Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Húú srácok mindenki bütyköli a gépét,én is kicseréltem ma a hátsó kerékagy csapágyakat,festése is kész,jövö héten jön a lánckerék és megy össze a fara
az önindító bekötését elmagyaráznátok?
a lendkereket már kicseréltem csak az arohadt stift akart kibaszni velem
speed áttét
Azta kurva! Én nagyon megnézném, hogy a feszültségszabályzón mennyi feszültség jön ki. Mert szerintem valamiért több jött ki rajta a kelleténél.
Itt folytak amperok...
Leszedtem az elektronikát és "szarrá" van égve
ez egy rohadt nagy parasztvakítás kb így működik egy 2 ütemű motor,sport karbon légszűrő...
http://kepesmotor.hu/aprilia/i...

ez már meglepő öhh... vagy csak a számomra?
nem tom de sztem nekem van egy lenkerékleszedőm ami jó a mociaitokhoz... de nem vagyok benne biztos... a Simó lendkerékleszedőnél kissebb egy kicsit...
Én azt javaslom, hogy vedd ki a power elektronikát ha úgyis kivan támásztva. Amugy nem kellene büdösnek lennei. Amugy ha nem megy a power vegyél egy pneumatikusat.
Hello!

Most jöttem haza motorozásból, kibaszott már megint minden égőt , a fesszabályzó fölött van egy kis fekete doboz"Ducati elekronika" felirattal ez a power eéktronika ugye? Nagyon égett fagot éreztem levettem az ülést és két vezetéken teljesen megolvadt a szigetelés....
A power szelepem az ki van támasztva mikor megvettem már akkor sem működött, most mit csináljak az elktronikával vele szedjem le? Ami behúzza a power szelepet ott viszont a csatlakozó szét van húzva, de ha összedugom sem működik. lehet hogy emiatt vágta ki az égőket? Meg rohadt büdös égett szagú....
yah és amúgy a robsziknál a 100 km/h már jónka számít és meg 90 nel a belvárosban gyorsultam egy félmillás sr rel... amúgy 2 hete egy honda nsr-t akartam venni ez is gyorsan el fog mulni
A felújított főtengely nem hiszem hogy rosszabb mint az új.
huhhh... igazad van... meg sztem az alkatrész is drága a főtengőt meg azért kérdezteem mert a neten néztem egy 25 öset és felujított volt benne a főtengő... és megbocsásson a nagyvilág, de én abban nem bízom... a robszimban is olyan van és már elkezdett kopogatni...:S am egy piaggio quartz a kepesmotoron fenn van... éppen el akarom adni... de most a gyutóelektronika mondta fel a szolgálatot azért köszi!
csáó srácok nem tudtok senkit aki af1 et akar venni 25 ös nagyon szép állapotban sűrgősen elkéne passzolni rendszámos hoznám ell az új mocit és ezen múlik köszi tel 705774008
Már nincs hengerem.
Az volt az elsők között amit elvittek.
Nekem 3 karbiból 2 37-es volt., Erről ennyit.
A 3.-at nem mértem.
A kutyazabáló dígók így csinálták meg, pici élvezet rengeteg szerelés...
Sorry a telóért.
A karbit a fogyasztás miatt kérdezted?
Ja értem azért köszike!Ja igen nem mondtam, mert nem figyeltem, csak a fordulatot !De megnyugodtam !Akkor nincs baja a fordulatszámmérőnek fasza !Köszi mindent!
Hali! 34-es van rajta amit valaki felfúrt 37re. Nincs a csapomon kivezetés a lámpának hanem tartalék állás van. Azt hittem nagyobb a baj amikor mondtad hogy nehezen esik a fordulat. Azt nem mondtad hogy hangra milyen . Nekem is késik az órája túl jó a csillapítása. Nem tudja követni a hirtelen ford. szám változásokat.
Kolega!Had kérdezzem már meg, hogy neked mekkora karbid van, mert elfelejtettem ! És neked még mennyit megy el még, amikor kigyulladt a fuel lámpa, és már nem villog néha. hanem folyamatosan világít!
Mellesleg megfejtettük a lassú fordulatvesztést, egyszerűen lassú a fordulatszámmérőm...a motor már alapjáraton pörög a ford. mérő meg kb 3500nál!Kicsit be van lassulva!Ez gond?
az lesz
Kérj kölcsön valakitől egy kulcsot.
de az csak 16 os