Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

dollerto 28 as karbim cserélném nagyobbra..
Kicsit el vagy tájolva, ugyanis van a tolózáras, meg a CV karbi.(nem 2t meg 4t). Nah most a cv-t 4t motorokon használják, a tolózárast meg 2t illetve verseny 4t-n.
kérdezd meg ata-t énekem már volt ilyen karbim ő mondta
marajuk abban, hogy szerinted nem kell.

Amúgy is, abban akarbiban is van gyorsatórendszer, amelyikbennemlátod első ránézésre.
Ezt úgy hívják, hogy közeltartlaék.
Iylen még a simson karbiban is van.
Azért nincs rajta olajzás kivezetés, mert verseny crossra minek? :D
Nem szeretnék belekezdeni ebbe a 4t 2t karbiba..... KTM 250 2t-ről szedtem le membránnal szívócsonkkal együtt, ami tökéletesen belement a rotax blokkba. Attól, hogy van rajta gyorsító rendszer, az nem azt jelenti, hogy már 4t karbi, hasznos dolog az rajta hidd el....
nalátod ezért 4t karbi meg a 2t nek nem kel gyorsitó emg semmi hülyeség
nincs másik karbim meg ez amugy is 4t karbi
Jah és a szívó csonka pont belemegy... :D nincs rajta olajzáshoz kivezetés, ami nekem meg kéne, ezért keresnék kisebbet. :D
40es kancsóm van hozzá csak.... :D Érdekel amúgy? Elcserélném kisebbre 1:1 -be

Pont ilyen, gyorsítórendszerrel meg minden finomsággal, alig használt, kajak újnak néz ki. :) Ha érdekel lökök fel pár képet róla.
az hoyg most emg van a papirja atol át leht alakítani!4 csak anyni hogy le kel könyítani amenyire csak lehet!és tenni kel bele 36-os delloro-t
Igen tudom, csak az enyémnek megvannak a papírja, így nem visz rá a lélek.... :S
Köszi szépen. A gyújtás sajnos ilyen...nem tudom...majd elválik.
Csináld csak meg pályára! Az az igazi motorozás
Szia,

tervben van, sőt nem kicsi tervben... indulni fogok
gyere jövőre Mami kupázni!
Elég szép gépet hoztál össze. Lehetne még mit fejlesztgetni rajta. Rátehetnél egy rotoros gyújtást, meg a maradék fölös cuccot lekaphatnád a gépről. (kormány szektorok stb...) Én is gondolkoztam, hogy megcsinálom pályagépnek, de maradtam az utcai kivitelnél :D
lóerő TÖBB MINT A GYÁRI az egy kacsacsőr akart lenni
Hali mindenki!

Bemutatom részletesen a pályán használt AF1-emet:

AF1 Futura/Sport Pro limitált széria.

- SP elsőteló
- RS központi teló
- Dunlop KR series SLICK-ek (115,120)
- Rotax123-as blokk, váltó, kuplung, főtengely gyári
- Egy gyűrűs Vertex TM Racing dugattyú, hüvelyes alapméretes 125cc hengerben
- 34mm-es DellOrto karburátor, (fúvókák változnak 158-170, K57-es tű)
- Full ARROW kipufogórendszer
- lámpák OFF, műszerfal OFF
- lábtartók picit alakítva
- légszűrőház beömlő szűkítő OFF
- max rpm 12000,
- gyújtás gyári (itt lehetne fejlődni)
- Használt 2T olaj : Castrol Power1 Racing, Motul800
- Használt Üzemanyag: 100-as V-Power Nitro
- lóerő: ismeretlen (-gyári)
nem lehet szétszedni a lendéscsilapitót mivel préselt! nekem van 1 tökéletes az ára 5r
A gyári af1 sport pro 125 hátsó gátlót szét lehet szedni? Fel szeretném újítani, ha lehetséges.

Keresek sport pro plexit és gyári tükröket. Csak hibátlan érdekel!
Ja most látom képen, hogy nekem is 6 csavaros, szal vedd úgy h nem is írtam.
Ha nem sikerül esetleg az előttem lévőtől megvenni, akkor szólok hogy nekem is van komplett fékrendszerem új gyári fémfékcsővel, ill 1000 km-es fékpofákkal. 92-es rs-ről, nem tudom most perpill hogy jó ez az af1-re, de holnap írok.