Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia ByFzr!
Kipróbáltam, és SEMME! Ilyenkor merre van az arra? Nem jársz véletlenül Pesten?
önts egy kis benzint a hengerbe és próbáld úgy is. De lehet, hogy a gyertyán szépen van szikrád, ha kint nézed, de belül nyomás alatt a hengerben már nem képes szikrát adni = KUKA
Sziasztok tudna valaki segíteni 2 hónapja cseréltem a hűtővizet ma megnéztem és egy kicsit olajos! Mi lehet a baj!
am6 lendkereket keresek, oninditoshoz!
ajanlatokat es kepeket markisa_17@yahoo.com cimre kerem
Sziasztok!

Kérdésem volna a tömeghez! van szikra, benzint kap DE NEM INDUL! Merre induljak? Vagy csak gyújtsam meg és lökjem be az áradó Dunába?
Írj e-mail és megbeszéljük!
sz.schliemann@indamail.hu
de a szomszéd faluba dolgozok egesz heten. nem vagyok csak hétvégén otthon. de a pipàt már megrendeltem:-)
ne majd... MOST! Hidd el. el lehet siklani felette, de jól megtud szopatni az 2 dolog
ledes hátsó lámpa mit kóstál?
Eladó Aprilia Rs 125(2003) alkatrészek, újak és használtak! dadi1095@freemail.hu
am6 lendkereket keresek, oninditoshoz!
ajanlatokat es kepeket markisa_17@yahoo.com cimre kerem
Üdv mindenkinek ! sajnos hiányzik a RAVE 2 pneumatikus poweremből az a rugó ami visszanyomja a szelepet ha valakinek lenne az kérem írjon a matyesz7@freemail.hu címre előre is köszönöm !
HJa nem :) Küldtem neked egy SMS_t a 70-es számodra, remélem az él :)
Ha gyertya kábel és pipa csere után is csinálja, akkor 99%-ban "trafó" gondja van!
Megmondom őszintén azt még nem cserèltem de gondoltam már rà. Majd megpròbàlom. Főfuvi 150- es.
Sziasztok! Kis segítségre lenne szükségem . Af1 replica 125ös motoromon karbi csere után kicsit hörgős lett. Dellorto 28ról 34re váltottam a főfúvóka 137es. Nem tudom előtte milyen volt,mert a karbit előtte mókolták elég szépen. Kapott még egy arrow rezonátort , gyári dobbal. Fordulaton teszi a dolgát, hirtelen gázra is reagál, de kicsit lassabban indulva vagy fordulatot tartva torpanós, dadogós. Gyertyakép sötét barna.Én a fúvóka cserére gondoltam, de nem tudom h kisebbet vagy nagyobbat,,, Illetve mentem egy kört dob nélkül és sokkal jobban megy fordulaton,és úgy a hangja is bejött nagyon Gyári dobot érdemes kibelezni, vagy mi lenne az ami nem folytja le nagyon ?
Nagyon gyorsan cserélj gyertyapipát és kábelt ha még nem tetted meg.

A 34es dellOrto-nál, 150-es főfuvi a gyári, azt a süllyesztett fúfókát hagyd ott, fölé NEM KELL SEMMI!

Levegőcsavar 1 és 2 fordulat körül.

Ha ez adott, ki van cserélve minden, akkor ki kell pörögnie.
Köszönöm nekem is tetszik :) Csak lenne jó xD Hát semeddig sem tart átrakni a membránt a haveroméról úgyis szét van szedve az övé is szal minden kéznél van. Csak hajtsak bele egy 400 km-t így aztán lehet pengetni próbálni hogy mi lehet a gond. De így nemis nagyon mertem mert nagyon csapágyas szar hangja volt. Amúgy ami sajnálok hogy a bal idom el volt surlódva valszeg elestek vele. És el kelett vigyem festetni és így a matricák eltünnek mind. Sajnos nem maszkolhattuk le mert a matrica is el volt kopva, de a másik oldalt meg tökéletes volt de hát az meg milyen hogy egyik oldalt meg nincs. Meg marad a gyári színösszeállítás, csak nem eredeti fényezés. Mellesleg a pontos neve ez-- Aprilia AF1 Futura Reggiani Replica 91

Még az évjárat is passzol.

http://www.motorcyclespecs.co....
helló! meg van még a váz? meg milyen cross cuc érdekell
A membrán esetében én nem arra gondolok, amit a tömítéskészletben adnak! HAnem maga a membrán lap nem tömít! Elfárad, beleng, és nem látja el a feladatát. Sajnos volt már ilyenhez szerencsém. Mert gondolom membránlapot nem cseréltetek.
De ha van egy másik motor, ami megy, én áttenném a porlasztóját, és a membránját 1:2-be egy próba erejéig! HA a blokkal minden rendben (és amit leírtál, az alapján maximum rosszul van öszerakva -pl egy szimmering ajak felgyűrődik, ilyesmi, de nem hinném) akkor azzal jobb kell legyen. De mondom, membrán kényes, és már öreg rajtuk, és nem igazán látni a hibáját.

Mellesleg ami a fotóid között van, azt Futura Replicának hívják! Igazából egy sport pro, más fényezéssel! (szerintem az egyik legszebb AF1) Más a teleszkóp, a lengővilla ezeken a motorokon. Az mind a Sport Proé!
off: el lehet érni a régi számodon?:) rég beszéltünk.. ééééés a 7en v.szin egy rs 250 kerül az istállóba :)
A felújítás alapos volt. Főtengelynél ilyen piros színű jól bírj a ahőt de már nem tudom mi a neve valami V betűs azt tudom. Nos máshol meg normális kék szimeringek. Konkrétan 100 ezret költöttem csak a motorjára. Új tömítéskészlet mindenhova ahova csak bírtam be is raktam az újat. Vertex dugó stb...Főtengely felújítva. Szal szerintem 99.9% ba a motornak nem hinném hogy köze van hozzá.

A karbit meg mondom őszintén összevissza álligattuk már mielőtt fel lett újítva tehát azt biztos hogy hangolni kéne. De van vele egy olyan gond hogy az alapjárati fúvóka helyén a főfűvóka melett ugye ott be van egy süllyesztve de felül is van menet na ott nincs fúvóka. Vagy hiányzik vagy gyárilag nem jár oda. Mert neten találtam egy ugyan ilyet és a képen azon se volt. Bementem Az Apriliához és ott azt mondták hogy Af1 re oda 35 ös fúvóka nem is létezik. Puff akkor nem raktam semmi.

Gyertya B10EG vacsi új. Hézagot ahogy volt úgy beleraktam nem mértem. De havernak az Af1-éből kivettük ami kapásból üresbe pillanatok alatt leforogta a 13 ezret az enyém ugyanazzal agyertyával 7 8 ezer után dadogva nehezen a 10 et. Szal gyertya szintén nem. Membrán lapok makulátlanok. és körülötte is a tömítés. Oda is újat raktam a készletből.

Ha lehetne valami pontos beállítást tudni hogy a Dellorto 34 phsb ha jól tudom hogy hogy kell beállítani az jó lenne.
Végül is amiket leírtál erre már mind gondoltunk :) Ezért gondolom hogy valami trafó vagy gyújtás. De még kipróbáljuk stroboszkóp lámpával hogy mit mutat a szikraritmus :D
ejj de rég jártam erre...

Kényes motor, csomó dolog okozhat hasonlót. De ha feltételezzük, hogy a felújítás alapos volt, jók a csapágyak, a szimmeringek, mindenhol szépen tömít a forgattyúsház, akkor 3 tippem van:
1,vagy porlasztó gond (azt bizony be kell állítani a motorhoz) ez esetben vélhetően terhelés nélkül, üresben ki lehet forgatni, csak terhelés alatt nem
2, gyertya - NGK B10 Eg való bele, és a hézaga 0,7-0,8mm bátran legyen! Ezt mérd meg, saccra nem jó, kicsi, nagy is okozhat dadogást! Viszont a gyertyí típusa ha más, rövid távon (tehát kipuclod a gyertyát, és pár km) nem szabad, hogy gondot okozzon! Tehát ki kell pörögni más gyertyával is. DE a hézaga fontos
3, membrán! Ha kiveszed a membránházat, fény fele fordítod, és fény szűrődik be a membránlap, és a ház között, vagy sérült a tömítőgumi, akkor membráncsere! Sőt, ha tudsz szerezni próbaképp egy másik motorról, ami tuti kiforog, az se rossz, még ha jónak is tűnik. No ebből használtat nagyon nem vennék...
Hello. Olyan gondom van hogy az Af1.emet most újítottam fel koppra. Olyan hibával szedtem szét hogy nem pörgött csak olyan 7 8 körül de ott már szaggatva tovább. Mivel csapágyhangja volt meg stb...a henger is hordósra volt kopva ezért felújítottam az egészet (és 6-dik se volt benne) és minden jó lett de a gép még mindig 7 ezertől még ha kézzel kihúzom a power akkor sem pörög tovább. Tehát power kilőve. Én vagy a trafóra tippelek vag ya gyújításra de hamarább a trafóra. Lendkerék az tökéletes mert haver működő Af1 éről vettük le. Majd bejáratás után a haver trafóját és gyújtását kipróbáljuk hogy melyik lehet a gond. Ti mire tippeltek? KArbi gond sem lehet mert a 28 assal elkevesel de nagyon amúgy meg 34-es van rajta. Pöccintésra indult a felújítás után, nem is szorul meg semmi.
Nekem is van! Ha érdekel e-mailben megbeszéljük!
sz.schliemann@indamail.hu
http://alkatreszek.schliema
nn....