Trakee! Egy termosztátot ugye lehet simán úgy tesztelni,h vízbe teszed, melegíted és figyeled,hogy nyit-e vagy sem? Meg,ha nem nyit lehet-e vmit segíteni rajta vagy egyértelmű csere?
Az 1:40 körüli keverék jó! A kompresszióval pedig kár foglalkozni, menjen jól, legyen jó hangja, és kész! Pláne, hogy ehhez is létezik többféle hengertalptömítés, elvileg többféle henger, és hengerfej, szóval annyi mindentől függhet!
Heló.Azt szeretném megkérdezni hogy elvileg menyinek kéne lenni a kompressziónak a mociban most mértük egy haverral és olyan 7.8 volt az jó vagy rossz.
Ja meg nekem a külön olajzás kivan kötve így vettem a motort az baj?
Végülis magamnak keverem a benzint 1:45-re.
ÁÁá félreértesz! Én is magam állítottam be, nem erről van szó! De mikor itt valaki életében nem fogott csavarhúzót a kezébe, akkor ne ezt kezdje el kapásból tekergetni! Sokaknak mondhatod, hogy hallgasd, szegényen jár, úgysem hallja meg! Egy érdekli, hogy menjen! Viszont szegény keverékkel eleinte nagyon ész nélkül akar pörögni... Aztán jön a végzete.... És ez nem az a motor, ahol ezt olcsón, baj nélkül meg lehet tanulni.... Biztos te sem ezen kezdtél motorzni, és szerelni, így álltál neki... De itt sokaknak ez az első motorja... ÉS a megszorulás azon felül, hogy drága játék, még veszélyes is, mert ha befog a hátsó kerék...
teljes mértékben igazat adok neked, a szegény keverékkel kapcsolatban,csak azt nem értem igazából,hogy ha egy szerelő is ezek szerint az alapelvek szerint állítja be, akkor lehetséges,hogy csak a felelősség felvállalásáról szól a dolog,vagy nemtudom .Személy szerint segíteni szerettem volna,legjobb tudásom szerint és örülök neki,hogy kiigazítottál,ezt köszönöm! "jó pap is holtig tanul"
Mivel ez a motor nagyon ki van hegyezve, így nem csak a teljesen elszegényített keverék okozhat szorulást! Túl nagy a fordulat, és túl nagy a fajlagos teljesítmény, így egy kicsit szegényen járatva is komoly károk keletkezhetnek! Ezért nem javaslom senkinek, aki még nem csinált ilyet, hogy maga állítgassa... Egy szerelő 10 perc alatt belövi, és nem is kerül sokba!
soha sem nézem a fordulatszámmérőt,mert az enyém egy kicsit ingadozik.én fulre szoktam,ha egyenletesen járés nem pörög akkor állíthatod ,mert ekkor az alapjárati fúvókán kapja a naftát
Még 1 szakmai jellegü kérdés beállitottam a levegőt az jó.De most így lebontva ahogy halgattam a moci hangját elég gáz csörögést lehet hallani a hengerből,még tök jó hogy úgy vettem hogy á fellett ujjitva ja gondom,na mindegy olyan közepes fordulatig hallani hogy csörög.Menni jól ment de idegesit hogy csörgő hangot hallani.Érdemes levennem a hengert és megnézni hogy mi a baja nemtom a dugattyunál tügörgő van-e,vagy persej gyárilag,meg lehet-e uj gyürüket rakni rá vagy kell dugattyu is.Szerintetek foglalkozzam vele vagy hadjam a picsába,mert költeni nem nagyon tudnék a hengerre esetleg pár ezret:(
helo trakee!
nem biztos hogy igazam van.bár én úgy tudom,hogy szivattyús olajzásnál,csak a teljesen elszegényített keverékkel sülhet meg amotor,csak úgy meg nem megy,de lehet hogy nincs igazam,és elfogadom az értelmes érveket.
Köszönöm a segitséget megpróbálom beállitani hátha az a baja.A levegőszürő az tiszta vagy 2 napja pucoltam ki.Még azt vettem észre hogy mikor hidegen inditottam és kivettem utánna a gyertyát elég benzines volt.Na nekiesek a levegő arány belövésének....
Köszönöm a segitséget....
Hogy is van ez a levegő beállítós dolog? Mert engem is érdekel. Mármint h h kell, mint kell stb? Nekem meg olyan problémám van, h a power 1esbe meg 2esbe dadogósan nyit, tehát power felett rángat 1es 2esbe. 3.-4-5-6-ba már nyilik rendesen és nem tom h ez mé van. Egyik Futurás haverom azt mondta h a gyújtással volt a baj neki me neki is csinált iet. Vki mondhatana vmi okosat. Köcce
Egyébként nem vagy hülye hozzá csak nem mindig azok a hibák jelentkeznek egy mocin amik másoknál,ezért érdemes a fórumot böngészni. nagyon sok tapasztalt motormágus adhat tanácsot, persze én még nem tartozom közéük, de majd egyszer .....
Amembránszelep a henger felőli szívócsonk alatt van ha rosszul tömít átmeneti megoldásként meg lehet fordítani a lapokat, vagy cserélni,de úgy néz ki a tiéd jó. a hiba valószínűleg az ,hogy el van koszolódva a levegőszűrőd,az enyémben sima szivacslap van azt egyszerűen ki lehet mosni. ha pedig a porlasztót akarod beállítani, akkor két csavart találsz az egyik a súber középvonalában alul ez az alapjárai csavar. a másik kb 2cm-re besüllyesztve ez a levegőcsavar a levegő beállítását én úgy tudom :
-alapjárati csavarral megbízható alapjáratot állítunk
-ezután alevegőcsavarral ( be-ki)megkeressük a legmagasabb fordulatot ahol a legsimábban és legjobban pörög
-ha ez megvan akkor beállítjuk az alapjárati fordulatot
-és végül alevegőcsavarral finora hangoljuk(max fél fordulat ki-be)
a levegő beállítása függ a motor ill. a porlasztó kopottságától.
Ez gyors volt most az történt hogy levettem a levegőszürőt a csonkal együtt ráhuztam a szivatót és lás csodát pöcc röff inditóztam a motor ful szivatóval és nem látszott hogy fröcskölt volna vissza a benzin.Lehet ennyire hülye vagyok de akkor most levegő baja van?Azt se tudom hol kellene állitani a karbin meg mit.
Akkor még mindig kérnék egy kis segitséget......
Köszönöm.
Kösz hogy segitel megyek és megnézem amiket irtál.A membrán szelep az holvan?És az javitható hiba remélem.Na megyek nekiesek hátha.Mégegyszer Nagyon szépen köszönöm.
szia!azt írod, hogy minden jó és mégsem indul hidegen. próbáld meg levenni a levegőszűrő és a porlasztó közti gumicsövetezután huzd rá a szivatót és indítózz, ha köpi visszafelé a benzint akkor nem tömít a membránszelep és nem tud elősűríteni ez egy lehetséges ok, ha ez jó akkor vedd le a kidörgőt a hengerről és próbáld indítani hátha csak el van tömődve akipuff és nézd meg hogy a szivató dolgozik-e! remélem tudtam segíteni vmit.
Valaki léci adjon tippet még mindog nem indul a moci hidegen csak ha benzint nyomok a hengerbe.Vettem új gyertyát pipát,vezetéket,a kompresszió jó mértük,a szimering nem olajos kivűlről az is teljesen jó.A karbi tiszta szerintem rendben van.
Már megöl az ideg hogy nemtok motorozni kérem valaki segitsen vagy adjon tanácsot hogy mit csináljak.
Köszönöm.
Ja meg nekem a külön olajzás kivan kötve így vettem a motort az baj?
Végülis magamnak keverem a benzint 1:45-re.
nem biztos hogy igazam van.bár én úgy tudom,hogy szivattyús olajzásnál,csak a teljesen elszegényített keverékkel sülhet meg amotor,csak úgy meg nem megy,de lehet hogy nincs igazam,és elfogadom az értelmes érveket.
Köszönöm a segitséget....
behuzzó=10eft
-alapjárati csavarral megbízható alapjáratot állítunk
-ezután alevegőcsavarral ( be-ki)megkeressük a legmagasabb fordulatot ahol a legsimábban és legjobban pörög
-ha ez megvan akkor beállítjuk az alapjárati fordulatot
-és végül alevegőcsavarral finora hangoljuk(max fél fordulat ki-be)
a levegő beállítása függ a motor ill. a porlasztó kopottságától.
Akkor még mindig kérnék egy kis segitséget......
Köszönöm.
Már megöl az ideg hogy nemtok motorozni kérem valaki segitsen vagy adjon tanácsot hogy mit csináljak.
Köszönöm.
darabja mennyi ?
Ahogy mondod
De azért remélem pár századdal gyorsabb leszek azért mindig.
Szoval pont annyival hogy mondjuk versenyen előtted érjek célba