Sajnos... Énmeg próbálok tanulni, hogy nehogy az uccsó tanulós félévbe kaszáljanak el Tyűű mindjárt megyek egy Superbike Riding Challengeset Vagy hogy hívják
Hát iszen a kopóalkatréászek nagyrésze megegyezik az RS-AF1 között! Egyedül a gumi, ami drágább, mert szélesebb. De arra is fel lehet szerintem tenni a 130-ast, talán jobb is, csak senki nem teszi....
hát nemtudom
szerintem azért az rs-ekbe drágább az alkatrész más szempontból meg könnyebb hozzájutni
ez egy ördögi kör
a rendszámozás után azért kívácsi leszek, hogy mi lesz ezzel a sok 125/50 el?
Végülis józan ésszel szerintem többet nemnagyon érnek 200-250 e nél... Öreg, makacs... Az fájó, hogy a gumikba, láncszettbe van kb 5 e km, ezek ára 50 e, a motorba se sokkal több, az is legalább annyi, szóval ha fel kell újítani az ár 50-70%-a minimum rámegy... De akkorsem ér többet! Mi több, énis Rs-t keresnék, ha most kellene venni, 300 köül már kezdődnek a normális állapotúak... Sőőt... És énis tudom, hogy a 25-30 e átírás sok, ez is visszatérít sokakat... De én rendszám nélkül nem akarnék... Nem azért, mert 2009 től fokozatosan bevezetik a rendszámot a kismotorokra, egyrészt, mert 2 év alatt folyamatosan, azaz még van 3 év, addig meg úgyis nagyobbra akarod cserélni, másrészt le merem fogadni, hogy az 50-esként futó 125-ösök 40-50% -a valahogy fog kapni kismotor rendszámot, és a probléma nem szűnik meg...
Hali Fésüs!Figyu nem tom hogy mennyi egy új mert ha jó szerintem az új árának a fele!Ha tudod kérdezmeg valakit aki ilyenekbe útazik!Meg nem tod hol lehet még más utángyártott alkatrészeket hol lehet megrendelni!Vagy gyárit olcsón!Előre is kösz!Csá
Az a helyzet, hogy mivel fordított a telo, mikor szétszeded, akkor kap az a szimmering... Néha a perselyeket sikerül átrántani rajta, szóval az általában kuka... Amúgy 900 Ft alatt van a kettő, nem szórakoztam... Elelnben ez a kicsípés nekem sosem sikerült... Ahol összeakasztottam a rugót, mindíg másképp fogta, és ott volt a hiba forrása máris...
Egyébként én az AF1 -et már nem használom, az emlék.... Majd egyszer talán
Nem tudom én sem,a gyerek nem részletezte.
A benzincsöve elszakadt és gondolom egy statikus szikra és kész!
Rossz gyertyapipa ,hibás kábelek------ha folyik a blokkon a benya akkor bármi megtörténhet!
Persze ezt is mondta fater.....ő is nagy motoros volt meg még szerelőként is dolgozott de ezekhez a mai gépekhez nem ért annyira mint a régebbiekhez de az alapokat ő is tudja azért köszi neked is szeretem ezt a topikot mindenki segít a másikon!
Sziasztok!
Már én is nagyon várom a jó időt,bár felénk nincs hó , de -10 fokban nincs kedvem mocira ülni.
Az elmúlt két hónapban nem motoroztam csak 3-szor betoltam az udvaron és pöfögtettem egy picit.
3-4 heti pihi után nem indul valami könnyen,a garázs nem fűtött ezért már minuszban van a hőmérséklet hetek óta.
Ellenőrizem a hűtőfolyadékot,az bírja de ne akarom leengedni,mert lassan ki kell motoroznom a munkahelyemre és felkötni a téli generálhoz.
Sok mindent nem tervezek csak a hátsó teló felújítását,egy dugócserét és a benzincsövek lecserélését,mert ebben a hidegben teljesen megkeményedtek és a cső leesett a benzincsapról.
Egy átlagos műanyagcső még nyárra megteszi de már látom,hogy miért kell olajállót venni.
Nem lenne jó úgy járni ,mint tavaly nyáron az a skac akinek kiégett a sport pro-ja(emlékeztek).
Remélem márciusban már jó idő lesz és olyan mint az elmúlt évben, amikor még május elsején is fagyott!
Na ezt is eltároltam néha azért én is áttörölgettem de akkor mostmár szakszerűen tudom!Mennyi mindent tanul az ember itt fórumon!Lassan már kezdem padavannak érezni magam
Az én krómszáramon is van pár pattanás és rozsda, de szerencsére elég alul, odáig nem nagyon megy le. Tavaly kora tavasszal cserélték a szimmeringeket, pontosan nem tudom milyen olajat kapott, de elég kemény lett, viszont azóta sincs semmi baja, pedig 10 ezer benne van és lassan egy év is eltelt. /bár most pár hete állok már, kérdés ha felszárad a sós szar és elindulok, mit fog szólni az álláshoz/
...remélem, hogy még sokáig húzza.
Mondjuk időnként vékonyan átdörzsölöm olajos ronggyal a krómszárat, mert ez volt az egyetlen tanácsa a szakinak, mint az élet meghosszabbításának módszere, hogy a koszt minden nap töröljem le róla enyhény olajos rongyókával. ...mondjuk a minden nap az nem jött össze, de a heti 3 igen.
Erre a 2 szimeringre mi is gondultunk tegnap meg is vettem még 2őt!Az az igazság h nem is volt tervben mostigy hirtelen 50e forintos újítás mert ugye nyár végén csak megesik a generál és az se lesz olcsó mulattság!Inkább a 2 szimeringet választom!
Sajnos én is el kell, hogy keserítselek! Az, hogy tökéletesen jónak tűnik a krómszár, nem jelent semmit! Nem kell sérültnek sem lennie ahhoz, hogy eresszen! Sőőt a szimemringnek sem kell sérülnie! Egyszeráen csak sokat járt már, és a perselyek, és a szár picit kopott. Nem sokat, csak anynit, hogy igen-igen picit képes mozogni, csak remegni az már elég ahhoz, hogy könnyezzen! Nekem van 2 pár teleszkópom, egyik az eredeti, egyik bontott. Mindkettőnek jók a krómszárai, és midnkettő ereszt. A tökéletes megoldás, amit Rapo járt be, krómszárcsere, új perselyek... De ugye az 50 e Ft.... Én megmondom őszintén, két szimmeringet, és sűrű olajat tettem bele, így nem folyatott. Persze sokkal keményebb lett a telo, de ez kifejezetten jót tett neki szerintem!
szerintem azért az rs-ekbe drágább az alkatrész más szempontból meg könnyebb hozzájutni
ez egy ördögi kör
a rendszámozás után azért kívácsi leszek, hogy mi lesz ezzel a sok 125/50 el?
amúgy mennyiért akartad? (ha meg szabad kérdeni)
Egyébként én az AF1 -et már nem használom, az emlék.... Majd egyszer talán
A benzincsöve elszakadt és gondolom egy statikus szikra és kész!
Rossz gyertyapipa ,hibás kábelek------ha folyik a blokkon a benya akkor bármi megtörténhet!
Az én szimmeringem rugójából is 4-5mm ki lett csípve,így szorosabban tartja az ajkakat a száron, bár talán egy picivel hamarabb elkopik.
Leszaladtam a géphez és beröffentettem.
Egy hét után még pöcc-röff!
Már én is nagyon várom a jó időt,bár felénk nincs hó , de -10 fokban nincs kedvem mocira ülni.
Az elmúlt két hónapban nem motoroztam csak 3-szor betoltam az udvaron és pöfögtettem egy picit.
3-4 heti pihi után nem indul valami könnyen,a garázs nem fűtött ezért már minuszban van a hőmérséklet hetek óta.
Ellenőrizem a hűtőfolyadékot,az bírja de ne akarom leengedni,mert lassan ki kell motoroznom a munkahelyemre és felkötni a téli generálhoz.
Sok mindent nem tervezek csak a hátsó teló felújítását,egy dugócserét és a benzincsövek lecserélését,mert ebben a hidegben teljesen megkeményedtek és a cső leesett a benzincsapról.
Egy átlagos műanyagcső még nyárra megteszi de már látom,hogy miért kell olajállót venni.
Nem lenne jó úgy járni ,mint tavaly nyáron az a skac akinek kiégett a sport pro-ja(emlékeztek).
Remélem márciusban már jó idő lesz és olyan mint az elmúlt évben, amikor még május elsején is fagyott!
...remélem, hogy még sokáig húzza.
Mondjuk időnként vékonyan átdörzsölöm olajos ronggyal a krómszárat, mert ez volt az egyetlen tanácsa a szakinak, mint az élet meghosszabbításának módszere, hogy a koszt minden nap töröljem le róla enyhény olajos rongyókával. ...mondjuk a minden nap az nem jött össze, de a heti 3 igen.