Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ketten csináltuk, napi 2 órákat. Az igényes munkához idő kell, na meg türelem:D
többen csináltátok 1 hétig?
én max 2 napot szánok a 2 felnire
sport pro bontásából megmaradt alkatrészek eladó!bal-jobb kormányon lévő kapcsolók 2000ft/2db,műszerfal km óra és hőfokmérő nélkül 1000ft,feszszabályzó 2500ft,power elektronika 2000ft,első hátsó kerék 6000ft/pár,lengővilla 1000ft,váz 2500ft,segédváz 1000ft,hátsó lánckerék 1000ft,hátsó keréktengely 1000ft kerékcsavarral együtt,
Igen, 123-as. Vaterán láttam most, hogy 4ezren van egy licit, csak ezt tudom viszonyítási alapnak venni, mert nem tudom mennyibe mennek. 3ezer neked megfelel?
Gyári nekem is van köszi.
Aham, kromofággal, utána csiszoltuk vagy 4 féle durvaságú smirdlivel, aztánn polírpaszta+polírkorong. Egy hét alatt megcsináltuk:D
szia, víztérfedél 123as? mit kérsz érte?
nekem van gyári ha érdekel!
látam a képeid közül hogy az extremanak fel volt polirozva a felnije!
hogyan csináltad? mivel szedted le a festéket kromofágal? én is tervezem a tzr brembo felnik polirozását és most gyüjtöm a tipeket ötleteket
Arrow volt, de mint írtam az már nincs meg. Egyszerűbb volt azt leírnom mi nincs meg, mert elég sok alkatrész van még.
Milyen rendszer? Gyári vagy sport? Arrow stb...?
Motor bontás(RS 125 '92):

Ami hiányzik:
-blokk
-ford.számmérő spirál
-kipuf.rendszer
-index
-gumik
-első felni(tárcsa még megvan)
-km-csiga
-powerház,-nyelv,-bowden(elektronika,behúzó megvan)
-henger+dugó(víztérfedél még megvan)
-lánc,lánctányér
-plexi
-első lámpa
-fejidomtartó konzol

Ezeken kívül megvan még minden, elektronikától, idomoktól kezdve, ami egy működő motorban van. A váz papíros, azzal van egy kis macera, de emailben leírok mindent. Viszonylag olcsón oda tudom adni az alkatrészeket, mert csak a helyet fogják, és nem tárolni akarom, hanem eladni!

Elérhetőség: lacciko@gmail.com
30/3801423
Oksa értem. Gondolom akkor a kuplung bowden is más, mert hosszabb kell ahhoz amihez felülről megy be a bowden.
vagy hallod, lehet fixes az olaj is...nemtudom, de elől fordszámos az 100%
letekerhető kupak, elől fordszám és talán a kuplung is elől
biztos, hogy Sintesi teló
egyértelmü a gyorsaságiba mindbe a előre kivezetett kuplungnyilás és fordulatszámérős valo nekm van is ha kel
A sport pro-nak melyik rotax 123-as blokkja volt? aminek az olajbeöntő nyílása letekerhető műanyag kupakos vagy fix, és csak egy cső darab áll ki belőle? Jah meg melyik dekni volt rajta gyárilag? Az elől kivezetett fordulatszámmérős előre vezetett kuplung bowden nyílásos, vagy a hátul kivezetett fordulatszámmérős felülre vezetett kuplung bowden nyílásos? Remélem valaki vágja amit ide lefirkantottam! :D
Sziasztok!

Eladó Aprilia Af1 Sintesi replika '89-es!
A papírjai megvannak! Nem az én nevemen van a motor. Működőképes. Külföldi költözés miatt azonnal eladó! Az árról e-mailben tárgyalhatunk! Nagyon alkuképes, mert SÜRGŐS!
nagysandorivo@gmail.com

A motor megtekinthető: http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_af-1-5953014

Akár alkatrésznek is,ha korrekt árat ajánlasz!
az első telo is szerintem szintezit tul hosszu a kromszára
azt hogy gyári legyen könyen meg lehet oldani 1 fejidom tato konzol cserével és 1 segédvázal de legyen gyári!
az idomok teljesen gyáriak
de most 1 idomgarnitura 25-30e és lehet a 89-os motorbol 92-t csinálni
92-93 között gyártoták