13 ? az talán túl sok. Lendkeréknél az ék nem nyírodott el? Mekkora a szikra a kábelről a vázra? Mekkora a gyertyahézag? Új a gyertya? Kábel, pipa? Hengert levetted megnézni, miért változott a kompresszió? Teli gáznál mértél kompressziót? Mekkora a préssávod? Alaplap nem lazult le? Kábelek nem testelnek, nem érnek egymáshoz?
A karbiból igazából a motor nem tudja kikapni a benzint. Akkor ott valami nem engedi be rendesen a benzint a karbiba (benzincsap, karbi bement, esetleg a benzinszint nagyon alacsony). Az alapjárati gondod pedig az, hogy túl levegődús a keveréked ott és azért hümmög, meg ha gázt húzol azért fullad.
A 34-es karbi fúvókái közül a legkisebbet (ami a menetes lyukban van) vedd ki, tisztítsd ki és fújd ki azt a járatot a karbin. Az alapjárati fúvókát is vedd ki, annak a furatjából egy srégan nyíló másik furat is nyílik, amit szintén ki tudsz fújni, ezt is tedd meg. Legjobb ehhez egy kicsi biciklipumpa, vagy kompresszor...
Max GÁZÁLLÁSNÁL nincs szerepe a súbertűnek. Ott a főfuvi mérete a döntő. A súbertű a köztes gázállásnál határozza meg a keveréket. Azt a legcélszerűbb középre, illetve alulról a 2. rovátkánál pozícionálni, a motor viselkedése függvényében. Ne nagyon basztasd, Neked nem azzal van a gondod.
Szia.
Van benne kompresszió, de már nem 13bar. Csak 11!
néha pöfög 3, 4-et és leáll.gázadásra mikor pöfög nem felpörög FULLAD! zsír új dugattyú szett 70km van benne!
Üdv. Olyan gondom lenne hogy van egy Aprilia Af1 futura 125 öm, igazából egy sport pro. 34-es dellroto karbival van szerelve. A motor fel lett újítva tisztára. Felújítás előtt is az a gondja volt mint most. Sokat kapott de annyira hogy 8 nál tovább már csak darálva pörgött. De így is kis fordulaton 1 és 2 be induláskor padlógáz húzásnál lefulladt. Ha elveszem a motortól súberen a kaját akkor megy jól nyit a pówer minden jó de úgy kikapja a benzint a karbiból hogy leáll és nem indul be míg újra meg nem telik, nem beszélve arról hogy az alapjárat is 4 ezer és úgy is csak hümmög, és ha oda húzom neki leáll. De ha középen van a súber akkor is sokat kap fent, de lent mégis kevés mert fullad. Mindenhol új szimering van új tömítéskészlet meg minden mert azt mondták hogy bárhol falsot tud szívni. Nos ezek mind ki vannak küszöbölve és mégis teljesen ugyanaz a gond mint újítás előtt. A henger fúratva,új vertex dugó,főtengely újítva mindent ahogy illik. Valami karburátor gondok vannak nagyon. Nagyon idegesít hogy 100 ezret költöttem rá és mégis meg maradt ugyanez a gondja és nem lehet beállítani sem. A fúvóka 150-es benne, úgy tudom ez való bele pontosan. Valaki segítsen kéremszépen
eladó af1 sintesi 125 re való 2 szett felni gumikkal együtt. fehér valamint bordó színben( a bordó fényezést igényel).képet küldök kérésre. ára:15.000 Ft a 2 szett.
eladó af1 sintesi 125 re való 2 szett felni gumikkal együtt. fehér valamint bordó színben( a bordó fényezést igényel).képet küldök kérésre. ára:15.000 Ft a 2 szett.
heló ha valakinek van eladó 125 futura csillagküllős felniszettje írjon, mert megvenném! valamint van egy eladó fehér színű Replica Sintesi 125 felniszettem gumistól eladó!
Hirtelen ennyi kérdésem volna.