Kicsit el vagy tájolva, ugyanis van a tolózáras, meg a CV karbi.(nem 2t meg 4t). Nah most a cv-t 4t motorokon használják, a tolózárast meg 2t illetve verseny 4t-n.
Amúgy is, abban akarbiban is van gyorsatórendszer, amelyikbennemlátod első ránézésre.
Ezt úgy hívják, hogy közeltartlaék.
Iylen még a simson karbiban is van.
Nem szeretnék belekezdeni ebbe a 4t 2t karbiba..... KTM 250 2t-ről szedtem le membránnal szívócsonkkal együtt, ami tökéletesen belement a rotax blokkba. Attól, hogy van rajta gyorsító rendszer, az nem azt jelenti, hogy már 4t karbi, hasznos dolog az rajta hidd el....
Elég szép gépet hoztál össze. Lehetne még mit fejlesztgetni rajta. Rátehetnél egy rotoros gyújtást, meg a maradék fölös cuccot lekaphatnád a gépről. (kormány szektorok stb...) Én is gondolkoztam, hogy megcsinálom pályagépnek, de maradtam az utcai kivitelnél :D
Ha nem sikerül esetleg az előttem lévőtől megvenni, akkor szólok hogy nekem is van komplett fékrendszerem új gyári fémfékcsővel, ill 1000 km-es fékpofákkal. 92-es rs-ről, nem tudom most perpill hogy jó ez az af1-re, de holnap írok.
Amúgy is, abban akarbiban is van gyorsatórendszer, amelyikbennemlátod első ránézésre.
Ezt úgy hívják, hogy közeltartlaék.
Iylen még a simson karbiban is van.
Pont ilyen, gyorsítórendszerrel meg minden finomsággal, alig használt, kajak újnak néz ki. :) Ha érdekel lökök fel pár képet róla.
Csináld csak meg pályára! Az az igazi motorozás
tervben van, sőt nem kicsi tervben... indulni fogok
Bemutatom részletesen a pályán használt AF1-emet:
AF1 Futura/Sport Pro limitált széria.
- SP elsőteló
- RS központi teló
- Dunlop KR series SLICK-ek (115,120)
- Rotax123-as blokk, váltó, kuplung, főtengely gyári
- Egy gyűrűs Vertex TM Racing dugattyú, hüvelyes alapméretes 125cc hengerben
- 34mm-es DellOrto karburátor, (fúvókák változnak 158-170, K57-es tű)
- Full ARROW kipufogórendszer
- lámpák OFF, műszerfal OFF
- lábtartók picit alakítva
- légszűrőház beömlő szűkítő OFF
- max rpm 12000,
- gyújtás gyári (itt lehetne fejlődni)
- Használt 2T olaj : Castrol Power1 Racing, Motul800
- Használt Üzemanyag: 100-as V-Power Nitro
- lóerő: ismeretlen (-gyári)
Keresek sport pro plexit és gyári tükröket. Csak hibátlan érdekel!