Csak óvatosan ! Vannak azért még néhányan :) ismerősömnek van egy 100%-ra felújított-karbantartott NSR 250SP-je, ami már 360cc.. tervezett rezó, 39es karbi... tervezett henger ...
Még azért be-be nézelődök, próbálok segíteni amiben tudok. Szerettem azt a motort, lelke volt. Nem mellékesen nagyon jó menettulajdonságokkal bírt, mind futómű, mind fékek tekintetében. És az a hang... valahogy most is jobban lázba hoz egy pörgős 2T hangja mint bármilyen 4ütemű.
Mára a technika elérte azt, hogy lomha, jellemtelen 1-2 hengeres 4T ket szerelnek sportmotornak csúfolt túramotorokba. CBR125,250,Ninja250
Kihaltak a kisköbcentis "utcai pályamotorok".
Szerintem csereszabatos, csak nem egyforma! De én azt tippelném, hogy bemegy egyik a másik helyére!
Azért látom, hiába a nagyobb motor, az AF1 rabja lettél te is! Egy kis ékszer ez a 125-ös! ÉS ha az ember nagyobbról is ül vissza egy ilyenre, elképesztő mosolyt tud csalni az arcára!
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy van egy AF1 50 replicám, szerintem rv4-es blokkal, utána(vagy előtte - nem tudom) a '89-es már 6 sebességes, ez 4 és nincs berúgója sem. Tudnátok-e segíteni, hogy mégis melyik lehet, mert ha lehetséges az utána következő 6 sebességessel összerakható remélem a váltója :D
előre is köszi, hali!
sport pro 125-öm van és pár dolog hiányzik még belőle!érdeklődnék hogy az első és hátsó teleszkóp megegyezik a futuráéval?és ha igen valakinek nincs bontva?
70-es AF1 replicával 80-ig köze nem volt hozzám, úgy hogy az enyém járatós :D