Holnaptól diéta, és ha lefaragom azt a 30kiló sulytöbbletet ami van kettőnk között akkor lehet én is megyek 46-ot. De tényleg sokkal gyorsabb voltál...
Ha több benzin-levegő keverék jut a hengerbe, nagyobb a felzabaduló hő, ergo nagyobb a hengerben a nyomás, jobban igénybeveszi a dugattyút ( billenti) a főtengelyt...
koplet power elektronika:
_power vezérlö ami az ülés alatt van
_hehuzzó tekercs akumlátormellet van ami huzza a bovdent
_bovden
_powerkés, ami a hengerbe kell bele csusztatni.
soval kopleten minden=35eft
...bár örültem volna, ha én vagyok a király, meg mondjuk többet megy végre és utassal nem olyan 100 felett, mint egy döglött csiga, de akkor inkább majd várok amíg valami nagyobb gépet nem tudok venni, nem nyúlok hozzá ez akkor ilyen marad. ..mondjuk az viszont jó, hogy a fogyasztás barátságos. Szóval köszönöm megfogadom a tanácsod.
Az élettartamot egyébként hogyan befolyásolja a karbi? Mármint most is forgatom, mint állat, hogy menjen rendesen (általában az ugrás felett váltok, ami 10.500-nál van, ott ugyanis egy hatalmasat ránt, de ha nem iparkodom annyira, akkor is általában 9000 felett váltok és 7-8 ezer körül megyek, mert alatta nagyon gyenge, igen ritkán van hogy 5-6 ezren járok), szóval többet pörgetni már nem nagyon lehet ennél.
Az tuti, hogy a 34-estől szárnyakat kap! DE Ez megmutatkozik egyrészt a fogyasztásban, ami 6-7 literre simán felszökik, és megmutatkozik az élettartamba... És szerintem neked többet ér, ha hosszabb életű a motor, mintha azon a 100 m -el elversz mindenkit....
A 28 as jobb ompromisszum lehet, de be kell állítani, macera, macer (hja, ez legalább csereszabatos elvileg a tieddel, a 34-eshez kell szívótorok is) és valószínűleg kb ugyan azt tudja azzal a porlazstóval is! A fogyasztás pedig 5 l re tuti felmegy, ha nem többre!
Az, hogy van kompresszió, nem jelenti azt, hogy a szimemringek rendben vannak! Azt a szívóoldali depresszióból lehetne megállapítani, igenám, de nem tudod mérni... Szóval sajnos a legjobban úgy tudod megállapítani, hogy leveszed a generátorát, és ha olajos a szimmering külső oldala, akkor átereszt...
És a kiforgát úgy a legkönnyebb ellenőrizni, hogy mondjuk kihuzatod 2be, vagy háromba, és ha gyári az áttételed, akkor 3 ba olyan 90-100 között forog kb 10-11 e -et.. Ha addig elmegy, és nem dadog, akkor jó!
Hy.Pontosan menyi a posta költség nemtudod?Kellene a spirál meg még pár dolog majd telefonon megbeszéljük de csak holnap tudlak hivni mert még meg akarom nézni hogy mire van szükségem,mert pont most szarakodik a mocim
Köszi Trakee, akkor ezen már nem is izgulok fel. ...és a karbit szerinted érdemes cserélnem, történik valami látványos a fogyasztás növekedésén kívül? :) /most kb 4 literrel járok/
Hali.Hát hogy meddig pörög ki azt nemtom mert lehalt a spirálom.Pörögni pörög ki is huzattam hát igy hallás alapján szerintem jó.Hogyan tudnám leellenőrizni a szimeringet?Mit javasolsz vagy esetleg mérjek 1 kompressziót és ha az jó akkor végülis ki lehet zárni a szimeringet,a kompresszió hiányt gondolom én...
Szerinted?Ja és köszönöm a segitséget.
Holnaptól diéta, és ha lefaragom azt a 30kiló sulytöbbletet ami van kettőnk között akkor lehet én is megyek 46-ot. De tényleg sokkal gyorsabb voltál...
Akkor is frankó volt...