhatott, azért tört le, szóval kicserélném egy újra /ha kapok bontott rugóstagot persze/.
Üdv: M.
Vagy esetleg valaki másnak?
Köszi!
Üdv: M.
ps: Kb ez az utolsó próbálkozásom, aztán jövő szombaton +veszek egy 250-es MZ-t.
ha kell valami irjatok csá
de nem értem, hogy a relének 2 pozitív is kell: a vastag piros és egy vékony is?
vagy a két vékony megy fel a kapcsolóig?
Blokkot cseréltél benne?
röviden ennyi
kell szereznem olyan széles csúszósarut